vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Svininfluensavaccinet...
#1


See User information
...har iiiinte bevisats vara orsaken.

Resized Image



Ida Andersson intervjuas i TV4:s Nyhetsmorgon.


Posted on: 2012/2/15 21:46
Första regeln för hur man handskas med en fanatiker: Låt bli!

-Michael A Gilbert, Handbok i argumentation
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svininfluensavaccinet...
#2


See User information
Alla har rätten att spruta vad de vill i sin kropp. Jag skulle nog avstå att injicera bensin, om så jag finge en mille. Efterklokhetens kranka vishet ser vi här. Jag håller på Förklokhetens pragmatiska dito.

Att ha barnbarn som är helt obesprutade intravenöst är ren lycka! Att ha vuxna barn som förstår matrisens kod är också lycka!

Posted on: 2012/2/15 22:30
Resized ImageChip HappensResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svininfluensavaccinet...
#3


See User information
Oj vad jag fick skit när jag inte ville vaccinera mina barn efter att ha läst "icke inhemsk" media och tagit del av de tillgängliga dokumenten för vaccinet.

En viktig del som saknas i debatten då och nu är att: Man påstod att vaccinet var godkänt, i själva verket var det enbart godkänt i enlighet med lagen om undantagstillstånd.(dokumenten finns någonstans här i monstret jag kallar dator). Så vitt jag vet rådde inget undantagstillstånd i landet vid tidpunkten utan endast en samhällelig skräckhybris pådriven av samma media som idag vill lägga ansvaret på dem som lyssnade på densamma!

Det här är en karusell som blir svårförklarad den dag jag måste ta det med mina ungar!

Men ska man vara enkel, så tror jag att det rör sig om ett maktövertagande! Media, med sina få ägare, styr både opinionen och "makthavarna" dit de vill och när det visar sig vara en otrevlig plats att befinna sig på... då var det "makthavarnas "fel! ...självklart kommer vi då att flytta mer makt dit media säger att vi ska flytta den.
Från folkvalda(!?, vi måste nog se över det där) till privata aktörer!

Gå på, gå en bit till, stanna inte... vem vågar tro att en maktförskjutning från folkvalda politiker till privata aktörer är farlig?

Vem vågar tro att den befriande rösten har börjat hypnotisera oss, framförallt våra barn, framtidens vuxna?

:Hej


Posted on: 2012/2/16 3:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
40 user(s) are online (40 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 40

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS