vaken

Vakencorner

Botten   Föregående ämne   Nästa Ämne  Ämne är låst

« 1 (2)

Re: Lämna ISLAM

Registrerade sig:
2010-07-08 10:05
Från Planeten Tellus
Vissa tål bara inte höra sanningen.

Det är ingen orsak och stänga ner.

Ja varför posta soldyrkande i lämna islam tråden tycker jag säger sig självt.

Snälla är vi alltid det är i uppfattningen det ligger i att vara snäll eller inte.

Att vissa blir arga bara för man pekar på dem har vi ju redan sett 1000 tals gånger.

Ja man ska undika bedömmningar men vaken är ingen sida för att rekrytera frimurare.

Postat den: 2012-06-17 13:28

Okänd
Då jag sett att det omöjligt att få hjälp av admins, så gå vi vidare och låter shen följa efter mig som min lilla hund som skäller ibland...:)) så han är välkommn.... folket läser nog inte hans text ändå för han verkar fatksit tyvär inte vara frisk.

Hursomhelst så ska jag fortsätta skriva i tråden , och ge den budskap jag ändå tänkt... man är tvungen att börja i en ände så jag började med språkets innebörd på oss, vilket har att göra med troende , eftersom deras religion kommer ur vissa språk.

Det jag skriver här behöver heller inte ha med islma att göra utan med det som man kan hitta efter man lämnat islam, därför kan det verka som tråden handlar om annat men , det är som det ska vara.
Så använd språket rätt och dömm inte mig i förväg.

Postat den: 2012-06-17 13:59

Redigerat av Mizar den 2012-06-17 14:23:07

Okänd
Jag ska berätta lite om hur universella språken fungerar.

Alla som söker har någon inom sig som talar till han, när vi tänker så ser vi med ett 3.e öga och ju klarare man lär se med denna öga destu mera och längre ser man.

Alla människor har blivit skolade att se på ett visst sätt och tolka det dem ser på det sätt dem velat att dem ska göra. När ni ser solen eller månen så tänker ni inte mera på det utom vad som har sagts till er i tv, ni har inte lagt ner energi för att veta nåt, hur ska ni då kunna veta något nytt om ni inte ens orkar med det? Och varför skulle Gud ge er något om ni inte är beredda att ta emot,

Hur ska ni få kunskap eller svar från Gud om ni söker den kunskapen och guden och svaren i en bok ?

Men dem som söker med sitt tredje öga istället och finner svar, dem kommer alltid att ledas vidare därför att när dem hämtar sin kunskap inifrån sig är som att hämta minst 24 miljarders år gammal kunskap som lagrats och förfinats , vi består av varenda partikel som varade från första början och även innan dess. När vi tänker med tredje ögat så är vi direkt kopplade mot den innre rymden som får sina budskap från det yttre rymden, ju högre du kommer destu mindre blir det som du en gång trodde var stort, ifrån det innre rymden kan vi hämta tillräckligt med kunskap om oss själva och våra avbilder samt våra medmänniskor, och allt det som vi har tänkt inom oss eller som bara väcks till ytan.

Den yttre Unviersella språket är mycket speciell och är av en annan form, det finns dem som kan höra den och även tolka den , den går inte att misstolka då den talar dirket till hjärtat , man hör den men öronen men man tolkar den direkt med hjärtat och ser den med hjärnan det är mycket svårt att kunna beskriva det i ord.

Det går hursomehlst i exakt samma frekvens som hjärtat och det krävs en viss teknik för att kunna gå in i den frekvensen vilken ställer om din hjärta och din andning i en speciell stadie där du känner att från och med att du hör vibrationen så blir du en del av vibrationen själv då ditt hjärta och det går under exakt samma takt..

Hursomhelst så är denna språk i en form av Vibrations vågor som ständigt vibrerar i viss frekvens och har olika sträng läten, det låter som det kommer ifrån en spiral spirrande ljud .. När man blir förenad med den så kommer vibrationerna att även påverka dina dna strängar som ställer om dem i perfekt och rörelse aktiverat läge och som gör att du kan bli allt som har blivit i universum för en stund och känna av dess medvenande.

Denna frekvens och vibration kommer direkt ifrån universum och bigben alla stjärnor och planeter och galaxer är kopplade till denna och ifrån den största centrum som faktist också håller våran hjärtan slående i konstant fart, det har med dessa vibrationer att göra annars hade eran hjäran stannat omedbart.

Det är en mycket svår uppgift att kunna uppnå detta då det kräver totalt 100000% förtroende för universum och dig själv samt din gud. Om du inte inte är beredd att lyssna kommer du aldrig att kunna höra.
Om du tror at det är omöjligt att göra något sånt, då har du tyvär än inte vaknat på riktigt och du är inte medveten om att vad du än kan göra här, det svåraste uppgiften är redan gjort , det var att skapa dig. ifrån dig kan allting bli lätt därför at du redan har allt som krävs ...

Fortsättning kommer.

Må solen vara med er.

Postat den: 2012-06-17 14:57

Registrerade sig:
Från Planeten Tellus
Nej kompis det är bara du soldyrkaren som är frisk vi alla andra är sjuka.

Det har vi sett på dina tidigare förföljare vi har väl sett hur soldyrkare genom historien ljuger och massmördar och det är knappast något slump.

Tredje ögat ser ingenting den är kopplad till kronan och roten.

Det är därför man tömmer hjärtat och spolar roten ren så att man inte dricker ur eldens bägare såsom den hornbeklädde när man ska aktivera kronan genom tredje ögat.

Det finns många protocol för flödet, hör ljudet gör man när flödet korsar tungan och hjärtat men detta ljud av din själ är så högt att man inte hör något annat till skillnad från dom vanliga chakra ljuden.

Detta är inte att fylla sin kopp.

Hjärtats vibration komemr från andends tvillinghjärta.

Det finns bara 2 st huvudvibrationer chakranas center aktiveras när dom fylls och producerar vibrationer. Visst kan man gå baklänges ochså men det ger inte samma starka resultat.

Och det handlar inte om att hänge sig det handlar om att träna sitt sinne genom att studera förståelse och meditation.

Det finns en logik bakom allt även det andliga.

Man tänker inte med tredje ögat man ser med hjärtat och punkten mellan ögonen..
Eld i huvudet som ger busy tankar och dubbelsidigt tänkande . Att dra upp eld i logik området är inte och rekommendera.

Att börja med ditt steg är verkligen inte och rekommendera för vissa individer kan det resultera precis som det gjorde för offrena för Mr howard brown under hans kalle anka sessioner.

Det riktiga tredje ögat sitter exakt mittemellan ögonen på näsgropen.

Postat den: 2012-06-17 15:07

Registrerade sig:
Från Planeten Tellus
kolla vad ormen postar mig .

Sluta mangnus

Du får max 2 veckor på dig att ångra allt... Annares kommer du se på helvetet Magnus.

Svar..

Det förvånar mig inte du verkar höra hemma där.

Tror du att bara det är du som har 2 st ben och armar?

Oj vad medveten du var då sån kontrol hade du över din eld..

Slopa teatern kompis .

Hörrö skådespelare detdär uppförandet är precis vad jag menar med eld i huvudet.

Ska du jävlas med en drake ?

När jag blir arg spottar jag eld , lovar dig du vill inte ha min eld.

Du borde vara smartare än så.

Du är smartare än så.

Lite självdiciplin tack.

Postat den: 2012-06-17 15:10

Okänd

Postat den: 2012-06-17 17:21

Registrerade sig:
Från Planeten Tellus
Jag ska ge dig ett tips.

Tror inte jag behöver säga mycket men för all del.

Sätt dig framför elden och fokusera på ditt sk tredje öga.

Fokusera på den tills den börjar vibrera.

Stark eld drar ut svag eld.

Om du inte sköljer roten från hjärtat innan du sätter igång med elden så riskerar du dra till dig demoner.

Du tror att alla människor reagerar som dig för att du inte förstår logiken bakom.

Det du gör när du lär ut såhär är farligt.

Börja alltid med hjärtat.

Gå sedan neråt vänd sedan uppåt.

Dra inte upp draken utan låt hjärtats kraft cirkulera.

Om man är ny på detta så kan det ta lång tid innan man känner av energin eftersom man blir känsligare när man tömmer sig på hetta då eld drar ihop och gör kroppen bedövad när den är för mycket.

Postat den: 2012-06-17 18:02

Registrerade sig:
Från Planeten Tellus
Och vet du vad sluta med dina eldhot i min mail om att skicka folk på mig du inte vill att jag ska posta dem.

Du är inte den enda som har kontakter om du tror det.

Så ta och väx upp och lär dig kontrollera dig själv.

Att vilja skada eller döda andra visar på att man är styrd av draken.

Det är djävulens filosofi.

Håll dig till din lucifer sol du det förtjänar stor respekt va.

Postat den: 2012-06-17 18:10

Redigerat av Shen den 2012-06-17 18:28:03
Redigerat av Shen den 2012-06-17 18:29:04

Registrerade sig:
2008-03-21 19:29
Hybris leder till nemisis

Postat den: 2012-06-17 23:48

Registrerade sig:
Från Planeten Tellus
Står inte över någon jag lever i hjärtat och följer sanningen bara broder, det finns inga andra alternativ.

Nu,

Lucifer så morgonsol du skiner så starkt ger liv till dom svältande i dina vackra öknar som av törst dör .

jodu .

En vis man förstår att allt har en natur.

Vi vet ju alla att soldyrkarna är.

1 Guldkåta.
2 Giriga.
3 Snåla.
4 Högmodiga.
5 Självgoda.

Allt dom gör för folkets vinst är slutligen bara för deras egen vinst och agenda
(lol som att vi inte sett tillräckligt av det).

Så med det medvetandet försöker dom stå nära en domare till ängel som ger och tar.

Så bränner dom sig då ljus bränner smuts.

Det är relativt lätt och leka magiker och missbruka templet men att utveckla medkänsla som den gyllene lotusblomman sann medkänsla är det inte många som kan än .

Men men allt har en natur.

Så vem tror ni ängeln dricker ur för bägare som ni inte känner?

Är det inte uppenbart?

Lucifer morgonstjärnan är inte så vacker som ni tror bakom skenet ligger ett enögd mörker.

Och vilken bägare tror ni den dricker ur?

Och vilken bägare tror ni den dricker ur?

Men jag kan/kunde förstå läckerheten när matrialisten i en sucktar ögonen på guld.

Trots allt vi är ju en anpassning av vår omgivning och alla andra typiska kabbalister finns total noll kontrol över förståelse över sinnets processer därav är dom mer än gärna puppets under drakens kontroll

Man blir lätt blind och berusad och uppför sig som ett fyllo svärande HATANDE sålt sig för eldens drake.

Bara hjärtinfarkten och stroken kvar.

Vad lucifer gör är skickar folk till helvetet genom tredje part.

Hierarki och natur skulle nog ett barn kunna förstå skulle jag tro.

Han är inte en domare som håller i guds ilska utan vidare.

Så om man ger vika då man inte förstått att allt har en natur så får man skylla sig själv när döden inträffar.

Mitt perpektiv.

Själv så är jag anti vad allt kontrolfreaks heter.

Men sitt sinne och sin förståerlse är något man måste lära sig kontrollera för att slippa kontrollera.

Shit vad vissa människor har och slappna av.

Städer alltså... Sverige borde införa 10 minuters långsam andingstvång på arbetsplatserna minst 5 dagar i veckan.

Mät pulsen när dom ändå är igång.

Postat den: 2012-06-18 13:22

Okänd
Det fanns en gång ett språk som var gemensam för allihopa i världen . Om den inte kunde talas kunde den tydas genom symbolerna som användes, det var den riktiga gudomliga språket. Det sista som var kvar av den var Egyptiska hieroglyferna som är perfekt bevarade. Dem behövde ine se likadana ut med en serie symboler efter viss ordning var en gyllene regel för att kunna läsa och var världlig spritt. I den språket fanns visdom inpräglat, i den visdomen fanns stor kunskap om det mesta. Idag ser vi enstaka symboler av vårt gamla språk sprida över olika nationer och kategorier som inte tillhör visdomen eller kunskapen de har omvänt dessa till satanism.

Dem har vänt på innebördan av dem goda och gjort dem till onda och förklätt dem onda med goda ting. Det sägs i kornen att Gud "gick" ner för tornet i babylon och delade ut folket olika språk för att dem aldrig mer skulle komma överns med varandra däför att han var arg på dem. Alla som idag har ett språk är redan besatta av babylon religionen då det i språket avgörs vad som är gott och vad som är ont. Och du tror stenhårt på språket där även gud och satan finns i troendes fall.

Kan du tänka utanför språket ? har du förmågan att tänka om du är lärd att tänka på ett struktuerligt och geometrisk sätt. den dag du kan tänka utanför det språk du använder, är den dag då du funnit din första steg till den riktiga gud och dem orginella tankarna.

Det finns många inbyggda Väktare i språket som är där med mening för att hålla människan i styr och under kontroll. Dem har alltid fruktat människans fria tankar, därför att dem vet vad dem själva har gjort , och dem vet vad ett helt folk tillsammans skulle kunna göra. Räddslan är den som dem har använt sig mest av i våran språk. Goda lockelse som paradiset efter döden eller förlåtelse , har dragit till sig alla giriga personer och dessutom bidragit en del missa och ge helt detta liv till någon annan , medan dem fått andra att begå massa onödiga synder för att han sk abli förlåter.
Detta för att låta människan leva under satanism och försena den uppdaterade versionen som ska komma av människan.
Dem har kunnat förhindra den kanske, men en sak är säker, dem bomen är krossad och det är upp till var och en själv om dem vill ut till paradiset och vänta på paradiset, eller om dem vill låsa in sig själva i helvetet i väntan på helvetet.

Här kommeer några frågeställningar
1. Har du valt din religion själv? Skulle du döda för din religions skull? Skulle du döda din bästa vän om det blev krig mellan eran religioner?

Om du svarar Nej, Varför tvekar du på din guds order? Om du svarar ja, ber din gud dig om hjälp ? är han så hjälplös? är det verkligen gud som kan be någon döda nån som han först skapat.
Ni säger att man inte ska sätta medhjälpare vid guds sida, men ni sätter er själva till han smedhjälpare då ni tror at ni gör han en tjänst.

3. Hur kan ni anse att någon annan står närmare Gud än ni själva när ni vet om eran existens?

Ni har antingen valt Muhamed eller Jesus till guds idoler, och ni anser att dem varit mer värda än ni . vad är det som gör egentligen att ni dömer er själva så hårt att ni inte ens kan tala med Gud längre , varför har ni vänt honom ryggen helt? Är ni Onda?

När ni står där och ber tror ni att ni talar till gud men där vet ni knappt själva vad ni säger och ber om. Många av er gör det bara för att känna att ni gör eran plikt som muslim men ni har ingen känsla i hjärtat av gud och ni vill inte ens höra längre diskutioner om han.
Det finns även dem som gömmer sig bakom religion men i verkligheten kan han /hon vara störsa råttan, detta gäller alla religioner. De intar religion som en sorts mask för att helt avleda folket att tro något om dem som dem egentligen inte är, i verkligheten är dem riktiga råttor.
Men som tur blir deras mask gammal och sliten och med tiden avslöjas dess riktiga ansikte.

Det finns många som tror att dem kan lura gud , som tur så tror dem bara .
Även dem som säger att dem ska leva livet nu och bli troende när dem bli äldre. Så dem ska göra all djävulskap nu och tro att när dem blir kristan eller muslimer ska deras synder förlåtas och dem ska gå fria... Dessa människor är också bara vad dem tror.
Gud må förlåta alla men ALDRIG ge någon mer än vad dem har förtjänat, och aldrig mindre än vad dem gett till dem som har förtjänat.

4. Om du ska skicka ett paket till A från B skickar du paketet med address till W först för att den ska nå A?

Varför ber ni då lönlösa bön halvthjätat, många av er vet inte ens vad bönens innebörd innebär eller ens vad dem betyder dem kan bara rabbla upp ord och tro att dem gjort sin uppgift till gud. Dem tror vist att dem kan lura gud. Men dem kommer att inse i slutändan att den dem lurade mest var sig själv, den dem var mest falska mot var sig själva. Bönen ni gör är sända till profeterna med deras ära, och till faronerna. Amenhotep- Amon- Amin.

5. Har ni funnit Gud med eran hjärta eller med någon annans ?

Hur kan någon säga att han hittat gud när denne person har hittat en berättelse som var en annan mans gud och gjort den till gud... Ni har hittat en guda idol om något, därför att den enda kontakt ni har med gud det är vad dem ord som den aidolen sa.
Ni kan aldrig känna Gud med hjärtat och kunna tala fritt till han om ni inte funnit han med erat hjärta och bara det skulle ha bekräftat er at tro på gud.
Varför var ni så giriga att ni behövde en bok för att kunna tro på Gud? Kunde ni inte känna honom redan med hjärtat, Kunde ni inte se all bevis där ute.
Och när Gud frågar varför tog ni denna religion, ska ni svara , för att vi ville till paradiset och vara med dig , eller vi ville bli förlåtna.
Några kommer också att svara, vi valde denna religion med hjärtat och vi hittatde ingeting där ute som kunde ge oss så mycket kärlek och trygghet.

Och gud kommer att svara, tycker du att allt jag skapat där åt er var så värdelöst att ingeting av det kunde roa dig, ingenting som kunde fylla ditt hjärta med kärlek och trygg borde du vara om du hade vetat var du har befunnit dig, Du har inte ens sett den första steget av paradiset, hur ska du kunna se den andra. Och du nöjde dig inte med det första jag gav åt dig där, det finns inget skillnad på vad vi har här ute förutom att här finns bara dem Gudaktiga.

Och vidare frågar Gud. Ni tog religionen för att ni ville vara vid mig? och ni längtade efter gud så mycket att ni tillochmed dödade 5 personer och dig själv för att komma hit?
Om du inte var nöjd med din MOR som skapat och mjölkat och beskyddat dig med sina lyssande ögon, 9 månader i hennes solrunda mage. var det inte bevis nog att du hade en gud där du redan bodde, och hon fanns hela tiden i ditt eget hem, men henne svek du mest av dem allihopa och nu vill du komma hit till mig.

Vad ska du göra mot mig om jag berättar åt dig att jag också har en GUD ska du då överge mig och döda dem andra änglara för att nå till han? har du glömt dina FÖRÄLDRAR SOM JAG skapat till min avbild ? dem som ger dessa kärlek , det är dem som visar Gud den största kärleken han kan känna.

Fortsättning kommer.

Open in new window

Postat den: 2012-06-19 03:18

Redigerat av Mizar den 2012-06-19 03:43:07

Registrerade sig:
Från Planeten Tellus
För det första så kom gud aldrig ner i tornet utan dina satanistpolare sabbade den precis som med wtc 911 och våldtog babylonstaden precis som dom gjort med världen idag och skrev om historian precis som satanisten gör idag.

För det andra kan alla tala med sinnet det är det spädbarn gör.

Om du inte fattat så studera.

Mitt bästa tips är att inte ta tillvara på satanisters illäror överhuvudtaget.

Gud ser er som insekter som kretsar runt baals öga.

Eran tid är räknad och för era lögner ska ni få betala ett pris.

Lol när har lucifer skickat någon till himmlen.

Eran tid kommer ni vet texterna ni kan inte förneka ni vet vilka tider vi lever i och ni vet vem jag är.

Om ni blundar för sanningen så kommer den förgöra er.

Du har ingen gud kompis gud skapade allt åt sig själv även du och dina onda vänner och dina sk gudar av en orsak.

Därför sker allt av hans vilja , har du inte förstått det än.

Nej det har du inte faktiskt du har snurrat bort dig totalt och tror att du står i ljuset men ack min vän ditt ljus är falskt.

Du har inte fattat än att du är en del av floden som testas.

Men tiden är påväg för er alla.

Postat den: 2012-06-19 07:04

Redigerat av Shen den 2012-06-19 07:36:40

Registrerade sig:
Från Planeten Tellus
Ni kristna, muslimer, judar, Soldyrkare, och Frimurare.

Ni har hört sanningen.

Rannsaka era sinnen och hjärtan ena er mot ondskan och omvänd er nu mot sanning medan ni har tid kvar.

Vägen är som längst och högmodet som störst när man har långt till det sann ljuset.

Ni vet alla att jag har rätt ni känner det .

lär er skåda världen från hjärtat och sanna ljuset inte där ni står idag.

Man besöker inte gud med viljan för lusta gud är för stor för att du ska veta vad han tänker därav är hans vägar alltid mystiska och rättfärdiga.

Vad ni saknar är viljan av medkänsla genomf örståelsen av det goda och tron att ropa på herren från hjärtat för ni har inte utvecklat medkänsla utan manipulerats från början ni sätter er över. Därav bländade solen er mer ert eget högmod.

http://www.youtube.com/watch?v=jsPBVNecOMo

Med dessa ord tackar jag för mig och väntar på rörelsen innan draken kommer ut ur grottan igen.

Jag vet att ni ser mig som djävulen jag har alltid varit ett hot mot era lögner och er rörelse varav ni har hittat på era egna texter om mig som ond när jag dyker upp och biter er i röven och påminner er att herren vakar över er.

Jag har varnat er många gånger genom historien men denna är den sista.

Jag vittnar innan domen .

Ni har era egna val och göra.

Postat den: 2012-06-19 12:20

Okänd

Registrerade sig:
27/3 22:50
Från swe

Det fanns en gång ett språk som var gemensam för allihopa i världen . Om den inte kunde talas kunde den tydas genom symbolerna som användes, det var den riktiga gudomliga språket. Det sista som var kvar av den var Egyptiska hieroglyferna som är perfekt bevarade. Dem behövde ine se likadana ut med en serie symboler efter viss ordning var en gyllene regel för att kunna läsa och var världlig spritt. I den språket fanns visdom inpräglat, i den visdomen fanns stor kunskap om det mesta. Idag ser vi enstaka symboler av vårt gamla språk sprida över olika nationer och kategorier som inte tillhör visdomen eller kunskapen de har omvänt dessa till satanism.

Dem har vänt på innebördan av dem goda och gjort dem till onda och förklätt dem onda med goda ting. Det sägs i kornen att Gud "gick" ner för tornet i babylon och delade ut folket olika språk för att dem aldrig mer skulle komma överns med varandra däför att han var arg på dem. Alla som idag har ett språk är redan besatta av babylon religionen då det i språket avgörs vad som är gott och vad som är ont. Och du tror stenhårt på språket där även gud och satan finns i troendes fall.

Kan du tänka utanför språket ? har du förmågan att tänka om du är lärd att tänka på ett struktuerligt och geometrisk sätt. den dag du kan tänka utanför det språk du använder, är den dag då du funnit din första steg till den riktiga gud och dem orginella tankarna.

Det finns många inbyggda Väktare i språket som är där med mening för att hålla människan i styr och under kontroll. Dem har alltid fruktat människans fria tankar, därför att dem vet vad dem själva har gjort , och dem vet vad ett helt folk tillsammans skulle kunna göra. Räddslan är den som dem har använt sig mest av i våran språk. Goda lockelse som paradiset efter döden eller förlåtelse , har dragit till sig alla giriga personer och dessutom bidragit en del missa och ge helt detta liv till någon annan , medan dem fått andra att begå massa onödiga synder för att han sk abli förlåter.
Detta för att låta människan leva under satanism och försena den uppdaterade versionen som ska komma av människan.
Dem har kunnat förhindra den kanske, men en sak är säker, dem bomen är krossad och det är upp till var och en själv om dem vill ut till paradiset och vänta på paradiset, eller om dem vill låsa in sig själva i helvetet i väntan på helvetet.

Här kommeer några frågeställningar
1. Har du valt din religion själv? Skulle du döda för din religions skull? Skulle du döda din bästa vän om det blev krig mellan eran religioner?

Om du svarar Nej, Varför tvekar du på din guds order? Om du svarar ja, ber din gud dig om hjälp ? är han så hjälplös? är det verkligen gud som kan be någon döda nån som han först skapat.
Ni säger att man inte ska sätta medhjälpare vid guds sida, men ni sätter er själva till han smedhjälpare då ni tror at ni gör han en tjänst.

3. Hur kan ni anse att någon annan står närmare Gud än ni själva när ni vet om eran existens?

Ni har antingen valt Muhamed eller Jesus till guds idoler, och ni anser att dem varit mer värda än ni . vad är det som gör egentligen att ni dömer er själva så hårt att ni inte ens kan tala med Gud längre , varför har ni vänt honom ryggen helt? Är ni Onda?

När ni står där och ber tror ni att ni talar till gud men där vet ni knappt själva vad ni säger och ber om. Många av er gör det bara för att känna att ni gör eran plikt som muslim men ni har ingen känsla i hjärtat av gud och ni vill inte ens höra längre diskutioner om han.
Det finns även dem som gömmer sig bakom religion men i verkligheten kan han /hon vara störsa råttan, detta gäller alla religioner. De intar religion som en sorts mask för att helt avleda folket att tro något om dem som dem egentligen inte är, i verkligheten är dem riktiga råttor.
Men som tur blir deras mask gammal och sliten och med tiden avslöjas dess riktiga ansikte.

Det finns många som tror att dem kan lura gud , som tur så tror dem bara .
Även dem som säger att dem ska leva livet nu och bli troende när dem bli äldre. Så dem ska göra all djävulskap nu och tro att när dem blir kristan eller muslimer ska deras synder förlåtas och dem ska gå fria... Dessa människor är också bara vad dem tror.
Gud må förlåta alla men ALDRIG ge någon mer än vad dem har förtjänat, och aldrig mindre än vad dem gett till dem som har förtjänat.

4. Om du ska skicka ett paket till A från B skickar du paketet med address till W först för att den ska nå A?

Varför ber ni då lönlösa bön halvthjätat, många av er vet inte ens vad bönens innebörd innebär eller ens vad dem betyder dem kan bara rabbla upp ord och tro att dem gjort sin uppgift till gud. Dem tror vist att dem kan lura gud. Men dem kommer att inse i slutändan att den dem lurade mest var sig själv, den dem var mest falska mot var sig själva. Bönen ni gör är sända till profeterna med deras ära, och till faronerna. Amenhotep- Amon- Amin.

5. Har ni funnit Gud med eran hjärta eller med någon annans ?

Hur kan någon säga att han hittat gud när denne person har hittat en berättelse som var en annan mans gud och gjort den till gud... Ni har hittat en guda idol om något, därför att den enda kontakt ni har med gud det är vad dem ord som den aidolen sa.
Ni kan aldrig känna Gud med hjärtat och kunna tala fritt till han om ni inte funnit han med erat hjärta och bara det skulle ha bekräftat er at tro på gud.
Varför var ni så giriga att ni behövde en bok för att kunna tro på Gud? Kunde ni inte känna honom redan med hjärtat, Kunde ni inte se all bevis där ute.
Och när Gud frågar varför tog ni denna religion, ska ni svara , för att vi ville till paradiset och vara med dig , eller vi ville bli förlåtna.
Några kommer också att svara, vi valde denna religion med hjärtat och vi hittatde ingeting där ute som kunde ge oss så mycket kärlek och trygghet.

Och gud kommer att svara, tycker du att allt jag skapat där åt er var så värdelöst att ingeting av det kunde roa dig, ingenting som kunde fylla ditt hjärta med kärlek och trygg borde du vara om du hade vetat var du har befunnit dig, Du har inte ens sett den första steget av paradiset, hur ska du kunna se den andra. Och du nöjde dig inte med det första jag gav åt dig där, det finns inget skillnad på vad vi har här ute förutom att här finns bara dem Gudaktiga.

Och vidare frågar Gud. Ni tog religionen för att ni ville vara vid mig? och ni längtade efter gud så mycket att ni tillochmed dödade 5 personer och dig själv för att komma hit?
Om du inte var nöjd med din MOR som skapat och mjölkat och beskyddat dig med sina lyssande ögon, 9 månader i hennes solrunda mage. var det inte bevis nog att du hade en gud där du redan bodde, och hon fanns hela tiden i ditt eget hem, men henne svek du mest av dem allihopa och nu vill du komma hit till mig.

Vad ska du göra mot mig om jag berättar åt dig att jag också har en GUD ska du då överge mig och döda dem andra änglara för att nå till han? har du glömt dina FÖRÄLDRAR SOM JAG skapat till min avbild ? dem som ger dessa kärlek , det är dem som visar Gud den största kärleken han kan känna.

Fortsättning kommer.

Open in new window

Postat den: 2012-06-19 13:33

Okänd
Är det någon mer än mig som ser vad Shen sysslar med egentligen ?

Har ni sett någon värdefull post från honom av hans 3000 inlägg än??

Allt han verkar göra här verkar vara att försöka förstöra, jag fick ett tips från en mdedelm här att killen innan hetat computerror och har har gjort exakt likadant föut med hans namn och att han är psykisk sjuk.. vet dock ej om det stämmer men sjuk verkar han vara iallafall, riktigt skadat

och ännu sjukare om han tror att han kan lära mig någonting. Så vitt jag sett kan killen knappt lära sig själv något vettigt. eftersom han inte lyckats lära sig så stör han sig på dem som gjort det.

Jag önskar får svar av dem som varit på forumet längre om vad som är felet med denna psykopat egentligen och om de har sett samma saker som jag hos den lilla sjuk pojken..

Jag bryr mig egentligen inte om han men det är störande ha en liten hund efter sig , och han har verkligen ingeting att säga till i min tråd iallfall inte denna, han får gärna skiriva i andra...

Du får nu ett Gudomligt varning som du själv får ta som du vill. Om du inte visste så har alla dem som kämpar för Mänskliligheten bevakare dygnet runt varenda sekund. Dessa har funnits så länga människan existerat och kommer finnas lå länge det gör.

Deras uppgift är att till varje pris beskydda dem som skyddar , och dem kan ta till sig olika medel. Blandannat kan dessa komma till dig på natten i dina drömmar och när du vaknar dagen efter kommer du inte att känna igen dig själv längre. Du kommer att bli så avslöjande att alla som ser dig direkt tar avstånd ifrån dig därför att Guddomen tar bort ditt skal och låter Människorna se din riktiga sida , detta är första varningen dem gör. Deta andra följs efter 3- 6 år. Har man inte rättat till sig och bliivt god, då kommer dessa att ta ytterliga ifrån dig... Då kommer dem att göra så när du vaknar nästa dag, komme rdu at uppfattas som galning av folket om kring och aldrig tagen på allvar..

Ioförsig verkar du redan att blivit bestraffad av dessa minst en gång, om inte 2. Men 3:e gången klara man aldrig av och det blir när det har gått 9 år från första gången då dem kom till dig och blir sista gången. Sedan kommer du att ses som ett djur av mänikor och inte som en människa.

Ville inte säga detta så här öppet men kunde inte låta bli.

Jag tackar stjärnorna för det rättvisa kraft dem skapat omkring sig, och den balans som råder över oss.

Må solen vara med er

Postat den: 2012-06-19 13:42

Redigerat av Mizar den 2012-06-19 14:24:53

Registrerade sig:
Från Planeten Tellus
Lol Du är expert på stoppa folk i fack och jämföra och tävla det speglar dig .

Att du tar dig rätten och dömmer folk och ställer dig ovan dem vet jag redan att du inte lärt dig sinnet och hantera ditt manipulativa sinne vet jag redan och att du ser ner på folk vet jag ochså du behöver inte visa mig dina satanist trick kompis.

Vänd bort från ondskan och lögnerna medand tid är.

Ja jag har hört dina gudomliga mordhot och dina satansord dom är ju så extremt gudomliga.

Jag varnar dig för dig själv bara.

Men högmodig och självgod som du är så lever du elden som en demon ochså ..

Ska jag vara helt ärlig så tippar jag på att du är lite besatt.

Och som att det vore något nytt inom din massmördande klan.

du vet inte hela bilden säger du till mig.

Spelar ingen roll kompis nazism pedofili att dömma folk och leka gud och massmord är inte min ideologi sorry kompis men vi vet var ni står.

Att ni behöver bli populära nu ser vi ju redan men tyvär kompis vi vet redan vilka psykopater ni är.

Repent ignorant creature ..

Its for your own sake .

Nåja kom inte och säga att jag inte sagt något.

Postat den: 2012-06-19 16:20

Registrerade sig:
2004-07-18 19:56
Denna tråd låses på obestämd tid, men kan öppnas i framtiden om intresse finns. Det beror inte på ämnet, innehållet utan enbart på den konflikt som uppstått.

Kritik från flera håll har inkommit till administrationsgruppen och det är mycket irritation i luften över att denna tråd enbart blivit konfliktladdad och inte tjänar något gott just nu.

Vi hoppas ni har förståelse för att tråden inte kan fortsätta och andra trådar som öppnas med syfte att fortsätta rådande "konflikt" kommer också stängas ned.

Det är soligt ut, ta och varva ned och välj lite semester istället för att bråka på internetforum.

Vi i administrationsgruppen har varken resurser, tid eller möjligheter att ständigt moderera. Den aktuella arbetslistan är enormt lång och både underhåll, drift och utveckling av vaken.se samt aktivism är långt högre prioriterad än vad som sker i ett internetforum.

Tack för visad förståelse och var snälla mot varandra.

Varva ned!

Postat den: 2012-06-19 18:38

« 1 (2)

Ämne är låst

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper