vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Galenskaparna avslöjade Illuminati!

See User information
Alla deras innersta hemligheter.... redan 1993!

http://www.youtube.com/watch?v=qan4js40bwg

Posted on: 2011/9/29 20:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Galenskaparna avslöjade Illuminati!

See User information
Ja dom är bra vidriga.
Skapar sjukdomar lurar befolkningen och skadar jorden.

http://www.youtube.com/results?search_query=Masonic+rituals&aq=f

Som det står skrivet om dessa demoner dom som vill jorden illa, syns ganska tydligt..

http://www.youtube.com/watch?v=6jNVZSHPeXw

Väldigt manipulerande mäniskor.

Deras sk andliga logik tyder på ingen förståelse för det högsta.

Ändå säger dom du kan inte nå det högsta ljuset utan oss.

Och ändå så försöker dom framställa sig själva som kunniga och bevandrade i det heligaste.

Men sanningen är precis som i videon frågar dom sig själva finns det visdom i det högsta?

För dom vill bara ha matriell makt och manipulera.

Vad vet dom om det högsta ljuset?
Hade dom upplevt det överhuvudtaget skulle dom förstå hur allt är ett och inte fördömma sig själv och skapa konflikter genom lögner.

Mer manipulerande människor får man leta efter.

Den som håller hemligheter i hjärtat lurar sig själv bara för dessa väntar samma mörker som i den undre världen och den mittemellan.

Ingen progress där inte, nästa liv blir i glömska med en taskig karma.

Man väljer själv hur man vill bädda för sig själv.

Livet är mycket kort sälj din själ för en evighet i ditt privata helvete.

Vissa säger ahh men helvetet gör inget vi spenderar bara max 2 dagar där.

Men vad dom inte förstår är att 3 timmar för anden i bardo är som 2000 år för en människa.

Det är alltid lätt att lura individer som inte har någon kunskap eller livsupplevelse av det andliga.

Posted on: 2011/9/30 7:06
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Haha, Pompom den var bra!
Har själv varit på bröllopsfest i ett "frimurar tempel" i en stor svensk stad en gång, bara lokalen med alla mystiska atteraljer var nästan löjeväckande, vilket jäkla trams. Men det förenar dom och ger dom styrka, det är inget att skoja om.

Posted on: 2011/9/30 7:24
Never believe anything until it has been officially denied

See User information
Ju äldre man blir desto mer uppskattar man att kunna få små tecken på uppskattning som en liten medalj eller kedja om halsen. När man är yngre ser man det som löjligt.

Men riktiga illuminati är oftast ensamvargar som smyger sig in i andras tempel och gör sina egna ritualer när ingen ser på.

I Masthuggskyrkan finns en liten jävul gömd nånstans, exempelvis.

Posted on: 2011/9/30 8:39
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Asgeir@ Hur vet du att dom är ensam vargar som smyger sin in i andras tempel ? :D

Posted on: 2011/9/30 12:20

See User information
It takes one to know one? :D

Posted on: 2011/9/30 12:23
"Sin has not been sent upon the Earth, but man of himself has created it."

See User information
Quote:

tears skrev:
Asgeir@ Hur vet du att dom är ensam vargar som smyger sin in i andras tempel ? :D

Haha
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... p?topic_id=19288&forum=18

Därför att han har en bekant i Hagfors som berättat det för honom

Posted on: 2011/9/30 12:43

Anonym
Det var en rolig sketch.
Men frimureriet har ju varit ämne för diskussioner i urminnes tider.

Nu är jag övertygad om att Benvolio skämtar, men en del lever med uppfattningen att sånt här avslöjades med 9/11.

De verkar tro att bara för att de själva inte kände till det tidigare så fanns det inte

See User information
Quote:

Tjoffsson skrev:
Det var en rolig sketch.
Men frimureriet har ju varit ämne för diskussioner i urminnes tider.

Nu är jag övertygad om att Benvolio skämtar, men en del lever med uppfattningen att sånt här avslöjades med 9/11.

De verkar tro att bara för att de själva inte kände till det tidigare så fanns det inte

Källa på det, tack. Eller rör det sig om en teori hos dig?

Vem är det då?Kan man kalla detta för generaliserad social fobi.Hur kan du se en sådan skillnad?Hur skall man bedömas – och å den andra kunskapen om hur man kan mäta detta??

Hur tar du detta TjoffssonCP...NortH Tower

Posted on: 2011/9/30 13:15

Anonym
Quote:

sale skrev:
Källa på det, tack. Eller rör det sig om en teori hos dig?

Vem är det då?Kan man kalla detta för generaliserad social fobi.Hur kan du se en sådan skillnad?

Källa på vad? Illuminati grundades 1776 och frimureriet långt innan dess. Tror du själv sånt blev känt först vid 9/11?

Innan Internet fanns det någonting som kallades böcker som folk diskuterade och det var först med Internets intåg dessa teoretiker inte blev så ensamma längre.

Jag förstår inte vad du pratar om och ser inte hur social fobi har med saken att göra och jag ser heller inga skillnader? Var snäll och förklara vad det är du menar, för det du skriver är väldigt osammanhängande.

Du pratar om Playstations i en tråd om Facebook exempelvis.

Här har du exempelvis en då 16 årig tjej som skriver hon vetat om illuminati i 7-8 år. Datumet då var 16 september 2001.
http://www.nattstad.se/Emiinaaa?id=1883508

Hon pratar redan då även om 2012.

See User information
Du behöver inte vara så frenetisk att svara direkt...varför inte skapa en blogg om det?

Du länkar till ett barn 16 år:)DU, vi är inte på samma nivå...jag ger mig.

Men jag förstår...You’re Entering Puberty, Charlie Brown(Aka Tjoffsson!

Posted on: 2011/9/30 13:25

Anonym
Quote:

sale skrev:
Du behöver inte vara så frenetiskatt svara direkt...varför inte skapa en blogg om det?

Lustigkurre. Du verkar inte ha annat att göra än att anmärka på saker jag skrivit.

Vad tillför du egentligen förutom disinfo?

Det handlade om det var känt eller inte. Tydligen så visste den här 16 åringen mer än dig vid tillfället, så vad är det du bråkar om?

När till och med ett barn kände till det men inte du, vill du ta dig ut genom krypholet att hon var ett barn. Nej. Du har nog rätt. Vi ligger inte på samma nivå, så lägg av att ifrågasätta det jag skriver och fortsätt informera användarna om vad du lyssnar på osv.

Dessutom har denna 16 åring publicerat betydligt mer substans i sitt inlägg än vad jag sett dig göra. För henne tog det inte ÅR att inse Illuminati låg bakom 9/11, men det gjorde ont i ditt lilla ego, så du angriper hennes ålder. ålder är bara en siffra och hon är dessutom 26 år idag.

See User information
Vem fan anmärker...Jag ställde en fråga ,varför gå till attack direkt,gör du så även i REAL LIVE?Jag bara undrar,eller skall jag Googla på det kanske:)Kom igen nu bättre attityd,om jag får be.

Posted on: 2011/9/30 13:30

Anonym
Quote:

sale skrev:
Vem fan anmärker...Jag ställde en fråga ,varför gå till attack direkt,gör du så även i REAL LIVE?Jag bara undrar,eller skall jag Googla på det kanske:)Kom igen nu bättre attityd,om jag får be.

Du skrev att jag inte behöver svara så frenetiskt direkt och att jag kunde skaffa en blogg. Frenetiskt är ett negativt ord. Du slingrar dig minsann likt ormen och det är inte första gången du är på mig. Trots du blev tillsagd av admins förut.

Du frågade om det rör sig om en teori hos migatt detta var känt innan.

Nu har du lagt till ett klipp du vill jag ska ge en åsikt om. Varför undrar jag? finns ingenting med 9/11 som är oklart. Tror du kanske jag tror på den offentliga förklaringen till 9/11 eller vad är det du inte förstår?

Berätta nu om vilka stenar som skaver i din sko.

Och ja. Det är betydligt bättre om du googlar själv om saker du betvivlar. Du lär dig betydligt mer då än att sitta passivt och låta andra förklara en sammanfattad version för dig.

See User information
Quote:

Historiegeir skrev:
Quote:

tears skrev:

Haha
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... p?topic_id=19288&forum=18

Därför att han har en bekant i Hagfors som berättat det för honom

Nej jag följde efter en bil med malteserkors på nummerskyltarna.

Posted on: 2011/9/30 13:37
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Quote:

Tjoffsson skrev:
Quote:

sale skrev:

Du skrev att jag inte behöver svara så frenetiskt direkt och att jag kunde skaffa en blogg. Frenetiskt är ett negativt ord. Du slingrar dig minsann likt ormen och det är inte första gången du är på mig. Trots du blev tillsagd av admins förut.

Admin,Jo, han är bra:)Gud är bäst han dömer mig,inte du...en organisk formad person...Fraek;)

Posted on: 2011/9/30 13:41

Anonym
Varför så obstinat för Sale? Är du en sån där som tror du besitter all kunskap och ser ner på andra? Låt mig då spräcka din bubbla med att du inte är något orakel. Till och med en 16 åring visste mer än dig tydligen, men då passar inte hennes ålder och du anmärker på det trots att hon hade rätt i sak och även bevisade min "teori".

Själv pratade jag med folk om Illuminati redan på 80 talet, men det blir svårt att bevisa eftersom vi aldrig bandade samtalen. Jag vet en man som är död nu som redan under andra världskriget pratade om hemliga sammanslutningar och Illuminati. Saker blir inte verkliga först när du får reda på dem Sale.

Försök att tillföra någonting istället för att anmärka på saker hela tiden. Enda ställen jag sett dig på är i tråden där man berättar vad man lyssnar på, förutom när du anmärker på någon annan. Vad tror du själv man får för bild av dig då?
Tänk på det ett tag du, eftersom ditt ego är så viktigt för dig. Ifrågasätter du någonting hädanefter av vad jag säger får du allt googla, för jag tänker inte slösa någon energi på en energitjuv som dig.

Jag försöker diskutera saker här, men din agenda är en helt annan. Du verkar mer bry dig om personer och status och ditt eget självförhärligande och jag är inte intresserad av att mäta min penis med dig.

See User information
Quote:

Tjoffsson skrev:

Jag försöker diskutera saker här, men din agenda är en helt annan. Du verkar mer bry dig om personer och status och ditt eget självförhärligande och jag är inte intresserad av att mäta min penis med dig.

Jag tycker att du kan ta ett glas vatten och doppa din penis,börja med förhuden,,, där.Skall jag/vi Googla på all världens fnattigheter?Vaken.se står för mycket fakta,så ge dem inte eller inga av dina hjärnförvillade genvägar...PLZ.

Posted on: 2011/9/30 14:20

See User information
Sale och Tjoffsson lugnar ner sig, här finns inget att reta upp sig på..

Posted on: 2011/9/30 20:15
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Jag är coollugn. Det var inte jag som började och det är inte första gången den där besvärar mig.

Jag har redan avslutat min diskussion med honom, så nu vet ni.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper