Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Nazister på vaken.se del 2 (fortsättning)
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
"
Jag har läst en del av vad Maggot skrivit och tycker att han verkar vara en mycket trevlig och särdeles vaken ung man... " hehe tackar |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jaxtone, du är ju arg som ett bi som inte vet vart det skall ta vägen. Du verkar vara lite obalanserad och smått vansinnig. Hur är det fatt? Hur mår du?
Du verkar också ha fastnat i någon slags vanföreställning som jämt handlar om "energi". ??? Du jaxtone, jag BEHÖVER inte fiska någon energi (har gott om energi och livskraft själv), och inte behöver jag heller leka "energileken" som du leker,...och som går ut på att säga till andra att; "de har en energikamp",... med just dig. ??? Varför just dig? Vem är du då? Någon viktig och betydelsefull? Du är ju lika "important" som en fis i rymden. En whiskeydrickande farsa som sitter framför datorn hela dagarna, istället för att ägna sin energi och uppmärksamhet till fru och barn. Vad tycker dina barn om att du bor framför datorn? Din fru? Vad tycker hon? Har du aldrig tänkt på att hon kanske vill ha ett riktigt "isterband" och en ordentlig "rundsmörjning" istället för att jämt se "den universitetsskolade självgode maken" (jaxtone) sitta framför datorn pillande på sin lilla "prinskorv" i smyg på kvällar och nätter. Hmmm,...det ser inte bra ut det här,...var det så din läkare sa till dig sist eller? Du borde nog lösa ut det där receptet som du fick av din läkare. Hur är det med knäet förresten? Fortfarande sjukskriven eller? *suck* |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
wow.. jag blir impad av hur djupt du lyckas dyka ner i din egen avföring jax'as.. snacka om att vifta hejvilt som en desperat snorunge.. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hur orkar ni lägga energi på denna tråd ? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Lung lugn lugn boys. Vi ska ju jobba tillsammans mot den gemensamma fienden. Låt oss inte bli som klassisk svensk vänsterrörelse. Dvs ägna decennier åt inbördes strider och därför aldrig lyckas med gemensam organisering.
Ta varandra i handen och var polare. Micro har varit på semester i ett par timmar nu bara och ni har redan börjat bråka. Ladda ned lite Michael Tsarion och få er sköna tankeställare. Karln är helt underbar. Michael Tsarion_-_Shiva, The Holy Spirit & The age of Aquarius (The Freeman Perspective, January 10th 2006).mp3 http://conspiracycentral.net:6969/sta ... b7dfe7e15d72145be5b3e32f4 |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hahahaha...jaxtone du skrev:Quote:
Först kastar du aggresivt nästan maniskt ur dig anklaganden och påståenden helt gripna ur luften för att i nästa sekund luta dig tillbaka i rollen av världens frälsare. Hehehe...vet du inte att det är jag som är messias? Du kan bara komma till paradiset genom mig... ![]() ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
är micro på semester?? kul är den hemlig elleR?
tack för mp3'an han e riktigt vass, nästan lite för vass ibland då han är lite väl mallig i mellan åt.. kan dra lite väl långa paralleler på saker å ting men oftast är det mesta så oerhört bra att det kan behövas repeteras ett par gånger så det sjunker in ordentligt.. hehe, så nu slipper vi cencuren på vaken akta dig jax'as! när katten är borta kommer gnagarna att gnaga sönder dig i sömnen.. SLurp,, |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
hade ja varit ansvarig för vaken.se
hade ja oxå tagit en lång semester |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Bäste Maggik!
Har du tänkt på en sak... när du under någon av dina alias väljer att konfrontera någon annans åsikter eller argumentera för dina egna så hamnar många av dessa trådar oftast i "off topic" soptunnan! Eftersom detta inte är ditt forum där du sätter reglerna får du anpassa sig efter den etik som gäller just här. Sannolikheten är ju ganska stor att inte alla som postar har avsikt att dra ner diskussioner till ett känslomässigt apstadie. En ytterligare nackdel är ju att mycket av det som sägs i trådarna och som inte kan kallas pajkastning också hamnar ute i kylan. Har det varit din avsikt från början att trasha ämnen som kan inte är PK så lyckas du hyfsat bra? Överraska oss andra positivt istället genom att visa på hur du vill göra denna dagen till en bättre dag för mänskligheten... jag är villig att lyssna! P.S. Jag tvingas att upprepa detta meddelande eftersom du fortsätter med låga personangrepp och att på en femårings nivå fortsätta att smutskasta alla som inte tycker exakt likadant som dig! Men en sak har du inte fattat... jag är lite för gammal för att bli uppprörd över ditt något pubertala beteende... stämmer dåligt med alla de inkopierade indiska visdomsord du bidragit med. Jag förstår inte vad mitt knä har med diskussionen att göra överhuvudtaget! Tillför detta knä den globala sanningssökandet några tunga fakta eller har jag missat något? Väx upp till den man du påstår dig vara! Om du vågar möta dig som en vuxen man istället för att gömma dig bakom det känsliga barn du väljer att framträda som! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Bäste Efekto! ... utamana inte ödet! Sluta förolämpa eller anklaga mig för saker som är osanna! Du vill väl inte att jag skall vara lika taskig och förolämpande mot dig... du vet lika väl som jag att det skulle bli en ojämn kamp! Därför väljer jag återigen att vända andra kinden till bara för din skull!
P.S. Jag är faktiskt tvungen att upprepa detta eftersom det inte verkar gå in i medvetandet hos dig! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Nej, den finten går inte. De "smygbruna" har försökt förlöjliga debatten för att slippa hamna under luppen. Nej,...nu är det dags att någon av "det smygbruna gänget" svarar på frågorna som ställdes i första inlägget del 2. http://www.vaken.se/modules/newbb/vie ... rum=8&post_id=17353#17353
Bennybear behagar inte svara, så förhoppningsvis känner sig kanske någon annan manad till att svara. Frågor: 1. Vad är en "svensk"? 2. Vad är egentligen en nation? 3. Vad är egentligen gränser? Klart slut... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Som jag trodde, det ekar tystnad...
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Fantastiskt Sommar-väder idag ! Så nu lämnar vi skärmen. Ha en bra Dag |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jaxtone skrev...Quote:
...stämmer dåligt med alla de inkopierade indiska visdomsord du bidragit med. Inkopierade??? Du vet ju inte vad svamlar om ens! Jag tog mig faktiskt tid och skrev ner direkt från böcker jag har...är det fel det också eller? Avslutningsvis,...vad du gnäller på allting jämt,...inget tycks vara bra enligt dig jaxone. Hur vore det om du försökte skratta lite, få lite självdistans, mm? Hur mår du? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag låser denna. Tråden bidrar bara till bråk istället för gemenskap.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
konstigt att folk i alla tider förlitat sig på att lås och murar ska lösa konflikter individer imellan..
konstigt det blev när fuhrern drog på semester.. är det för mkt bråk brukar han ju flytta tråden bara, men att låsa var lite väl onödigt.. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
detta kommer resultera till en varning för herr jax'Z.. att upprepa sig är nämligen ett brott mot forum's regler, jag ber dig sluta upprepa dig annars kan ban komma att brukas mot dig.. |
||||
|
||||
Register To PostTopic is Locked
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login