vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Vilken teori tror du på?

See User information
Allt fler och fler verkar tro på atombomb eller energivapen. Så det skulle va kul att se hur många som tror vad av folk som hänger här på vaken.

Vilken teori tror du på?

Atombomb (?)
Energivapen (Judy Wood)
Officiella (NIST, FEMA m.fl.)
Thermite (Steven Jones, A&E911Truth m.fl.)

Posted on: 2012/3/13 20:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Vilken teori tror du på?

See User information
Skalmans motto är klockrent: "jag tror inget som jag inte vet".
F.ö. kan det ju vara kombinationer också.

Posted on: 2012/3/13 21:04
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Att få bevis för modus operandi är ju omöjligt eftersom bevismaterialet är förstört. De var väldigt snabba med det.

Det är viktigare att klarlägga motiv och gärningsmän även om en viss beskrivning av tillvägagångssätt också är ett måste.

Man vinner nog större gehör att säga det var superframavlade termitmyror som kan äta genom stål än att säga det var en atombomb.

Att ta upp en teori med atombomb som ett rimligt alternativ skrämmer bara seriösa sanningssökare och denna teori är nog skapad av någon skojare.

För att kortfattat besvara din fråga är väl thermite det som ligger närmast till hands.

See User information
Jag förstår inte riktigt frågan. För övrigt försöker jag att inte 'tro' på någon teori. Men däremot att följa upp en teori kan vara bra. Atombomber kan man ju tro på. Kanske. Det verkar som två har detonerats bland människor och hundratals där det inte fanns så många människor.
Jag 'anar' att det idag finns osynliga vapen. Många av dem vapen vi inte ens ser som vapen. Ekonomiska, klimatiska, biologiska, psykologiska, maktiska, stressisksa. (vissa ord är simultanpåhittade).
Jag tror de masspsykotiska vapnen är de värsta.
googla: silent weapons for quiet wars.

Posted on: 2012/3/13 23:09
Resized ImageChip HappensResized Image

See User information
Tesla va en stygg fysiker,

Hans kunnskaper "försvann" mirakulöst i dimman av
vi kan inte tjäna kulor , so put him down,

Posted on: 2012/3/14 0:58

See User information
Svaret är:

Svara ingen,

ignorera.

det finns inga frågor.

inga svar.

Enjoy and smile. tah dah

Posted on: 2012/3/14 1:07

See User information

Min teori är mer som denna, även om den varierar lite... Är övertygad om att fler av er har dessa tankar... Att lyfta blicken av bara enskilda händelser och försöka tyda mönster i ett övergripligt sätt, borde även visa hur djupt detta kakinhål verkligen är. Med det vill jag nog även vinka till att djupet av det kaninhålet är det få som verkligen ser...

Posted on: 2012/3/14 10:00

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

See User information
Quote:
Att ta upp en teori med atombomb som ett rimligt alternativ skrämmer bara seriösa sanningssökare och denna teori är nog skapad av någon skojare...Man vinner nog större gehör att säga det var superframavlade termitmyror som kan äta genom stål än att säga det var en atombomb.

Får jag fråga vad du baserar detta påstående på?

För ett par år sedan var det väldigt få som trodde på "No-plane-teorin", personligen trodde jag det kunde vara någon typ av hologram i combo med planterade sprängladdningar, men flera konspirationsteoretiker/foliehattar skrattade mer eller mindre åt mig.

Det var detta filmklipp som fick mig att spekulera runt den hologramteorin. För mig var det ganska tydligt att det var något annat än radiostyrda 757:or.

9/11 - Plane Goes Through Building
http://www.youtube.com/watch?v=qemP0pRxjus

Enligt mitt sätt att se på det, är detta (i princip) omöjligt.

OK, det var antagligen inte hologram utan mediamanipulation som de visar i SEPTEMBER CLUES , men det var antagligen inga vanliga flygplan heller.

SEPTEMBER CLUES
http://video.google.com/videoplay?docid=-6407548186293238834

Har du kollat på Dimitri Khalezovs atombombsteori? Jag säger inte att han har rätt, men det jag har sett av hans fyra timmar långa och mycket komprimerad föredrag är intressant.

Russian nuclear expert solves 9/11 mysteries?
http://www.debunkingskeptics.com/forum/viewtopic.php?t=1931

I vilket fall som helst om nukes var inblandade (vilket är troligt) tror jag det även fanns termite/termate inblandat också, det ena utesluter inte det andra.

Det viktigaste för mig är inte att veta exakt hur "de" genomförde operationen utan själv har bildat mig en uppfattning och idag vet jag att nästan ingenting i den officiella teorin stämmer.

Men så är det i så många fall när man börjar skrapa på ytan av stora världshändelser.

Posted on: 2012/3/15 9:02
" A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open."
Frank Zappa

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper