vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

abdulwahabs-fru-lade-ut-inspelning

See User information
Jag visste inte om jag skulle starta tråden under dagens skämt eller nåt:
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/abd ... ut-inspelning_5846237.svd

Så, om jag har förstått det hela rätt så får hon reda på att hennes man sprängt sig i ett sprängdåd. Så det första man gör är att börja göra en youtubevideo. Komplett med jihadbilder osv. Vem skyddar hon? Eller rättare sagt vad?

Posted on: 2011/1/4 22:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: abdulwahabs-fru-lade-ut-inspelning

See User information
Det är ett psykologiskt fenomen att de "nyomvända" är de värsta fanatikerna. De som haft hela livet på sig att iakttaga världen och inse sina egna begränsningar brukar ofta vara mer betänksamma.

Jag upptäckte till min förvåning för många år sedan att de som ivrigast drev frågan om ett moskébygge i Göteborg och hade mest synpunkter på hur det skulle vara beläget - var svenska tjejer som gift sig med en muslim!

Vid flera tillfällen har jag observerat att kvinnor med heltäckande slöja har haft egendomligt nordiskt utseende barn med sig på bussen.

Medan de riktiga "stenhårt muslimska" kvinnorna strålar av illa dold förtjusning när deras man fått befallning av integrationstjänstemannen på socialbyrån att bära tvättkorgen till och från tvättstugan!

Överhuvud taget verkar det som om de muslimska kvinnornas roll i olika sammanhang undervärderas grovt. Det visade sig ju i fallet med den kurdiska fadern som slog ihjäl sin dotter för att hon sällskapat med en svensk att det var kvinnorna som med sina skarpa tungor drivit honom till vanvett. Utan straff naturligtvis i vårt feministiska helvete...

Ofattbart nog kan man få betalt för att gå omkring maskerad och sprida hat...

Min lust att betala skatt ökar inte markant när jag tänker på sånt här...

Posted on: 2011/1/5 8:18
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: abdulwahabs-fru-lade-ut-inspelning

See User information
Quote:
Jag upptäckte till min förvåning för många år sedan att de som ivrigast drev frågan om ett moskébygge i Göteborg och hade mest synpunkter på hur det skulle vara beläget - var svenska tjejer som gift sig med en muslim!

Nja , antalet svenska tjejer som konverterar till Islam är inte så omfattande att de skulle ha något inflyttande på var moskéer ska byggas.
Mest inflyttande har Saudiarabien som finansierat flera moskéer i Sverige i utbyte mot att de får välja och predika den rätta tolkning av Islam , som Saudiarabien tydligen sitter på.

i övrigt, ja kvinnor kan vara väldigt giftiga.

Posted on: 2011/1/5 14:41
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper