vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



San Antonio News Covers RFID Tracking Card Resistance on School Campuses
#1


See User information
http://www.youtube.com/watch?v=hEECSfafYWo&feature=player_embedded

Finns det RFID i svenska legitimation undrar jag?
Pass?
Körkort?

MVH

Posted on: 2012/9/1 14:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: San Antonio News Covers RFID Tracking Card Resistance on School Campuses
#2


See User information
Om det idag används i Sverige vet jag inte, men om jag får gissa så blir det kreditkort som dom söta små chippen hamnar i.

http://www.youtube.com/watch?v=kI-RAMBPz6w

Posted on: 2012/9/1 15:28
John Moore även känd som patentnummer. 4,438,032.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: San Antonio News Covers RFID Tracking Card Resistance on School Campuses
#3


See User information
håll i hatten nu, jag har gått runt med mark of the beast på skinkan .. i flera år antar jag. Dags att byta bank, eller går det inte att undkomma the mark?

Posted on: 2012/9/1 15:43
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: San Antonio News Covers RFID Tracking Card Resistance on School Campuses
#4


See User information
Christian Family Refuses Mandatory RFID Chip at Texas School:
http://www.youtube.com/watch?v=S44pvFUIKhE





Är de flesta av dagens ungdomar så pass programmerade att de inte ser något fel med detta övervakningssystem?!
Tror ni detta skulle kunna hända i svenska skolor idag?
Skulle svenska föräldrar protestera emot att chippa skolbarn, vad tror ni?

Posted on: 2012/9/7 21:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: San Antonio News Covers RFID Tracking Card Resistance on School Campuses
#5


See User information
Hahahaha det är jag väldigt tveksam till, häri Sverige trycker vi väl i barnen vad som helst från amfetamin till kvicksilvervacciner..

Men jag tror dom skulle behöva sälja in idén som "ett skydd" för barnen så antagligen kommer vi ha några fler skolskjutningar och sakta med säkert steg för steg inför dom mer och mer övervakning.. Klart vi ska skydda barnen från våldsbrott på skolorna genom att alla har ett kort med sig så inga obehöriga "busar" kan komma in på skolan..

Men frågan är väl om det ens går att införa nån sorts diktatur i Sverige överhuvutaget om folk förstod att man inte gör alla dessa grejjer får våran skull, din och min telefon och internettrafik är inte avlyssnat och lagrat på grund av att skydda oss, kriget mot droger är inte för att hjälpa folk ifrån skadliga droger, för skulle det vara så att staten "hjälpa" folk välja "rätt" drog men minst skaderisk så skulle det vara cannabis.. Inte som idag subutex, metadon, alkohol är vad staten är inblanda i och vapenhandell också då..

Det slog mig att regeringen beter sig som en dålig knarklangare.. En knarklangare som enbart har dom sämsta drogerna på jordklotet samtidigt som han pratar skit om dom bästa drogerna, överdriver faror och förtrycker vetenskap bara för att skydda sin inkomst ..

Och där stod vi som vilsna drogkonsumerare och proppade i oss dom drogerna som gör oss förslappade i huvudet.. För att staten sa att dom är dom enda tillåtna..

Men hur som helst, klart dom kommer fortsätta utnyttja svenskarnas blåögdhet och empati för barnen för att göra så barnen blir tvingade att sätta i sig ett chip precis som barn får vacciner idag mot sjukdommar som inte ens existerar längre..

Men dom komer dock göra det steg för steg väldigt sakta annars skulle svenskarna bli förbannade på alla dessa omställningar!

Obemannade kassor på svenska affärer, fär är framtidens Sverige, ett Sverige där inte ens kassörskor behövs anställas, fabriker inte ens existerar för det finns länder som har fullt med arbetare som vill arbeta ör 10 gånger mindre lön än svenskarna gör.. Så varför skulle nått företag som är vinstdrivande inte avskeda alla människor och köpa in robotar för en engångssumma istället för att betala människor varje månad för att dom ska arbeta..

Oj sorry nu flög jag iväg en bit men nu är jag tillbaka..
Hahaha

Klart svenska föräldrar skulle vägrat chip om dom läst i bibeln om mark of the beast men i Sverige gör man nog inte det eller ser det nog inte så..

Klart vi skulle behöva väcka hela svenska folket till vissa saker, vi börjar göra det med kriget mot droger, cannabis och hampa.. Vi är 3 personer som når ut till 15 000 personer med brev i brevlådor..

997 personer till sen vet hela Stockholm om vetenskapen bakom kriget mot droger, hampan och cannabisen..

Jag tycker det skulle varit skönt att se några svenskar som organiserade brevprojekt för att sprida informatn om mark of the beast och övervaknings-"fällan" bara så folk vet hur det kan gå när regeringar vill ha lite rättigheter i utbyte mot säkerhet ..

Dags att skaffa slutspels-skägg nu tycker jag som vaken svensk..

MVH

Posted on: 2012/9/7 22:25
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
30 user(s) are online (30 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 30

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS