vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Facebook-konto avaktiverat
#1


See User information
Facebook har avaktiverat mitt facebookkonto Enlighted Beacon för brott mot Facebooks regler att man inte får använda pseudonym utan man måste använda sitt riktiga namn. Detta förklaringen till att jag plötsligt "försvunnit". Jag kan inte aktivera kontot på nytt utan att presentera ett ID där namnet överensstämmer med profilnamnet.

Jag är säker på att det finns medlemmar på Vaken.se:s FB sida som nu jublar. Även andra pseudonymer som t.ex. Rubbade Runar

Jag blir dock lite konfunderad då jag skapade ett nytt FB-konto med ett namn som påminner om ett riktigt namn. Det gick bra att skapa ett nytt FB-konto, men jag ser inte Vakens FB-grupp överhuvudtaget. Jag fick e-post av Alf Susaeg som undrade vad som hänt. Tydligen finns gruppen kvar, men jag ser den inte - borde den inte vara synlig för alla - sen är det bara att ansöka om medlemskap?

Jag funderade hemma om FB spärrat min IP-nummer, men då borde det fungera från jobbet och mobiltelefonen, men det gör det inte. Enlighted Beacon är i alla fall deaktiverat på FB, till mitt förtret och till vissas glädje.
Ha det så bra tills jag återkommer i en eller annan form.
MVH
EB

Posted on: 2011/10/11 7:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Facebook-konto avaktiverat
#2


See User information
Nej, använder du pseudonym kan de ju inte övervaka dig...

Posted on: 2011/10/11 8:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Facebook-konto avaktiverat
#3
Och till sin hjälp har facebook nyttiga idioter som anmäler de med pseudonymprofiler. Om nu den här Rubbade Runar skulle jubla om du försvann är det säkert han som anmält dig trots att han använder pseudonym själv.

Det är bara andras agendor man motsätter sig.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Facebook-konto avaktiverat
#4


See User information
Jo, tanken slog mig att någon anmält mig till Facebook och dessutom sett till att jag blir bannad från Vakengruppen - men då borde ju gruppen synas om jag loggar in med ett nytt FB-konto från ett annat IP?

Det finns flera på Vakens FB grupp som blivit sura på mig eftersom jag inte haft samma åsikt som dem. Jag blev redan utslängd en gång, men insläppt tillbaka eftersom det inte ansågs finnas fog för utestängningen.

Jag misstänker ingen särskild, eftersom jag inte har några bevis. Rubbade Runar jublar säkert över min frånvaro, men han behöver inte vara skyldig till detta. Det kan helt enkelt bara vara Facebook som gått igenom sina konton och dragit slutsatsen att Enlighted Beacon inte är ett riktigt namn (konstig slutledning ). Men jag är konfunderad över att Vaken-gruppen inte syns alls då jag loggar in med ett annat konto....


Posted on: 2011/10/11 8:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Facebook-konto avaktiverat
#5


See User information
Men vad håller ni på med? Varför säljer ni er till facebook från första början. Varför använda facebook som forum?
Varför använda/stödja något som ni arbetar emot?

Om ni tycker facebook gör fel, varför fortsätta använda det?

Posted on: 2011/10/11 10:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Facebook-konto avaktiverat
#6


See User information
Är man riktigt paranoid så bör man inte använda internet över huvudtaget. Även fastän man använder någon proxy-tjänst, så finns det alltid någon som vet vem du är och vilka sidor du besöker.

Jag är inte så paranoid, men jag kanske borde vara det? Sannolikt har de IP:n jag använt för att besöka Vakens FB-forum nu spärrats eftersom jag inte kan se den med mitt andra FB account. I går kväll såg jag ännu Vakens andra FB-sida (inte forumet), men nu är också det försvunnet.

Sannolikt har någon med admin-rättigheter kollat upp mig lite noggrannare och beslutat att en gång för alla stoppa mig. Om mina misstankar visar sig vara sanna, så ligger sekteriststämpeln mycket tung över Vaken. Hoppas mina misstankar är obefogade!

Posted on: 2011/10/11 12:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Facebook-konto avaktiverat
#7


See User information
Största problemet och en av styrkorna med vaken.se är att det inte finns någon använd struktur för hur vi gör beslut. Alla gör lite som de vill. Det är därför någon först blir bannad. Pga av att administratorn i fråga valde att göra det på eget bevåg utan att fråga andra. Och sedan kommer tillbaka för att någon annan tycker att det var obefogat. Det är inte för en något gått riktigt galet som vakens kärngrupp tittar på saken och försöker att lösa det.

Lite krångligt kanske, men det ger utrymme för alla som har lite tålamod att bli hörda och rätt behandlade i slutändan.


Posted on: 2011/10/11 14:54
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Facebook-konto avaktiverat
#8


See User information
Det låter bra. Nu verkar det vara lite mer komplicerat eftersom Facebooks administration tydligen är inblandad och har deaktiverat mitt konto för att jag inte använt mitt eget namn - hälften av alla FB-konton är pseudonymer - varför just deaktivera mitt? Enligt FB reglerna är det inte tillåtet att använda pseudonym.

Samtidigt ser jag ingenting av Vaken.se på FB, varken forumet eller den andra Vaken-sidan, då jag loggar in med ett annat FB konto, men från samma datorer jag annars brukar använda: min hemdator, min telefon och min dator på jobbet. Jag borde kanske testa någon annan dator, då vet jag om det är IP:na som är bannade.

Har någon på Vaken tipsat FB om mig? Samtidigt har man bannat de IP:n jag använder för att jag inte ska kunna komma tillbaka? Jag vet inte, men har jag varit för mycket på Vaken, men det börjar lukta konspiration? Eller så är det någon på FB som inte vill att jag ska medverka på Vaken?

Posted on: 2011/10/11 15:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Facebook-konto avaktiverat
#9
Jag tror inte en gruppadministratör på facebook kan se IP, utan de har nog blockerat din e-mail adress.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Facebook-konto avaktiverat
#10


See User information
Nja, jag skapade en ny gmail-adress för mitt nya FB-konto som de omöjligt kan känna till.

Posted on: 2011/10/11 16:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Facebook-konto avaktiverat
#11


See User information
Det finns hur många sätt som helst för de som sysslar med det här att spåra. Dom kan känna igen kommateringen, användningen av vissa ord och vad vet jag. Det är faktiskt så jag själv begriper vem som skrivit något. På gången känner man filuren, liksom.

Tidpunkten då inlägg görs, och så vidare. Men om det blir alltför uppenbart kvävs ju det fria ordet och då kommer dom verkligt osunda tankarna.

Därför tycker jag att man skall skita i all kontroll och stå fram för vad man tycker.

Samtidigt tycker jag faktiskt att det är lite väl lätt att vara modig och orättvis om man alltid uppträder maskerad eller vad man nu skall jämföra med.

Men det har man fått lära sig att leva med, då får man också lära sig att leva med en ständig lyssnare och kollare.

Det går att lära sig att pippa framför en kamera eller på ett bord på en nattklubb, då skall man väl kunna prata politik med åhörare också???

(Man får koncentrera sig på "ämnet", liksom)

"Hellre pålyssnad än avlyssnad" som jag säger, och den devisen har jag faktiskt hittat på alldeles själv.

Posted on: 2011/10/11 16:53
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Facebook-konto avaktiverat
#12


See User information
Jo buggar facebook tillåter tydligen vissa kalla sig vadsomhelst medan andra ska synas.

Varför är ju lite gåta menar vem bryr sig vad dom snokar efter låt dom snoka tills snoken trillar av.

Rätt så trött på den digitala etern är man själv trots dess fördelar.

Posted on: 2011/10/11 17:22
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Facebook-konto avaktiverat
#13


See User information
Det är bl.a jag som är admin på Vakens FB-sida. Det går bara att "blocka" användare, inte IP:n. Således är det FB som bannat dig och inte Vaken. Sen kan det ju vara så att en eller flera har anmält dig till FB pga ditt fejkade konto. Kanske har FB nån algoritm som då stänger av dig från den/dom grupperna!?

Så sluta upp med sekteristsnacket du försöker köra med, din VoF:are. :)

Sen att du spenderar dina dagar på Vakens FB-sida är ju en gåta i sig, men det är ju upp till dig att spendera din tid hur du vill. Varför loggar du inte in med ditt riktiga namn, som de flesta andra gör där? Har du något att dölja? ;)

Pingu: folk som besöker Vakens sida på FB är ju vanligt folk, mer eller mindre "vakna". Eftersom Facebook används av vanligt folk (jag håller med dig om att det är lite konstigt) så är det naturligt för dom att vara där också, istället för kanske BARA ett privat forum, dvs här.

Vi märker mer och mer att det är på FB det diskuteras, mer än på forumet. Framsidan, där nyheterna finns, har fler och fler hits/besökare. Bra flöde med nyheter är det som lockar folk till sidan verkar det som.

Posted on: 2011/10/11 17:40
Administratör, VAKEN.SE
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Facebook-konto avaktiverat
#14


See User information
Tack JSvensson för svaret. Det är möjligt att det är som du säger. Det var ju några som inte kunde tåla det jag skrev. Jag har mina skäl till att använda pseudonym, vilket jag också redogjort för.

Jag har ingenting att dölja annat att jag inte vill ha någon galning bakom min dörr - det som hände för ett par år sedan då jag drog någons vrede över mig på ett diskussionsforum i Finland. Jag och min familj blev hotade till livet. Jag vet ännu i denna dag inte vad jag sagt. Personen är nu intagen för vård.

Jag har ingen dold agenda och jag är ingen VoFare, jag har bara ett konto på deras forum och har sporadiskt deltagit i diskussionen, annars har jag ingen anknytning till dem och känner ingen där (vad jag vet) personligen.

Ursäkta sekteristsnacket, men är det inte lite underligt att man inte får kritisera någon teori eller uttrycka sin åsikt utan att bli kallad tom i skallen eller sovande?

Jag är på Vaken för att jag anser att diskussionsämnena är intressanta och det finns många fenomen som det är värt att snacka om. Jag ser inte konspirationer under varje sten, det är sant. Nog ska man väl få säga sin åsikt eller kasta fram ett motargument utan att beskylld för att vara en del av sagda konspiration?
Med utmärkt högaktning, EB

Posted on: 2011/10/11 18:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Facebook-konto avaktiverat
#15


See User information
En sak är dock säker . nog har Fb en stark trafikströmmning som dras nytta av och kontakter knyts all the time det är ju iallafall 100% garanterat.

Dethär med övervakningsideer osv kommer bara bita trollen i rumpan om det används på så sätt men det tror jag inte eftersom det inte kommer gynna den som sitter med såna ideer.

Eftersom alla människor i grunden vill samma sak.

Posted on: 2011/10/11 19:49
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Facebook-konto avaktiverat
#16


See User information
Quote:

EnlightedBeacon skrev:
Ursäkta sekteristsnacket, men är det inte lite underligt att man inte får kritisera någon teori eller uttrycka sin åsikt utan att bli kallad tom i skallen eller sovande?

Jag är på Vaken för att jag anser att diskussionsämnena är intressanta och det finns många fenomen som det är värt att snacka om.


Jag kritiserar det mesta, oftast för att lära mig något nytt om hur argument kan bemötas. För att få se andra sidan av myntet, så att säga. Mycket givande.

Jag upplever inte att man inte får kritisera. Jag upplever snarare att många människor inte kan samtala utan pejorativ eller utan att hetsa. Och dessa blir bemötta med samma språk.

Å så blir de arga/sura/ledsna och svartmålar hela internetforumet vaken med generaliserande påståenden om hur ALLA skulle vara på ett visst sätt.

Posted on: 2011/10/11 21:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Facebook-konto avaktiverat
#17


See User information
Förkasta inget.

Ha ett öppet sinne.

Undersök allt.

Bibehåll vad som går hand i hand med sanningens principer.

Lagra överföra producera orsak och verkan anpassning balans.

Posted on: 2011/10/12 8:19
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Facebook-konto avaktiverat
#18


See User information
Så är det givetvis, att det är en liten minoritet som inte kan samtala utan att ta till pejorativ eller gå till personangrepp. Det är då det går "troll" i debatten och den sänker sig ned till ankelnivå.

Tyvärr tar detta lätt över hela tråden som börjar att handla om någons person, intelligens, är helt sovande eller att personen har en dold agenda - kanske representerar Säpo osv.

Jag tycker tvärtom att olika synsätt är berikande och det händer att jag får ändra min inställning då någon presenterar tillräckligt övertygande argument. På samma sätt försöker jag övertyga en meningsmotståndare att mina argument är bättre - INTE att jag är bättre som person! Tyvärr finns det vissa som inte kan ta detta.

Inte tvingar jag någon att byta åsikt - tvärtom vill jag berika mig själv med olika infallsvinklar och samtidigt, förhoppningsvis, berika andras synsätt.

Allt detta är ett led i varje människas målsättning att vara "Vaken" - att komma sanningen så nära som möjligt. Vägen dit är inte så enkel, ingenting är helt svartvitt, det är sällsynt med enkla svar.

"A man must be big enough to admit his mistakes, smart enough to profit from them, and strong enough to correct them." -John C. Maxwell

Posted on: 2011/10/12 8:36

Edited by EnlightedBeacon on 2011/10/12 9:13:20
Edited by EnlightedBeacon on 2011/10/12 9:14:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Facebook-konto avaktiverat
#19


See User information
Quote:

EnlightedBeacon skrev:
Tack JSvensson för svaret. Det är möjligt att det är som du säger. Det var ju några som inte kunde tåla det jag skrev. Jag har mina skäl till att använda pseudonym, vilket jag också redogjort för.

Jag har ingenting att dölja annat att jag inte vill ha någon galning bakom min dörr - det som hände för ett par år sedan då jag drog någons vrede över mig på ett diskussionsforum i Finland. Jag och min familj blev hotade till livet. Jag vet ännu i denna dag inte vad jag sagt. Personen är nu intagen för vård.

Jag har ingen dold agenda och jag är ingen VoFare, jag har bara ett konto på deras forum och har sporadiskt deltagit i diskussionen, annars har jag ingen anknytning till dem och känner ingen där (vad jag vet) personligen.

Ursäkta sekteristsnacket, men är det inte lite underligt att man inte får kritisera någon teori eller uttrycka sin åsikt utan att bli kallad tom i skallen eller sovande?

Jag är på Vaken för att jag anser att diskussionsämnena är intressanta och det finns många fenomen som det är värt att snacka om. Jag ser inte konspirationer under varje sten, det är sant. Nog ska man väl få säga sin åsikt eller kasta fram ett motargument utan att beskylld för att vara en del av sagda konspiration?
Med utmärkt högaktning, EB



Det finns inget bra med motgångar-möjligen att man slipper vänta på dem.

Vad är din åsikt om 911-2001,förklara gärna detaljerat.

PS.Skönt att du inte använder en avtar:) som man behöver tipex på halva skärmen,bara för att läsa dina inlägg.

Posted on: 2011/10/12 17:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Facebook-konto avaktiverat
#20


See User information
Jag tror inte att 9/11 var en konspiration, falskflaggoperation, en israelisk komplott eller vad man nu vill kalla den. Den var en terrorattack, utförd av extremister.

Tvillingtornen träffades av varsitt flygplan och Pentagon av ett annat (massor med vittnen såg en 757:a). Ett fjärde plan störtade sedan passagerarna försökte ta kontroll över det.

Då flygplanen kraschade in i tvillingtornen kapades en del av de bärande balkarna i åtminstone 2 våningar varefter flygbränslet fattade eld. Hettan som utvecklades fick resten av de bärande balkarna att ge efter. När huset börjar kollapsa ser man att våningarna ovanför de av flygplanet träffade våningarna är så gott som hel när de börjar falla neråt. Tyngden från de översta våningarna ger upphov till en kedjereaktion som knäcker de bärande balkarna i våningarna under och de ger en efter en efter med smällande ljud pam-pam-pam-pam - det som många tolkat som ljudet av explosioner.

Jag vet att många här har en annan syn och det är möjligt att de har rätt och jag fel. Men så länge det inte finns belägg för motsatsen håller jag mig till förklaringen ovan.

Det som dessutom stöder teorin i allra högsta grad är att arabiska terrorister bevisligen attackerade WTC1 med en stor bilbomb redan 1993, i hopp om att fälla tornen. Det var väl knappast Bush/Cheney som orkestrerade den attacken för att ”legitimera” attackerna 2001 och det därpå följande ”kriget mot terrorismen”.

Det är en mycket sannolikare förklaring än den omvända kausalitet som ”truthers” använder, d.v.s rationaliseringar med facit på hand: eftersom attackerna 9/11 ledde till att USA-administrationen invaderade Afghanistan och Irak, måste USA-administrationen också ha något med attackerna att göra. Det här truthers-resonemangets felaktighet blir uppenbart om man tänker sig att USA inte hade invaderat Afghanistan och Irak. Hade ”truthers” då ”trott” på de officiella undersökningarna?

För klarhetens skull: Jag är säker på att Bush-administrationen har mycket att hemlighålla gällande 9/11.

Framför allt det fatala misslyckandet att förhindra attackerna, trots en enorm underrättelsetjänst och stora resurser. Troligen samlades vaga indicier på en annalkande attack här och var i byråkratin, utan att ändå nå de rätta människorna. Kanske till och med rapporter med mer detaljerade beskrivningar av hur attackerna skulle gå till. Men det är här ”truthers” gör det fatala felet att tro att underrättelsetjänster och byråkratier (i USA eller annanstans) fungerar som de slipade organisationer som vi ser i Hollywood-spektaklen, stående bakom blåa skärmar och fattandes snabba beslut.

Byråkratier har en stor inbyggd inkompetens, inbördes tävlan och tröghet. I de interna undersökningarna har säkert på ett pinsamt sätt kommit fram att om systemen varit bara lite mer oljade, hade attackerna kunnat avvärjas. Det vill säkert den amerikanska administrationen hemlighålla ännu i flera årtionden.

Däremot är jag osäker när det gäller det tredje huset WTC7 som aldrig träffades av ett flygplan och som rasar först 7 timmar senare.

Men bara för att något "ser ut" behöver det INTE betyda att det ÄR. Av sig själv rasade ju inget av WTC-husen. I två kördes in flygplan, och WTC7 skadades av rasen och hade ett flertal bränder (och dessutom en stålkonstruktion som p.g.a. husets läge visade sig vara sårbar).

"Truthers" visar också riktiga sprängningsrivingar som "bevis", men alltid utan ljudspår. Detta för att sprängningsrivingar ackompanjeras av en rad mycket kraftiga explosioner och knallar. Några sådan akustiska spår finns inte på någon av upptagningarna av WTC-rasen. WTC7-raset ser egentligen inte alls kontrollerat ut - närmast kaotiskt.

Det finns dessutom ingen vettig förklaring till hur konspiratörerna skulle ha gått till väga för att aptera tornen. Det största hus som hittills tagits ner med kontrollerade explosioner var ett varuhus i Detroit 1998 (http://www.youtube.com/watch?v=JP1HJoG-1Pg&feature=player_embedded) , cirka en tredjedel lägre än WTC7. Det tog tolv personer 24 dagar att placera ut 4118 sprängladdningar och 10 kilometer tändledningar (i ett tomt hus) för att plocka ner huset. Det finns alltså ingen chans att WTC-tornen skulle ha apterats på förhand utan att någon skulle ha märkt något (eller att någon "tagit chansen" och gjort det 11.9.2001 efter flygattacken).

Du ville ha en utförlig förklaring . Det här är min hållning, ända tills belägg som bevisar att jag har fel kommer i dagen.

MVH EB

Posted on: 2011/10/13 8:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Facebook-konto avaktiverat
#21


See User information
@EnlightedBeacon: om en opartisk kommission skulle komma fram till din ståndpunkt vore ju allt väl. Om samma kommission skulle fortsätta vara osäker på vad som hände med Byggnad 7 vore allt inte väl. Därför att det tyder på både förkunskap, missar i genomförandet av en planlagd träff av ett flygplan och efterföljande manipulation av rapporteringen.

Och då är vi tillbaka där vi började!

Kanske en kommission skulle kunna fastslå exempelvis att det verkligen var Christer Pettersson som mördade Palme. Men då skulle det uppstå en ny fråga, nämligen vem var han egentligen.

Kanske en kommission skulle kunna fastslå att Estonia sänktes på grund av att man gjort nån sorts misstag i hamnen i Tallin före avgången och inte duttat på rätt sätt på bogvisiret eller glömt att spilla öl på landgången. Kanske hade maskinchefen tänt cigaretter på stearinljus vilket enligt folktron ofelbart orsakar sjöolyckor.

Medan vi grubblar och kommission efter kommission aldrig blir tillsatt inträffar nya egendomligheter i rask takt.

Det hela påminner om ständigt upprepade illusionstrick.

Själv har jag sett "svävande damen" två gånger och begriper absolut inte hur det går till. Jag har börjat misstänka att magi faktiskt finns - och fungerar! En flickväns far berättade att han deltagit i tricket en gång och han blev religiös på fläcken som reaktion.

Men jag kan inte sluta undra...

Posted on: 2011/10/13 8:49
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Facebook-konto avaktiverat
#22


See User information
Märkligt att ingen tycks bry sig i vad naturlagarna säger beträffande 9/11....De är väl det närmaste verkligheten man kan komma....?

Eller är EB av en annan åsikt..?

9/11 Experiments: Newton vs. NIST


http://youtu.be/tejFUDlV81w

Posted on: 2011/10/13 9:12
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Facebook-konto avaktiverat
#23


See User information
@Gaston: 9/11 var fler fysiklagar involverade en Newtons gravitationslag. Videon går inte in på husens konstruktion överhuvudtaget, så den duger inte som bevis.

@Asgeir: du har säkert rätt i att ifall vi mot förmodan får en ny oberoende utredning angående händelserna 9/11 2001 så kommer det alltid att finnas folk som inte kommer att godkänna ens denna utrednings resultat. Det dyker alltid upp nya frågor.

Posted on: 2011/10/13 9:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Facebook-konto avaktiverat
#24
Men du EB. Om vi börjar med det faktum att det i 9/11 attackerna förstördes de papper som skulle redovisa för alla försvunna miljarder inom försvaret det nyss börjat nystas i?

Planet kraschade precis i den sektion dokumenten förvarades och den dokumentation i tvillingtornen förstördes också så klart.

Bara där tycker jag man borde få upp ögonen.

Angående 9/11 finns det så många indicier så det i en rättegång skulle räcka för en fällande dom flera gånger om.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
70 user(s) are online (70 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 70

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS