vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Gör en intervju med Peter Mangs åt Vaken

See User information
Okej andvändaren säger att han jobbar som tandtekniker det gjorde även magns ett kortare tag.

Bekräftar forumet administratörer att Magns var roomy ?

Posted on: 2012/5/19 14:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Mangs intressen är ganska väl kartlagda och vaken är ett ställe många med hans konspiratoriska åsikter söker sig till.

Och som jag tidigare förklarat tror jag inte på allt Asgeir skriver, utan tror mycket an ha en annan förklaring, men jag tror det är hans uppfattning och inte att han är mytoman.

De geografiska berättelserna tror jag däremot på och ser inte vad som skulle vara konstigt med det. En del människor är väl beresta, trots att du själv inte varit längre söderut än smygehuk.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag tycker det ar dags att sluta med jullekarna pa forumet!

En signatur per anvandare, basta!!!

Jag har skrivit samtliga inlagg under denna signatur

Posted on: 2012/5/19 19:43
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

Anonym
Spreta inte iväg nu Asgeir. Bara för att vi är flera som säger emot dig beror inte på att vi skulle vara samma person, utan snarare för att det är en dålig idé.

See User information
Så tror ni fortfarande att han var oskyldig?

Posted on: 2012/8/8 22:38

See User information
Vilka "ni"? Jag skriver här enbart för att uttrycka mina egna åsikter. Det jag läser här är det jag klickar på som verkar intressant. Detta är ett forum och inte ett parti.

Det jag saknar i mitt parti är ett bollplank. Med det menas att allt jag säger inte är propaganda utan helt enkelt försöksballonger.