vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Lögndetektor på flygplatsen
Snart blir det lögndetektor på flygplatserna.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/varm ... -ska-hitta-den-som-ljuger

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Lögndetektor på flygplatsen

See User information
Lol vilket skämt värme i ansiktet skojar dom med oss eller.

Snart blir det prickar på ollonet som avgör.

Vilken Idioti.

Är det producenterna bakom *Ding ding värld som sitter och kommer fram med dessa ideer eller?

Posted on: 2011/9/18 17:01
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information

Posted on: 2011/9/18 19:40
Administrationsgruppen
www.vaken.se

Anonym
Tack admin.
Nakenscanning är också ett vidrigt påfund, men en lögndetektor ser jag allvarligare på eftersom folk kanske blir nervösa när dom utsätts för den och blir felaktigt anklagade för att ljuga och därför blir registrerade.

Nakenscanning är integritetskränkande, inget tal om saken, men fortfarande inte missvisande. Lögndetektorer kan ha fel.

Jag tycker en lögndetektor är värre än nakenskanning, även om det också är ett sjukt påfund.

See User information
Lögndetektor? Men tänk om den farlige personen inte ljuger utan är uppfylld av att vilja få ut vad han anser är sanning??

Detektorns syfte är exakt vad?

Att avslöja unga män som stiger på i inre Mongoliet för att åka hit för att få uppehållstillstånd som ensamkommande flyktingbarn fastän dom fyllt 18 år?

Kvinnor som vill hämnas en tänkt oförrätt begången av en grupp hennes egen är i konflikt med?

Fast blicken avslöjar mycket. Jag läste i min favorit-serietidning "The Furry Freak Brothers" om hur gänget blev ögonkollade för att man skulle kunna se om dom hade "rätt attityd" när dom ville gå in på Disneyland...

...eller kolla blicken på tjejen i klädannonserna i hållplatsreklamen i dom större städerna just nu. Hon hade inte klarat några tester överhuvudtaget, hon ser rent ut sagt fullständigt kanon stenad ut!

Och idag står redan ombordpersonalen och "hälsar" när man stiger in planet.

En kille som jag tyckte verkade trevlig och uppåt och satt bakom mig men tydligen reste utan kabinbagage blev hämtad av polis med maskingevär sist jag bytte plan i London.

Jag trodde först att det var mig dom var ute efter. Håhåjaja här får jag för allt dumt jag skrivit i Vaken, tänkte jag...

(Misstänkt blir man väl automatiskt om man bär solglasögon. Kolla damtidningarna, alla med misstänkta knarkproblem bär ju solglasögon).

Posted on: 2011/9/22 5:51
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Detektorns syfte är att förtrycka folk .

Sluta satsa skattemedel på skapa konflikter och till onödigt SKIT.

Jag ska fanimig resa inte gå till någon domstol.

Släng upp den i mitt fejs och jag ger dig en hurring som heter duga.

Kommunistfasoner.

Posted on: 2011/9/22 15:04
Resized Image

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper