vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Gör en intervju med Peter Mangs åt Vaken

See User information
Okej andvändaren säger att han jobbar som tandtekniker det gjorde även magns ett kortare tag.

Bekräftar forumet administratörer att Magns var roomy ?

Posted on: 2012/5/19 14:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Mangs intressen är ganska väl kartlagda och vaken är ett ställe många med hans konspiratoriska åsikter söker sig till.

Och som jag tidigare förklarat tror jag inte på allt Asgeir skriver, utan tror mycket an ha en annan förklaring, men jag tror det är hans uppfattning och inte att han är mytoman.

De geografiska berättelserna tror jag däremot på och ser inte vad som skulle vara konstigt med det. En del människor är väl beresta, trots att du själv inte varit längre söderut än smygehuk.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag tycker det ar dags att sluta med jullekarna pa forumet!

En signatur per anvandare, basta!!!

Jag har skrivit samtliga inlagg under denna signatur

Posted on: 2012/5/19 19:43
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

Anonym
Spreta inte iväg nu Asgeir. Bara för att vi är flera som säger emot dig beror inte på att vi skulle vara samma person, utan snarare för att det är en dålig idé.

See User information
Så tror ni fortfarande att han var oskyldig?

Posted on: 2012/8/8 22:38

See User information
Vilka "ni"? Jag skriver här enbart för att uttrycka mina egna åsikter. Det jag läser här är det jag klickar på som verkar intressant. Detta är ett forum och inte ett parti.

Det jag saknar i mitt parti är ett bollplank. Med det menas att allt jag säger inte är propaganda utan helt enkelt försöksballonger.

Om nån prickar hål på en av mina ballonger så att den spricker och dalar till marken har jag fått svar på en fråga och är följaktligen exakt lika mycket klokare.

För att återgå till Mangs. Han verkar ha utnyttjats av opinionsbildarna för att stödja nån sorts budskap eller uppfattning. Det verkar som om delar av historien omkring honom planterats och redigerats för att passa in i storyn.

Delvist fake, alltså, ungefär som en typisk "false-flag-operation".

Jag upprepar, delvist. Delar av historien stämmer säkert och är det så att man kan bevisa att han mördat nån skall han såklart dömas för det. Men i sådana här fall är det viktigt att man inte dömer på indicier som delvist är påhittade.

Upp till bevis alltså, och inte ut med mikrofonen och fråga folk vad dom "tycker" det är helt oväsentligt.

Min bestämda uppfattning är att man ville ha en sådan här historia i Malmö för att det passade in i någons tankevärld snarare än att händelserna var helt spontana.

Jag lade märke till inledningsvis att en del poliser lät lite tveksamma när de uttalade sig om att det skulle vara en seriemördare.

Dessutom har skjutandet i Malmö knappast upphört, eller hur? Det är bara det att det är de onämnbara grupperingarna som pangar på varandra.

Då var Mangs bra att ha för att försöka visa på "att sånt gör inte våra små gullepluttar" med onämnbar bakgrund.

Dom står ju bara och kastar sten mot mig när jag kör förbi busshållplatsen under centret vid Rosengård.

Då känns det tryggt att ha en sån som Mangs att anklaga för allt ont i världen.

Posted on: 2012/8/9 6:25
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Ja det här är väl sättet vi i dom rika länderna rentvår våra samveten, vi skickar runt lite "testballonger" och information i evigheter och tycker att allt är hemskt..
Istället för att vi samanställer allt bevis vi kan hitta och skickar ut det till varende bravlåda i hela Sverige, sen får folk göra sina egna uppfattningar utifrån bevisen som media glömde visa..

Närå sorry , jag ska inte få er att se en möjlighet med ett ansvar vi kan ta för att förändra Sverige till ett fritt land..

Låt oss diskutera lite mer om personer som kanske mördar på nätterna och har kontakter med poliser kanske och bor i Göteborg och hahah, men kommer vi nå närmare frihet om vi gör det då?

Kram

Posted on: 2012/8/9 7:02
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper