vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
varför tappar man livslusten???

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: varför tappar man livslusten???
Hej hopp... Jag skall smattra loss lite ordentligt, sen är det dags för mig att flytta mig och min familj till värmare bräddgrader, ca: 5 mil söderut på Gotland :) ...

1. Varför tappar människor livslusten? Många bäckar små! En av dom är den bombardering man får från TV:n... Det undermedvetna får ta ihåll med ordentligt med info som det medvetna inte märker.

2. Samhället är en "creation" av illuminati och frimurare, det är inte folket som byggt upp det. Mer och mer stress samt att lagar och regler bombarderar vårt egentligen enkla liv. Vi har blivit omformade från människor med hög intelligens till shoppingmaskiner.

3. Den dåliga matkulturen börjar ta ordentligt med kraft på människan, kemikalier finns det i stort sett allt "vanligt" folk äter, jag tänker först och främst på de farligaste som aspartam, flour mm. Dessa är grymt dåliga för våra hjärnor och vår hälsa. Förutom dessa så finns det ett hundratal eller fler Exxx mm. Låt blir dom, köp annan mat, laga själv.

4. När omgivningen blir stressad måste man se till att koppla av mer själv, det smittar av hur man än vänder och vrider på sig. Meditera, lyssna på lugn musik, stäng av TV:n, drick mycket filtrerat vatten.

5. Va ute mycket, men se gärna till att andas endast genom näsan när Du ser chemtrails och när virus härjar i Din omgivning. Näsa är ett utomordentligt filter till dessa.

6. Magnetismen faller mer och mer på vår planet och det måste kompenseras med något annat. Det räcker med en billig magnet madrass för en 1000:- ungefär. Jag skal se om vi kan sälja dessa igenom vårt nya företag som nyss startat, till ett förnämligt pris då.

7. Solens energi har också förändrats och förvandligen som pågår inuti våra hjäror tar kraft. Låt det ta kraft och se till att göra trippelwarmers ofta, jag skrev om det i en annan tråd, kommer ej ihåg vilken. Så fort det känns alltför jobbigt, lägg en hand på pannan och en hand på bakhuvudet i 2 minuter, det drar upp blor i hjärnan igen och Du får mer kraft.

8. Se till att få i Dig rikligt med C-Vitamin, jag äter kravmärkta bananer och pressar min egen apelsinjuce själv, det räcker gott och väl i början. Drick också gott om grönt THE, spetsa med ett par frön kummin och färsk ingefära. Låt bli svart the och kaffe, Du behöver allt vatten i kroppen i dessa tider.

9. När allt känns jettejobbigt, låt alla dessa tankar försvinna upp ovanför Dig, se det framför Dig att alla dessa tankar håller sig ovanför huvudet, på så vis låter Du din "OverSoul" ta i tu med problemen.

10. Ta kontakt med människor som är lugna och froma, diskutera livet och vardagen på en lugn nivå, sitt inte själv och grubbla. Om Du måste göra det, sätt en tidpunkt på grubblandet, håll det på en nivå där Du kan hantera den, stäng sedan in alla dåliga tankar i ett rum som Du skapar själv i hjärnan, sätt ett brunt X på dörren och lås.

11. Gör något helt annat som Du aldrig gjort förut, det tar tankarna på en annan nivå, lägg pengar på något intressant och roligt istället för att köpa pilsner och brännsvin. Låt bli filmer som får Dig att tänka i fel banor....

Phu :) ...

12. Ta kontroll över ditt liv helt och hållet, det är Du som står vid rodret, gör Din grej, låt ingen annan störa eller bestämma. Kom ihåg, alla tankar som får Dig att må dåligt är som ett program som försöker ta över, Du skall styra, inget annat.

Jag återkommer så fort jag fått igång mitt bredband, om någon har något speciellt på hjärtat, ring 0736-598082, efter flytten får jag fast tele, numret får Du om Du ringer upp på mobben.

Hare gott så länge...

TEJ - Chrille

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
det där med madrassen lät som en utomordentlig ide!
har du några bilder på hur den ser ut? länk kanske?

bra råd i övrigt..!
tack!

Anonym
Givetvis så har Illuminaterna ett finger med i detta också! Det mörkas med att man behöver annat än vitaminer och mineraler för att serotoninnivån i hjärnan skall hållas på en normal nivå.
Vi behöver även aminossyror varje dag, speciellt de som kroppen inte själv kan tillverka. Saknas tex tryptofan så kan inte hjärnan tillverka tillräcklig mängd serotonin.

Illuminatistyrda/finansierade läkemedelsföretag/forskare kom med iden om antidepressiv "medicin" (serotonin-återupptags-hämmare) Det förklarades som att det var för lite serotonin i hjärnan och att man behövde antidepressivt t ex Prozac mm.

Sanningen är ju den att får man i sig tllräcklig mängd aminosyror varje dag så höjs serotoninnivån till normalläge. Det räcker alltså inte med mat, vitamin & mineraltillskott,...man behöver rena aminosyror som tillskott. Det finns ett preparat som det är lite hyschhysch kring, men som man kan köpa i vissa hälsokostbutiker. 5HTP är namnet. 5 hydroxytryptofan med andra ord.

Illumitis affärsidé i detta fallet är att få folk att må psykiskt dåligt, och sedan sälja "botemedel" (antidepressivt läkemedel) som egentligen inte hjälper i längden, utan istället är dyra och med många biverkningar.

frid

Anonym
Vanlig fiskolja är ofta tillräckligt för att hålla serotoninnivån hög i hjärnan och normaliserad. Rekommenderat intag av fiskolja är 1000-2000 mg. per dag. Självklart måste man också äta vitaminer, mineraler och aminosyror, då allt samverkar i en helhet. Men fiskolja (Omega-3/DHA) är ett gyllende fett för hjärnan.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper