vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »

Anonym
Re: Informationsmarodörer på vaken... Till alla som surfar på vaken...
Det är för mycket negativ energi som ansamlats på vaken.se nu, känner iaf jag. Vi måste ta och städa "oss själva".

Det är förbjudet för vaken.se medlemmar att sitta inomhus ikväll. Ni ska ut i skogen eller till havet och bada, grilla, meditera, leka och vad som än bara faller er in. Det enda kravet är egentligen att vara utomhus i naturen.

:)

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
okej ja drar ner till tjärnet nu och retar svanarna=
(det räcker att man visar sig för dom)

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Många som har höga ideal är att berömma och uppmuntra men man bör dock aldrig glömma att jorda sitt medvetande när man teoritiserar eller letar efter astralnivåer. Det är ju svårt för svanarna att känna till mänskliga teorier om att inga gränser existerar! Svanar kan bitas hårt... när de försvarar sina revir, "gränser"... eller förlåt nu gick jag väl över "gränsen" igen... det fanns ju inga gränser... eller? Aj aj aj aj!

Anonym
Bannad?

Anonym
Ja typ....

Haka inte upp sig på polis, dom tycker jag inte behövs, nån stans :) ..

Hare...

EDIT:
Eftersom det inte spelar nån roll vad man säger, så fortsätter buset på vaken... Jag ser att det är enkelt att bli missuppfattad numer, så varför ens skriva... Nu är mina adminrättigheter indragna av någon... Så gör vad ni vill, jag bryr mig inte längre....

Hare...

Anonym
Jag är inte så datakunnig och vet inte riktigt hur adminrättigheter eller moderering funkar... men om dina adminrättigheter är indragna så är det ju uppenbarligen någon som rycker och drar i trådarna fär att sänka Vaken.se på allvar!

Vem är denna person och varför håller denna person på med detta?

Kan det finnas möjligheter för en f.d. admin att spöka på servern eller sitter någon annan som vill sänka vaken och asgarvar?

Den enda som använt ban funktionen pga personlig ilska var ju under dagen Efekto! Det är enligt mitt sätt att se det under all kritik att använda adminrättigheter för personliga vendettor men att nu fler drabbas tyder på en större grej! Och vem står bakom den?

jaxtone som åter fått sin ban aktiverad...

Anonym
precis.. just nu verkar det som det som jaxtone är två personer..

hoppas det finns någon logisk förklaraing på detta..

du blev bannad, knappast av personliga anledningar även om dom fanns och blir fler..

Anonym
Någon som inte har tilräckligt med mod för att rakryggat stå upp och erkänna sina misstag har tagit över hela forumet Vaken.se och garvar förmodligen käken ur led under tiden som hela förtroendet för Vaken sänks ner i avloppet!

Detta är tredje gången under detta dygn som mitt användarnamn stängts av... Vid ett av tillfällena vet väl de flesta nu att en av Vakens admins använt sin makt för att IP Banna mig under tre veckor för att oemotsagd kunna presentera sin bild av verkligheten. De andra tillfällena kan jag inte presentera några självklara bevis för vem som ligger bakom men det är väl inte omöjligt att någon som känt sig förorättad och som har tillräckligt med kunskap ser detta som ett gyllene tillfälle att sänka hela forumet i graven!

Lika bra att erkänna! Idiotin har segrat ännu en gång! Jag drar härifrån tills någon med vett i skallen tagit kontroll över sidan! Tröttsamt att tillbringa tid på en lekstuga där man låter representater fyllda av hat hålla på att styra och ställa för att få igenom sina åsikter... Sorgligt men sant!

Efekto! Jag påstår inte att du är skyldig till det kaos som råder nu men kan bara önska dig lycka till med Vaken.se. Det är ditt forum nu! ... och glöm inte det jag sa om att det var modigare att sträcka ut en hand i försoning än att knyta den av hat. Du tackade nej till min fredstrevare för forumets överlevnads skull och det var väl inte så smart egentligen!

Jaxtone

See User information
Hur tror ni Vaken.se ska överleva med en komplett id**t som admin, DefEKTO ?!?
HAN borde varit avstängd för länge sedan !

Sympatisera inte med många av Jaxtone åsikter om världen men han är/var en av de få som kunde föra en normal diskussion på detta forumet.

Lycka till DefEKTO, snart är du själv här !

Ni andra som tror ni ska nå ut med era teorier genom Vaken.se, fundera en gång till...

Posted on: 2006/7/6 6:59

Anonym
Jasså, så "nyfiken" har muterat och blivit "verkligen"? Eller? Bara en liten tanke som for förbi...kanske inte är så...

Hmmmrrmm,...hur som helst,...till saken. Jo, det behöver väl inte betyda att det är någon som "tagit över hela vaken" bara för att jaxtone blivit bannadoch IP-blockad, och cee fått ställa sig i skamvrån (blivit av med sina landshövding-befogenheter)?

Efekto är hövding och håller i trådarna nu, det är bara att acceptera - klart slut.

Personligen tycker jag efekto är en mycket bra hövding som vet, ser och förstår saker och ting som inte vanliga dödliga ser eller förstår...

Frid...

See User information
Nej, det är nog bara ni som lider av Schizofreni som behöver "mutera".

Personligen tycker jag att DeFEKtO är ett skämt, om än ett otroligt dåligt sådant.
Men visst, vill han leka kung i "sin" lilla sandlåda så är det han fritt.

Hoppas han ser likheterna med det samhälle han så hårt fördömer.

Posted on: 2006/7/6 8:53

Anonym
Defekto känns som en komplimang när ni skriver det...

jag är mer än gärna defekt i er upp o ner vända värld.

"Min sandlåda" sträcker sig lite längre än vaken.se bara så ni vet, alla har inte lyckats blivit systematiskt programerade att dela upp allt i mitt och ditt genom hela livet..

kom igen nu era manipulerande demoner.. bättre kan ni.

See User information
... manipulerade demoner... är det de du kallar alla som inte tycker om att du tagit över Vaken för att styra det alldeles själv? I det fallet borde man omvärdera ordet manipulerad!

... tanken har inte slagit dig att det är fruktansvärt manipulativt att ta över ett helt forum på egen hand, att blockera alla andra admins och moderatorer, att byta namn på forumdeltagare allteftersom det passar ditt temperament eller att banna folk som inte tycker exakt som en själv. Det är kanske dags för dig min käre Efekto att studera exakt vad ordet manipulera betyder!

Posted on: 2006/7/6 12:25

See User information
Borde väl egentligen inte fortsätta detta, som någon sa;
"Bästa sättet att besvara en dålig argumentering är att låta den fortsätta"

Känns nog ändå som DeFEKTo bevisat själv det som så många redan trodde om honom.

Att likna hans "argumentationsmetoder" med fanatiskt religiösa sekter förefaller det närmaste man kan komma.

Att besvara precis allt med orden "programmering" och "manipulerande" är i princip hans argumentationsteknik.
En stängd hjärna samlar ingen intelligens.

Posted on: 2006/7/6 12:47

See User information
Det verkar lite som om du kastar sten i glashus här, den sista meningen passar även dig!

Fast det är väl inget du vill erkänna här och nu?!

Posted on: 2006/7/6 12:53
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Quote:
Det verkar lite som om du kastar sten i glashus här, den sista meningen passar även dig!

Det har du all rätt att tycka, hoppas jag så smånigom lyckas övertyga dig om motsatsen.

Posted on: 2006/7/6 13:00

See User information
Det kommer du inte att kunna göra..sorry

Då jag varit på den mörka sidan (den sida som du befinner dig på) och inte ifrågasatt nånting, inte brytt mig nånting om vad som hände den 11/9 så har jag nu kommit över den där svåra uppgiften med att erkänna att regeringar runt om i världen inte vill sin befolknings bästa snarare tvärtom..Speciellt den amerikanska, som vi har sett bevis på i årtionden med bland annat enorma nedskärningar i välfärden och privatiseringar av allt!

Det är befolkningen som är regeringen inte tvärtom!! Det är därför det måste bli förändringar i dagens maktstruktur i regeringen, vi kan inte ha dessa 2 block mot varandra hela tiden då det inte blir några förändringar..

Posted on: 2006/7/6 13:12
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Det känns som om stämningen på vaken har blivit lite inFeKTOerad.

Posted on: 2006/7/6 14:38
Religion separerar - Andlighet förenar

Anonym
Rek starkt att ta diskussionen via PM, det skadar långsiktigt o hålla på o gräla o busa...

Stämningen är nu på 100%, om vi betämmer det, o lägger ner o samarbetar igen... Rikta slangbällan utåt, istället för inåt. Konspiration på vaken eller inte.... är vi inte bättre än så, funderar jag på?... Samma sak gäller vaken som personen, människan... Man måste blir ren o fin på insidan innan man gör något annat, innan man tar nästa steg.

Tycker det låter sunt...

Hare gott, ALLA... Ruskigt gott...

Anonym
100% skitsnack..

tack allihop här inne men jag drar mig tillbaka och jag hoppas någon av dom "nya admins" som tog bort mina rättigheter kan fullfölja helt med att radera "hela mitt konto på vaken" eftersom jag redan känner flera personligen och vet vilka ni är så väljer jag att klippa banden här och nu..

vill inte förknippas med någon av er längre tack..

lycka till..

Anonym
Nä, efekto,...dra inte nu,...dissa inte dig själv genom att ta det som vissa skriver för personligt. Allt är ju trots allt bara bokstäver, ord och prat,...låt skiten rinna av dig som vatten på en gås. Känslorna du känner när du läser skapar du själv...

Det här går över skall du se, det är som livet i övrigt, en berg-o-dal-bana. Det är bara att acceptera och härdas...i morgon är en ny dag.

Peace

Anonym
aaa du har så,.. men nu är det så att jag varit trött på den här sidan ganska länge nu..

hade laggt ner ändå när micro hade återvänt nu slapp jag vänta..
så man ska alltid se det positiva med allt, desustom visade "Cee" upp ett praktexempel för mig på hur lätt någon du litar på kan blåsa dig..

tro mig det ska bli en riktigt fin dag imorrn..

dessutom ska jag äta svamp nu.. för första gången..

Anonym
sista inlägget nu..

2 år av oändligt massa jävla skit tjattrande med vettskrämda trälar hit och dit så är det bara du som stuckit ur mängde psilo skulle vara kul att byta msn..

adda mig om du pallar.. efekto@msn.com..

Anonym
Jag hoppas inte att det blir sista inlägget... men kanske inte fler med personangrepp då, utan istället fler där du håller dig till fakta!

Om du ägnat 2 år på Vaken.se borde du ha mängder av intressanta fakta att dela med dig av!

« 1 (2) 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper