vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
konspiration på Vaken?
Konspiration på Vaken?

Är det möjligt? Vem ligger bakom och vad går den ut på?

Fortsättning följer!

... mellan banningarna alltså :)

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: konspiration på Vaken?
Den enda som blivit bannad så här långt är du jax.. jag kommer med glädje lämna tillbaka den här dårstugan så fort herr micro kommer tillbaka..

jag snodde inte direkt mina rättigheter. och fick dom förmodligen av en bra anledning som ingen av er vet något om..

så när 3 av 4 admins börjar hota mig personligen och därefter knycks mina rättigheter rakt ut ur luften så blev jag tvungen att agera lite..

Jag fick magkänslan av manipulerad maskopi så fort micro stack..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jag tror att den magkänslan är lika fel som din bedömning av mig som person!

Det kanske kan vara så enkelt att du låtit dig provoceras p.g.a. av att du från första början inte gillade mina åsikter!

Du har all rätt i världen att inte tycka som jag och jag tror till och med det kan vara bra att man inte tycker lika... "Det är i alla fall ett bevis på att de som styr världen inte lyckats likrikta oss ännu".

Att man har olika åsikter eller erfarenheter är en alldeles utmärkt startposition för att båda parter kan lära sig något viktigt av varandra. Men det underlättar om man lämnar sin rädsla och personliga ilska på ett lägre plan än det man vill uppnå! För båda dessa faktorer fungerar som mentala bromspedaler och jag tror att de flesta här inne vill framåt och inte trampa på bromsen!

Men det är väl i vilket fall som helst inte berättigat att utnyttja denna personliga ilska mot mig som admin?

Anonym
hehe.. du kan ju hålla dessa tankar till vi ses irl.. om vi nu skulle råkas..

btw vem som helst förstår att det är läge för dig att byta attityd helt plötsligt..men bara så du vet
jag är inte så blödig som folk är i vanliga fall..

Anonym
Jag vet inte om jag misstolkar detta men hotar du mig rent fysiskt nu, med våld? Det är väl inte så där himla smart att sitta som admin på ett forum och hota folk!

Du kan inte mena allvar! Eller?

Anonym
du måste vara väldigt rädd nu va...

Hur lyckas du vrida allt till att bli så oändligt negativt??

det enda ordet jag har med som är relaterat till materia är "blödig",

med det menas " mindre känslig" för tex smörande människor som ursäktar sig tex..

vart ska ditt dramatiserande av allt ta slut??

Anonym
Nej jag är inte rädd!

Snarare besviken på att du och jag fastnat i en "never ending story"... vad är det jag skall vara rädd för... det förstår jag inte riktigt!

Anonym
nä verkligen inte jag heller !!!

nån spelar spratt med mig för det här e inte du jaxtone...

det ser alla andra det här blir bara sjukare och sjukare..

Anonym
Någon som inte har tilräckligt med mod för att rakryggat stå upp och erkänna sina misstag har tagit över hela forumet Vaken.se och garvar förmodligen käken ur led under tiden som hela förtroendet för Vaken sänks ner i avloppet!

Detta är tredje gången under detta dygn som mitt användarnamn stängts av... Vid ett av tillfällena vet väl de flesta nu att en av Vakens admins använt sin makt för att IP Banna mig under tre veckor för att oemotsagd kunna presentera sin bild av verkligheten. De andra tillfällena kan jag inte presentera några självklara bevis för vem som ligger bakom men det är väl inte omöjligt att någon som känt sig förorättad och som har tillräckligt med kunskap ser detta som ett gyllene tillfälle att sänka hela forumet i graven!

Lika bra att erkänna! Idiotin har segrat ännu en gång! Jag drar härifrån tills någon med vett i skallen tagit kontroll över sidan! Tröttsamt att tillbringa tid på en lekstuga där man låter representater fyllda av hat hålla på att styra och ställa för att få igenom sina åsikter... Sorgligt men sant!

Efekto! Jag påstår inte att du är skyldig till det kaos som råder nu men kan bara önska dig lycka till med Vaken.se. Det är ditt forum nu! ... och glöm inte det jag sa om att det var modigare att sträcka ut en hand i försoning än att knyta den av hat. Du tackade nej till min fredstrevare för forumets överlevnads skull och det var väl inte så smart egentligen!

Jaxtone

See User information
Men oj. Vad är det som händer?

Snälla eFeKTO, gör inte såhär, just nu känns det som att det inte kommer något gott ur det här till slut. Eller ska det sluta med att du snyter micro på hans rättigheter också eller?

Jag är bara ledsen för din skull just nu.

Posted on: 2006/7/6 4:17
-- Be the change you want to see in the world.
Mahatma Gandhi

Anonym
Ja, det här är ju en webbsida som handlar om konspirationer, så det är ju inget konstigt att det handlar om konspirationer på vaken. Heheheh...

Anonym
din kompis void tog igår bort mina rättigheter på sidan pga att jag bannade jaxtone, sen blev han aktiv igen och mina val som admin utsattes för ett systematiskt kupp försök, så igår var det ett himla liv här inne...u

så till ditt mess, respekt till att du har bild men vi har ju aldrig pratat förut så jag förstår inte varför alla helt plötsligt polerar min bak..

sen så händer inte mkt mer, tack för att du är ledsen för min skull men du behöver inte salta såren genom att säga att jag ska sno admin av micro..

Anonym
Efekto skrevQuote:
...så jag förstår inte varför alla helt plötsligt polerar min bak..
Hahaha...ja den var bra,...efekto,...nu kräver jag att också få vara med i gänget och putsa din bak?

HAHAHAHAHA...fan vad sjukt...shit, känner mig nästan som en 33 gradens rövslickare nu,...du får ursäkta min sjuka humor...

Hehehehe...eller så kan man ju se det så här(o.b.s ett skämt),...att så många putsar din bak nu är bara för att när "Illuminati kuken" kommer och skall tränga in, så är det lättare att sikta på "brunögat" då allt är rent och fint runt omkring.

frid

Anonym
hahahaha.. nä vi har ju putsat om varann ett bra tag nu vad jag minns (inklusive nått undantag i nån skev tråd), nä men tänkte mer på jax igår samt void's polare straxlynx och några till..

BtW Cee är admin igen..
så var snäll nu

See User information
Ärligt talat eFeKTO kan du på fullt allvar säga att ditta agerande på sistone är i linje med vakens och micros filosofi?

Lever du upp till det här?

"Man för en respektfull diskussion och accepterar allas åsikter."

"Man skriver inte nedlåtande om någon annan i forumet."

Jag tror att den största fienden finns ofta inte utanför oss
själva utan snarare inom oss och det känns som att du
låter paranoia spela dig ett spratt.

"På den högsta tronen i världen sitter man ändå bara på sin egen ända."

Michel de Montaigne

Posted on: 2006/7/6 10:10
Religion separerar - Andlighet förenar

Anonym
jag kommer ta detta med fältmarshalk och fuhrer när han återvänder och nu är Cee tillbaka oxå..

Detta med pajkastning tycker jag låst en del av den lilla frihet som existerar när man diskuterar anser jag själv och tycker det är absurt att sitta och tvinga sig själv att vara buddist när man diskuterar med okända trälar som anser sig själva fria..

hur som helst så lägger jag ner sen när han e tillbaka så det här med tronsittande får ni hålla på med själva, jag är född kung, gud, eller vad fan ni vill kalla det..

tar ingen skit av någon, vare sig IRL eller oNLINE!!!

See User information
Den enda på forumet med rätt egenskaper för att vara en Fuhrer är väl du! Eller är du helt omedveten om vad du just ställt till med? Detta kommer likt ringar på vattnet sprida sig under lång tid och ge Vaken.se ett fruktansvärt patetiskt anseende! Hur många tror du vill arbeta aktivt för Vaken.se under en människa fylld av hat och vrede som utser sig själv till Fuhrer?

Om Cee låter dig hållas i ditt lyckade försök att ta över hela Vakens forum och fylla det med din propaganda är han för katten medskyldig!

Om du inte tar skit av någon någonstans så tycker jag att du skall börja rannsaka dig själv... för du är faktiskt den som ställer till mest problem för alla här just nu... inte minst dig själv!

Du har fått en kille som uppmuntrar dig men vem utom Philocyber kan respektera ett sånt sjukt beteende bara för att det är kul?

Posted on: 2006/7/6 12:16

See User information
Jävla pajasar!

Posted on: 2006/7/6 12:46
The answer to 1984 is 1776

newworldsheep.com

See User information
ska man skratta eller gråta, dom mest aktiva skrivarna här verkar vara i 8-årsåldern med tanke på att hälften av allt dom skriver är i stil med "han började"..

Vad EXAKT är det ni tjaffsar om vareviga dag? vad är problemet..

och micro.. jag är väldigt nyfiken på hur den mannen resonerar när han delar ut rättigheter till vem fan som helst och placerar personer på förtroende platser då dom inte ens skrivit ett enda inlägg!?!?!?

inget personligt men det känns lite naivt..

återkommer när jag har tid att precisera mig..

Posted on: 2006/7/6 17:38

Anonym

Är det så att när man tar åt sig all den "" Illuminati-information ""
som finns och man upptäcker hur J-a Lurad man blivit, då blir man lite Obalanserad under en period och det är lätt att frustrationen går ut över medmänniskor på Vaken ( inte bara på Vaken ) istället för att använda energin på ett konstruktivt sätt.

En del verkar vara uppe i Varv ordentligt och skulle behöva ta en Paus från Vaken och sen komma tillbaka när man reflekterat över saker och ting och kommit i Balans igen.

Jag känner igen mig själv i detta !!

Bara en Tanke !!

Kommentarer !!

Anonym
håller helt med..

min paus blir där emot defenitiv..

tack alla maktgalna kuksugare.. tack för att ni visade ert rätt ansikte.

radera mitt konto fortare än kvickt.

vill inte bli förknippade med er längre.

lycka till.

Anonym
Hej!

Jag kan inte sluta att tänka på Maya kalendren efter att ha läst all denna dynga i den här tråden. Ju närmare vi kommer 28 Oktober 2011 desto mer av detta kommer vi att få bevittna. Stressen i samhället kommer att mångdubblas och med den antalet misshandlingar, våldtäkter, smutskastningar o.s.v. Detta p.g.a att tempot kommer att skruvas upp ju närmare vi kommer detta slutdatum, något som våra hjärnor har svårt att hantera. Det är naturligt för människan att reagera med våld eller flykt när hon utsätts för stress. Jag tycker vi tar och glömmer den här tråden och börjar om på nytt istället, inkl eFeKTO.

/ fr3D

Anonym
Försökte lugna bruset på nåt sätt, o försökte påverka så lite som möjligt, på grund av det du sa nyss.... Det enda jag gjorde var att ändra mitt lösenord, men de va för mycket tydligen...

Skall se till o stänga av bredbandet o telefonen, samt flytta nästa gång ni börjar,...

Snälla, håll mig utanför nästa gång...

Stäng inte av mitt konto bara, resten får ni sköta själva...

Hare gott....

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper