vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Så nu är det dags för Iran

See User information
Domiano det där kan varken jag eller du bekräfta att så är fallet och håll dig till fakta nu när det kommer till vilka som är de onda.

Vems fel var första världskriget ?

Vems fel var andra världskriget ?

Vems fel är det att Irak och Afghanistan är ett blod bad ?

Sist men inte minst nu Libyen ?

Är det muslimerna som attackerar oss eller är det vi som bombar deras länder ?
Vi är manipulerade av frimurare/zionister/ världsledare. Ingen av dom tror på den Gud vi tror på för då hade knappast världen sett ut som den gör idag om våra världsledare höll sig till det som religion förespråkar.

Sen vill jag säga att Ahmadinejad litar jag inte på alls han kan va en av dom. Får inget grepp om honom.

Posted on: 2011/10/13 15:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jag påstår inte att muslimerna är onda utan vilseledda...
här har du mer http://www.youtube.com/watch?v=gCLY7m9y-Tw

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Kul när folk skriver muslimer som en enhet, som att nu tar muslimerna över och de vill ta över världen. Tillåt mig att skratta, precis som de skrevs förut muslimerna är inte i Sverige eller Europa och bombar men det är europeer och Svenskar nere i nordafrika och afganistan. Ni västerlänningar (hårt men sant) kliv ner ifrån era höga hästar och börja se saker som det är!

Posted on: 2011/10/13 19:59

Anonym
Hmmmm http://www.youtube.com/watch?feature= ... _embedded&v=maHSOB2RFm4#!
Filmen jag länkar till här visar en intervju med en i Storbritannien välkänd muslimsk mulla, Anjum Chaudri, och i den avslöjar han sig som den värsta sortens avskum, en arrogant och hatisk skitsnackare som tycker att det är legitimt att döda västerlänningar. Han slingrar sig som en ål, men sanningen är väldigt påtagligt tydlig. Anjum Chaudri anser att bara muslimer kan betraktas som oskyldiga, och alla icke-muslimer är legitima mål för blodig terrorism. Så enkelt är det. (ljudet är osynkat)

Kan tillägga att våran population sjunker medan muslimerna ökar kraftigt http://www.youtube.com/watch?v=_kKkY5EpVpY

sura[9:29] Fight those from among the People of the Book who believe not in Allah, nor in the Last Day, nor hold as unlawful what Allah and His Messenger have declared to be unlawful, nor follow the true religion, until they pay the tax with their own hand and acknowledge their subjection.

Edited by Damiano on 2011/10/13 20:52:56
Edited by Damiano on 2011/10/13 20:56:17

See User information
Säg istället vem är inte vilseledd i dagens värld?

Posted on: 2011/10/13 21:18
Resized Image

See User information
Domiano du sitter och letar det värsta och inget av det du publicerar förespråkar en riktig muslim.

Ska du sitta och dra alla över en kant sådär så vill jag veta vad du säger om tex det här ?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Sexuella ... m_Romersk-katolska_kyrkan

Är alla katoliker pedofiler nu helt plötsligt ?

Och sen säger du att muslimer håller på tar över världen det är skitsnack. Är det muslimer som inför övervaknings lagar på oss medborgare, är det dom som bestämmer vad du ska se på nyheterna ? Är Bilderberg en muslimsk grupp ? Kommer muslimer till Europa frivilligt eller för att väst bombar deras länder så dom tvingas fly hit ?

Vet inte vad du gör på det här forumet trodde det var till för vakna :)

Posted on: 2011/10/13 21:30

Anonym
Dra alla över en kant? Har du några som helst siffror på hur många som tycker si eller så? Eller har du gjort en uppskattning? Dela gärna med dig om dina tankar och utveckla gärna hur du kom fram till dina slutsatser törnrosa.

Sen står det inte något om att det är ok med pedofili i bibeln, så hur du kopplar ihop det med verser i koranen om mord på icke muslimer är en gåta i sig...?

See User information
Som sagt jag har förklarat för dig men du är för dum för att fatta nåt så jag orkar inte med dig mer du får leva i din egna lilla värld där Islam är din största fiende men din blindhet kommer göra så du faller för antikrist ( false messiah ).

Nu kan vi hålla oss till vad tråden egentligen handlar om.

The truth behind Arab Revolutions and protests in Muslim countries!

This is a lecture of Sheikh Imran Hosein(ha) from 2002..He predicted the current events in Egypt and other Muslim countries 9 years ago.

http://www.youtube.com/watch?v=AIzv1kyu5XE&feature=related

Posted on: 2011/10/13 22:18

Anonym
Hur gammal är du? 17? Men ok då orkar jag inte heller mer hahah

See User information
Nu med alla uttalanden i massmedia så känns det inte som att det är så lång tid kvar tills den första bomben släpps.
www.youtube.com/watch?v=QX8_nbRq0Tg

Posted on: 2011/10/14 13:02

See User information
Quote:

Damiano skrev:
)

Kan tillägga att våran population sjunker medan muslimerna ökar kraftigt http://www.youtube.com/watch?v=_kKkY5EpVpY

Vilka har sett till att så många muslimer kommer hit?
Vilka har startat alla krig som genererar flyktingströmmar?
Vilka har sett till att vi blir sterila och inte fortplantar oss längre?

Muslimerna? Knappast!

Muslimerna är klyftiga nog att inte utrota sej själva med GMO, bisphenol A, Aspartam, fluor, vaccin osv, som gör folk sterila och ger cancer. Dom tvingas fly sina länder som bombas i krig som är byggda på lögner, skapade av kristna och judar. Är muslimerna onda världövertagare pga detta?

Det är ju egentligen bara människor vi talar om!
Alla är inte lika extrema i sitt religionsutövande som du, Tänk på det!

Posted on: 2011/10/14 14:25
Never believe anything until it has been officially denied

See User information
INFOWARS Nightly News 13/10

http://www.youtube.com/watch?v=lT74yrTQR90

peppe Escobar mf om Iran situationen.

Posted on: 2011/10/14 14:49
Never believe anything until it has been officially denied

See User information
Damiano vet du vad, jag har hört att muslimerna blöder rött när de skär sig! kan du tänka dig. Muslimer är ingen homogen grupp oavsett vad du får lära dig i kyrkan. Lika lite som alla Kristna är det, tack gode gud. Texter kan tolkas hur man vill,de kan böjas för att styra folk som oftast är som de flesta människor idag, helt utan en inre kompass. Jag går inte runt och tror att du vill stena bögar till döds, eller...

Posted on: 2011/10/14 15:21
Ju fler människor jag träffar desto mer tycker jag om min katt

Anonym
Nu är det så att jag inte tillhör någon religion, det lämnar jag till dom sovande som vill leva i sina fack.

See User information
Iran får vänta... lite till... Eller kanske på samma gång...

The drums of war... Verkar som "ekonomin" är på upphällningen, för detta är vad "ledarna" gör då tvångsmedlet pengar går åt fanders... Då skall slavarna samlas bakom flaggan...

http://www.forbes.com/sites/erikkain/ ... craft-carrier-approaches/

http://www.prisonplanet.com/russia-ar ... -against-nato-attack.html

http://eng.kremlin.ru/news/3115

Vi får inte glömma att Kina är ute och leker med...

Posted on: 2011/11/25 15:01

Edited by Avatar on 2011/11/25 15:26:50

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper