Vakencorner
|
Bill Hicks interview on Scottish Radio!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
En rätt underbar intervju med Bill Hicks från Scottish Radio 1990:
"I'm Bilbo Hicks, I'm here on an adventure getting away from Sauron Bush and Damian Quayle... can't you see he's just a mask for evil, a grand banal mask of evil that is my country, my leaders... ...I mean look at the whole war, then you find out bush has been selling Iraq weapons since 1986, so we have to go over there to destroy the equipment Bush sold them. Which I always wondered during the war, they had al these intelliegnce report "Oh they have incredible weapons, incredicble arms." How do yo know? "Well, we sold it to them, and as soon as that cheque clears, we're gonna go over there and to destroy all that stuff." OK Great. In the name of God and Country? "Yeah" Oh, OK. Well, we'll fall for it again, thank you George. "Fore!" Still True. Enjoy and copy freely: http://conspiracycentral.net:6969/tor ... 095c924b8f71d277b.torrent
Posted on: 2006/6/25 14:28
|
|||
|
Religion separerar - Andlighet förenar
|
||||
|
||||
|
Re: Bill Hicks interview on Scottish Radio!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Den har inte jag sett, kan du inte lägga upp den på TPB? Eller om du PM:ar FTP eller liknande.. Jag ser på bitar av eller hela Sane Man nästan dagligen, bara för att det är bra för mig..
Posted on: 2006/6/26 15:39
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Shall do brother!
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
http://medlem.spray.se/mn1/05-as_long ... ng_shelf_life_kennedy.mp3
"A totalitarian government who rules this planet, partitions out the information in such way, that we the masses have to..." När Bill har den här farten är det ingen som slår honom. Han är helt untouchable. The Buddah of humour and truth. Han är så jävla bra i den här mp3:an. Fan ta cancer i bukspottkörtelen, jag vill ha honom levande idag... |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login