Vakencorner
|
Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Varför inte lite humor?
![]() Men "fetar" in lite med del 2 som kom ut i dagarna med Santos, vilket för mig har med tråden att göra... ![]() (Pratas en del i början, men hoppas ni står ut...)
Posted on: 2011/10/29 14:13
Edited by Avatar on 2011/10/29 14:29:35
Edited by Avatar on 2011/10/29 14:30:03 |
|||
|
FRI Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion. Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar. Bättring för alla! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Får se om något händer kommande tiden...
Posted on: 2011/11/3 10:38
|
|||
|
FRI Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion. Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar. Bättring för alla! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2011/11/12 11:44
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Men...
Så nu, tar jag paus från Vaken igen, ypperligt verktyg i Ens vandring att finna sig själv En konflikt är en lärdom i hur du bejakar dig självt... Hur behandlar du dig själv? som din broder? Eller avskilt? Mys på sig och vi ses igen... ![]()
Posted on: 2011/11/13 19:44
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Höjda nivåer av radioaktivitet i Sverige och några andra länder.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13922768.ab
Posted on: 2011/11/13 20:04
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Suck... http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13927530.ab Quote:
Nog är "dom" sena igen... Har aldrig varit om en "Kaboom" utan vårt sätt att leva... Vi kommer leva i en värld där vi bryr oss, utan rädslor... ALLT du gör mot en annan, gör du MOT dig själv... Varför tror ni alltid "tomtarna" i ledningen inte gör Ondo av sig själva? Nä, nu låter jag er själva se över era egna dömanden och varför Du inte klarar av att älska dig själv... Ja, dina dömanden hindrar dig till det... Må väl och tag bäst vara om dig och varandra!! Nu anstår tiden... Hela jag/känslorna skriker för det! Innan sommaren sker ändringar vi inte trodde var möjliga. ![]()
Posted on: 2011/11/13 20:25
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
http://www.dn.se/nyheter/varlden/lond ... ka-forsvaras-med-missiler
Storbritannien ska vara berett att använda sitt missilförsvar om OS-tävlingarna 2012 utsätts för ett luftangrepp. Det sa försvarsminister Philip Hammond på måndagen.
Posted on: 2011/11/15 14:14
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tror att jorden kommer att snurra runt solen i ungefär 10 Miljarder år till. Dessvärre hinner jag möjligen dö innan det : (
Posted on: 2011/11/15 23:22
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Varför inte kalla filmen vid dess namn istället.
Skulle typ heta return of elenin niburu eller annat. http://www.imdb.com/video/imdb/vi2606799897/ Skulle inte förvåna mig om dom gör en film där statsmakter slaktar jordens invånare med neutronbomber och kallar filmen för violett önskan varma sommarnätter eller något annat idiotiskt.
Posted on: 2011/11/16 13:42
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Lenoid Elenin(a) var den ryska astronomen som hittade Kometen elenin om jag minns rätt.
Undrar om det bara är en slump att han har liknande namn som Leoniderna? som även verkar peaka vissa år: 1833 1866 1966 1999. Visserligen har namnet koppling till konstilationen Leo där svärmen syns. http://sv.wikipedia.org/wiki/Leoniderna http://en.wikipedia.org/wiki/Leonid_Elenin
Posted on: 2011/11/16 15:38
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
En liten serie jag inte kunde motstå att posta för er. Många, men korta delar. Håller som vanligt inte med om allt han säger och överlåter helt åsikterna åt betraktaren.
Youtubekanalen: http://www.youtube.com/user/TruthNeverTold Del 1. The Riddle Del 2. Believe Nothing Del 3. The Tea Cup Del 4. Total Freedom Del 5. The Pyramid Del 6. I Think? Del 7. What Are We Holding On To? Del 8. The Shift Del 9. Things That Cannot Go On Forever Del 10. The Mathematically Inevitable Collapse Del 11. The Largest Event In Human History Del 12. The Great Depression Is The Best Case Del 13. The Paths To Success Del 14. Aware and Prepared Del 15. Men Go Mad In Herds Del 16. What You Really Fear Del 17. Always Fed The Exception Del 18. The Decision Matrix Del 19. Stage 1. Denial Del 20. Stage 2. Anger Del 21. Bargaining Del 22. Depression Del 23. Acceptance Del 24. Think Outside Of The Cell
Posted on: 2011/11/20 9:42
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ville bara flika in med en presentation om 2012 och det jag försökt ge ett perspektiv om i denna tråden. Jag hoppas ni tar er tid att se denna. Han pratar om en miljon amerikaner mot slutet, jag kan ärligt säga att jag själv har genomgått och upplevt. Är även övertygad att en del av er även gjort det. I detta är det för min del varför chemtrails pågår, förgiftandet av maten och microvågor mm är ett desperat försök för dessa trångsynta självvalda ledare (På "gott" och "ont") att bevara vad dom så hårt jobbat för. På samma gång andra som själva fattat läget. Mycket nöje och jag hoppas ni tar er tid. Del 1. Del 2. Del 3. Del 4. Del 5. Del 6.
Posted on: 2011/12/7 1:55
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
En lite "udda" uttalande från en "prinsessa"?
Som jag tidigare beskrivit och orsaken till posten för att få mina fantastiska medmänniskor att tänka och koppla samman punkterna om vad som sker och hur jag erfarit. Men framför allt att söka inom sig för svar. Koppla samman vad som görs med mat, pole shift, 2012-mongering, dryck, regn, telefonmaster, den fiktiva ekonomin, din strawman, vilseledande religioner som bara bråkar om olika vyer om samma sak. Allt är upp och ner, det oviktiga lyfts fram i medier och viktiga "upplyftande" saker hålls dolda. Har ni aldrig funderat över varför det jobbas så hårt för att skapa all denna teater och varför Du står i centrum för allt detta? Nog handlar allt om dig, däremot inte på det sätt vi blivit lärda att det gör. Min uppfattning är klar om denna sanning... Och för mig är den solklar... Ingen regering eller någon annan skulle kunna göra ett skit mot dig, eller kontrollera dig en millimeter om du visste vad och vem du är. Känn din rädsla och när du förstår den upphör den! Allt faller samman och hör samman, vad vi tvistar om är aspekter om den. Sedan spelar det ingen roll om det är religioner, new age eller urgamla kulturer... Religioner i mänskliga händer har ändrats för att passa i de någras syften, men dessa är inte skrivna utan orsak. Ingen rök utan eld heter det väl... Om däremot som ett fraktal med tillämpningen av i ens avbild, kanske förklarar min bild av det. Sedan vilken namnskylt det bär är enbart människans påhitt, likså upphovet till delning och dömanden. Här är Red Elk med sin vy, vilket kanske verkar lite "way out there", men i mitt sinne är det helt tänkbart. Däremot har vi all möjlighet att ändra på framtiden då den ej är skriven i sten. Däremot för Red Elks del, har han haft rätt gällande redan erfarna saker... Vad gäller "Pole skift": http://www.salem-news.com/articles/fe ... global-superstorms-ta.php Att vädret, jordbävningar, vulkaner osv blir bara allt mer "udda" behöver kanske inte klistras in länkar om. Att djurdöden pågår i en mycket större utsträckning än vad som medges i medier, behöver kanske inte heller länkas. Att regeringar för sina egna syften skiter helt och fullt i dig är ingen nyhet, dessa försöker bara hålla dig på mattan med påhittade fiktioner och teatrar, väldigt lite av detta är sant eller har något verkligt värde. Så vill ni fortsätta att bråka om kön och andra småsaker medans skutan sjunker, be my guest. Chemtrails eller Geo-engineering, spelar det någon roll vilken namnskylt det har? Så fortsätt gärna med det, men kom inte och säg att det inte finns tid för att förbereda efteråt. Du är helt ansvarig för dina egna handlingar... Jag hoppas bara ni finner det likstämmiga i alla motsättningar, det övergripande som förklarar hela bilden... Hoppas ni även ser att detta kommer kräva oss alla, även polismannen som står där med sin batong, samt pojken som står på barrikaden för att kasta sin tegelsten... Inget av det kommer lösa något, bara en nytt tur på hjulet tills vi fattar den vinkeln. Detta kan bara skapas genom fred, att vara fred... Som jag sist skrev, känner jag att det börjar på allvar nu snart. Vi behöver inte vänta länge till, allt sker när det sker... Om det är imorgon, om tio år, spelar liten roll, reaktionen blir bara värre ju längre vi väntar. Upp till oss. Vi kan ju alltid tänka som att överlåta detta till kommande generationer... Vilket var attityden varför vi hamnade här från första början. Må väl och ta vara på er och krama varandra där ute!
Posted on: 2012/1/5 18:13
Edited by Avatar on 2012/1/5 18:54:06
Edited by Avatar on 2012/1/5 18:55:12 |
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
__________ (Edit), bort med posten Adm.
Posted on: 2012/1/12 3:52
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Men Du har valet... Du har En röst och en ENORM styrka... Du är bokstavling en form som alla religioner vill försöka ge en aspekt av... Men inte på det sättet vi blivit lärda... Svaret på mänsklighetens älsta uppmaning måste du finna själv... "Human, know thy self". Låt allt gå via hjärtat... Om ingen tar skada av ditt val, gör du rätt... Du är din "nästas" bästa hjälp och stöd, och din nästa är din... Om vi fattar det(insikter), kan det bara bli bättre... Se vad som är verkligt, sök likterna i motsättningarna... Det är lätt att vara en "profet" (absolut inte jag) när du ser mönster och vågorna i naturens cykel... Fastna inte i konspirationer, utom söka orsaken bakom... En konspiration är av en orsak, liksom din tanke som utgår av något din styrka kommer ifrån... Vem står bakom svarta tomrummet bakom dina ögon tex... Det är vad som kan ses som en riktig aspekt av Dig... Står något bakom det? Lyssnar någon alls till vad jag försöker förmedla? löser vi inget nu, blir det bara värre tills vi fattar...
Posted on: 2012/1/12 5:08
Edited by Avatar on 2012/1/12 5:42:23
Edited by Avatar on 2012/1/12 5:43:20 |
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
There are videos being uploaded on Youtube in multitudes this week that seem show a pattern of similar sounds that range from roaring to grinding metallic noises coming from the earth, they tend to be heard mainly far away from city in the desolate wilderness or rural villages and countrysides.
Vad är det här, har någon hört något liknande ? http://www.youtube.com/watch?v=xf4e-AxJ7nM&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=gtLNmdZTf_g&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=XjQcEP_Y72o&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=md-1NANJ9xE&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=rdcYtSMTmDk&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=LEkUyw3AsRQ&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=3hpg7_jhF8I&feature=player_embedded
Posted on: 2012/1/21 12:07
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Detta blir min sista post, då fler försök nu bringat klarhet till det inkl. omvärlden i sig även reflekterats på. Jag hoppas mina poster både har hjälpt och framkallat inre konflikter, vilket bara har samma målsättning av lärdom. Samhället (inkl religioner, foliehattar, new age, banker osv osv) är aspekter av en enda levande sanning, vilket manifesteras av oss alla, likt Ying och Yang, som alltid i balans med sina motvikter av en helhet. Det är viktigt att se lagen om att en kraft alltid skapar en lika stor motkraft i motsatt riktning även innefattar samtliga aspekter av tillvaron och insikten av att kunna veta när det är tid att stiga av cykelns tidevarv och ändra det egna förfarandet. Detta gäller samtliga områden och är omvändbar i formen att en dragkraft även skapar en motsatt dragkraft.. Som sista film för att försöka visa en känsla som bringar mot var jag försöket säga och hur jag ser utvecklingen förklaras vi denna mans dröm, dock är vatten inte vatten och sista önskningarna inte innefattas på samma sätt. Jag stiger ur innan vattnet står till halsen nu... Misstänker att många känner på ett liknande sätt... Jag är inte ute efter svar och om en reaktion sker ber jag er begrunda från vart och för vem som reagerar. Jag kan redan nu ge svaret att denna post innehåller långt mer mening är vad första läsningen kanske uppfattas som. Som sista råd inför framtiden kan ses enkel, men det är genomgående i alla skikt av manifestationen. Gör er flexibel i dessa tiden, kläng och bygg inga broar av vikt till något... Var som vatten vilket Bruce Lee beskriver så fint. Vi är ju i "vattendrakens år" enligt kineserna: Må er väg vara klart upplyst och klarheten ej längre förbli dold för ögat! In Lak'esh!
Posted on: 2012/1/24 19:14
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Nu har jag varit inne på vaken för att svara på lite PMs, men lite motvilligt postar jag detta. Ni får själva se det humoristiskt eller döma hur ni vill.
Ni som följer Benjamin Fulford; http://kauilapele.wordpress.com/2012/ ... ft-the-building-universe/ Vidare har när jag skriver denna post, har Japan börjat röra sig igen med fler kraftigare jordbävningar än på länge... Och nu har även medierna börjat trumma om USAs väst kust och en stor jordbävning skulle vara anstående... Vidare har nu solen börjat bli allt mer aktiv med X5 och X6 flares med fler M klassade "rapar". En gammalt hangarfartyg som väntar på skrotning har skickats till kanalen utanför Iran... Verkar som allt är förberett, med lagar och annan skit... Väntar nu mer på "Tillfälle" för att sätta planerna i verket... Och tyvärr finns en del "profetior" om detta med, så ni får själva komma på lösningen och tänka själva. Det är inte svårt att se, att vi väntar på en "False flag" i dessa tider... Spelplanen är förberedd, på alla sätt. Hoppas att detta nu e bara blödder och tomt trummande... Och jag menar inte detta som "Fear mongerin", utan bara sätta en möjlig jux på bordet. Om inte alla möjligheter läggs fram, är det svårt att se bilden. Jag hoppas på det bästa, men kanske dags att förbereda sin BoB (Bug out Bag)? Jag hoppas jag har fel och denna post e bara strunt. ![]()
Posted on: 2012/3/14 11:58
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Nu kan jag inte editera posten ovan, så förljetong e oundviklig... Ekonomi: Den som följt zero-point teorin mfl, vet att vi står i ett fönster fram till sommaren med stor förändring... Had det gutt och cya on the flip side! ![]()
Posted on: 2012/3/15 17:08
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Undrar om det verkligen är dags än, men har följt denna killen ett tag. Han postade denna nyss, vi får se vart det leder... Spontant misstänker jag att det borde dröja lite till, saknas tex en "false flag" grej, jordbävning eller annat, för att verkligen få ribban att falla ner... Och nej, nån fesr mongering är inte mitt mål...
Posted on: 2012/3/17 18:32
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
<3!
Nu börjar det likna något...
Posted on: 2012/3/30 22:23
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Här är en dokumentär om Mayas och denna 2012 "fenomenet".
Posted on: 2012/4/9 1:46
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
En som vill...
Posted on: 2012/4/11 17:33
|
|||
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login