vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Skeptiker titta HIT!!!
"MKULTRA IN CANADA - CIA Drugs Acid.avi" Heter en av alla filer som ligger omline via www.vaken.se DC:Hub. Sök på denna och läs sedan,

http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Pa ... num.htm&r=1&f=G&l=50&s1=6,506,148.WKU.&OS=PN/6,506,148&RS=PN/6,506,148

Och...

http://www.wanttoknow.info/050331behaviormodificationtv

Om inte det bevisar för Dig att conspirationen finns och är total så behöver Du avprogrameringshjälp. Jag kan lätt förklara på ca: 20 minuter hur det går till. Därefter kan Du göra det på någon annan, relativt simpelt alltså... Jag gjorde det senast i går kväll på en gammal bekant, det tog 2 timmar för personen att vakna upp, utan att vara rädd. Rädsla går hand i hand med uppvaknandet och det går att hämma till 90% med lite vettig psykoligi, istället för det som psykologer håller sig till i dag, i deras lekstugor.

Hare gott....

Hmm, uppdatering, låter lite framfusigt med att enkelt kunna avprogramera, men det är inte jag som gör jobbet, det är Du, frågan är bara hur...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Skeptiker titta HIT!!!

See User information
Kan du länka till någon bra avprogrameringsbeskrivning.

Posted on: 2005/4/25 7:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Hmm, jo www.expansions.com,... Tankesättet måste ändras från grund och botten. Jag använder co-operativ trans, kan man kalla det. Nere i lugnet på botten av det undermedvetna finns otroligt med vishet och svar hos vilken människa som helst.

T.ex... Det är där man hittar sig själv och där finns inga ytliga dumheter :) ... Jag med flera finurliga snubbar sitter och diskuterar en rebuildings teknik av medvetandet som baserar sig på etik, sunt förnuft mm. Man backar tillbaka ut ur allt vad som anses vara moraliskt och inte i sämhället. Inget externt betämmer regler eller gränser. Detta sker TOTALT utanför samhällets ytliga tänkande. Alla svar som ploppar upp i den person som sätts i trans stämmer givetvis inte alltid överense med verkligheten av vad vi vet är normalt och inte. Efter det så håller man världen som man vet om, och lärde sig om, i ett litet fack, som ej påverkar medvetandet. Alla tankar som dyker upp och som känns obehagliga åker ner i trans tratten igen. Som t.ex.

Flertalet ställer sig själva mot väggen med konspirationsteorin, sant eller inte, vad betyder det, rädsla mm. En tanke i taget tas fram till det tredje ögat och sedan så låter man någon, eller en själv göra en åtta med fingrarna framför ögonen, flera varv, många gånger. Man följer fingrarna med ögonen så länge man tänker på den obehagliga tanken, efter det så drar man cirklar tills det inte känns obehagligt längre.... Efter det kan tanken bearbetas utan rädsla och då ploppar ofta svar upp innifrån, ofta utan att ens ha fått info om sakfrågan.

Ett bra sätt att börja är att brunkryssa allt som känns obehagligt och fel, det kallas space-language. T.ex. om det känns svårt att sluta titta på media programeringsburken, TV:n, sätt ett papper på denna med ett stort brunt kryss. Funkar till allt man vill ha bort ifrån sitt tänkande (knowing) ... Typ, snus, cigaretter, godis, socker i drycker mm.

Jag skall hälla över alla mina teorier på en lärare som jobbar på Ramatha school, efter det skall jag skriva en liten rapport här. Hoppas att jag har kommit fram till något som kan hjälpa andra, själv känner jag mig förhållandevis avprogramerad, men i varje trans eller djup meditation så dyker alltid något nytt upp. Har förmodligen ännu lång väg att gå, men någonstans måste man börja.

Alla som vill avprogramera sig börjar med ett par enkla tips.

1. Måla upp en bild i det tredje ögat, (sitter mellan ögonbrynen) att du själv står och förstår allt om konspirationsteorin. Måla upp en bild av dig själv avslappnad och lugn rik av information. Sätt sedan in den bilden i en brun pyramid med spetsen uppåt, i mitten finns ett stort hål som bilden Du skapat får plats i. Gör detta endast en gång. Om Du vill ändra bilden kan Du åter göra om övningen. Gör detta när Du är lugn och avslappnad.

2. Det finns inge om, men och kanske!!!
Säg till Dig själv, fram till i dag har jag inte haft möjlighet att förstå allt. Jag är helt inriktad på att skapa den verklighet jag målade upp i den bruna pyramiden.

3. Så fort stress dyker upp så klär jag mig själv i brunt från benen och uppåt, i tanken. Ju starkare tanken blir, ju bättre effekt. Allt skapas av tanken.

Hmm, skulle vilja skriva i timmar, men nu eja lite hungrig :)

Återkommer.

Hej på er alla....

Anonym
http://hem.passagen.se/mission.possible.sweden/

Ämnet är aspartam och ämnet kommer ursprungligen från Donald Rumsfield eller hur han stavar sitt vackra namn. Uppfinningen såldes till Monsanto för 12.000.000 dollar. Han tjänade storkovan på att vi skall få tumörer bla. Att ämnet ännu finns kvar på marknaden och 'boostas' ordentligt för tillfället har med befolkningsmängds kontroll att göra. Reklamen skriker av sockerfria produkter som innehåller aspartam. Backa 12 steg och titta på vad detta betyder. 92 starka bieffekter har man kommit fram med hitintills.

För bövulen, ur med tummen vart den nu än sitter och börja sprida denna info, ordentligt. Maila press likaså, ordentligt. Ämnet är inte lite giftigt. Jag ser skillnad på människor som använder det mer och mer bara på ett par få månader. Det säger en del.

Det borde vara en av alla bra eye openers, ... Tankesättet är enkelt. Det finns inte en enda möjlighet att ett sådant ämne kan få stanna kvar så pass länge och spridas så pass mycket när det bevisligen är livsfarligt.

Anonym
Aspartam är bannlyst för min del sedan många år. Jag hoppas fler människor kommer till insikt. Jag vet att vi i Sverige lyckades förbjuda aspartam i livsmedel, men återkom på marknaden pga av de negativa krafter som ville ha kvar det.

Anonym
Men nu är vi ju med i eu-helvetet(ursäkta om det finns eu-anhängare här) själv är jag MOTASTÅNDARE. de inför ju nu gifter kemikalier osv i maten, som varit totalförbjudna tidigare. Hur sjuk är man egentligen. Har nu forskat och läst på internet i ca 3 långa år. Så ni kanske känner till amalgamets historia, och fluoret som ju är klassat som nervgift. Roligt när man gogglar på fluor och hittar tusentals sidor med bara negativa saker, inte en enda som säger nåt positivt eller motbevisar att det verkligen är ett nervgift.

Vad kan vi göra, hur kan vi göra för att få bort gifterna i maten??? känns som att det ALDRIG går att få folket med sej, då skulle man nu behöva köpa reklamtid under superbowl eller liknande för att få ut informationen.

Det har ju blivit "mode" att ha cancer nuförtiden, här i samhället som jag bor, en mil utanför gbg, så dör folk som flugopr, eller insjuknar i alla fall, vet snart inte en person som INTE har cancer.

Tråkigt att vi skall leva i en sjuk värld. vad kan man göra????

Anonym

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper