Vakencorner
|
illuminati vs trinity
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Hittade ett lite udda videoklipp på youtube kallad "illuminati vs trinity", vet inte var jag skall placera den i forumet så jag chansade på "övrigt".
Den berör religion samt alternativt världsordningen. http://www.youtube.com/watch?v=a2byNd4mHyw Jag tror att den här personen verkar vilja lösa mysteriet bakom symbolen, men jag tror inte att det är något som kan lösas så lätt.
Posted on: 2011/8/2 21:58
|
|||
|
||||
|
Re: illuminati vs trinity
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Ponera om det är samhället.
Isåfall är det enögde satelliterna. The Grid. Om man nu ska bortse från dom universella tre energi lagarna bakom orsak verkan ,fraktaler osv.
Posted on: 2011/8/3 11:02
|
|||
|
||||
|
||||
|
Re: illuminati vs trinity
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Intressant synpunkt du har där Shen. Jag är inte så insatt i detta tema, gällande symboler. Tyckte bara att klippet verkade intressant och stack ut lite, då den berörde konst och sånt. Har inte sett så många klipp som ger sig detaljerat in på just symboliken.
Men här är ett annat intressant exempel: Många har nog sett den. Men frågan kvarstår, varför syns den här symbolen i stort sett nästan överallt? http://www.youtube.com/watch?v=PBKDZhu-EZw Och vems är symbolen? Det är lika kluriga frågor som att lista ut hemligheten bakom hela universum. Eller att försöka att spåra vem det var som myntade begreppet "shit hapens". Det är intressant, men många utav dessa frågor riskerar att bli obesvarade.
Posted on: 2011/8/4 21:02
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login