Vakencorner

SVD.se : Stockholm vill se snabb vaccinering
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Nu är det bråttom med vaccinet! Det verkar vara "nån" som har bråttom att förstöra unga människors liv, var det "nån" som fick mersmak efter att ha förstört unga människors liv med svininfluensavaccinet?!
Stockholm vill se snabb vaccinering http://www.svd.se/nyheter/inrikes/sto ... b-vaccinering_6569211.svd "Om allt går vägen kan flickor i årskurs fem och sex vaccineras i skolan redan vid årsskiftet, medan äldre flickor och unga kvinnor upp till 19 år får vända sig till vårdscentraler, vaccinationsmottagningar eller privata gynekologmottagningar." Hur stoppar man ett sånt här vansinne, vi kommer ju få stå där återigen och utbrista: Vad var det vi sa! Unga flickors liv kommer att förstöras med detta vaccin..
Posted on: 2011/10/21 10:49
|
|||
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
Re: SVD.se : Stockholm vill se snabb vaccinering
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Visst är det lustigt att det preaenteras en "bacillusk" film i dessa tider lagom inför programmet att spruta gifter i varandra? Jag är nöjd att mina nära och kära nu väljer bort dessa giftsprutor. Från tidigare tyckte dom jag var lite konstig, men efter hur allt mer sanningar kommer ut, tar dessa mer öronen till sig och börjar göra egna val. Jag vet även att detta sker på våra "vårdinrättningar", där "alternativa ersättningar" används... ![]() ![]() Men det finns medvetna medmänniskor som jobbar aktivt för att inte skada sina medmänniskor på detta sätt som gör ett eget aktivt val att inte skada sina medmänniskor. Även om detta sker i det tysta, för att inte riskera sina "jobb". All heder åt dessa hjältar!
Posted on: 2011/10/21 12:59
|
|||
FRI Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion. Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar. Bättring för alla! |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Avatar, filmen du syftar på är väl Contagion?
Verkar vara nästa varning för en kommande dödlig pandemi, vi får väl se om H5N666 dyker upp i vinter!?
Posted on: 2011/10/22 14:09
|
|||
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Det skulle inte förvåna mig det minsta.
Och det som är verkligen tråkigt är att man inte längre kan varna sina medmänniskor på kvällstidningarnas kommentarsfält. Alla inlägg ska numera vara registrerade på "ansiktsboken "och därmed är de en åsiktsregistrering. Det går inte längre att säga något positivt eller hjälpsamt åt en medmänniska anonymt. Jag vägrar att ha något med facebooks att göra. Att tvinga någon att måsta gå den vägen är inte humant,utan det är djävulskt uträknat. Vars ska allt detta sluta? Varför tar det så lång tid för massan att vakna?
Posted on: 2011/10/22 21:00
|
|||
|
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login