vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



WW3 Comin & here is why!?
#1


See User information

Posted on: 2012/9/14 18:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: WW3 Comin & here is why!?
#2


See User information
Inga nyheter men en bra sammanställning av det han tog upp. Bra att det inte uppmanas till våld heller då det aldrig lett till något positivt.

Posted on: 2012/9/14 21:12
"Sin has not been sent upon the Earth, but man of himself has created it."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: WW3 Comin & here is why!?
#3


See User information
Jag klistrade mest in den här filmen för att nån i slutet av filmen skulle tänka att ett brevprojekt kanske är en ganska smart väg att gå för att få folkmassor att vakna..

It's now or never om du vill försöka förändra, säger han i slutet..

Jag har brevprojekt som fick mig att må hur bra som helst, drömmde långa drömmar varje natt.. Kändes som jag också kan påverka resultatet av dessa galna krig som krigas även i Sverige..
Tills jag kom på att jag lever fortfarande i Sverige och här han man det inte så dåligt så då behöver man inte bry sig om andra människor..

Flygplanen får åka över huvudena på oss och spraya och aspartam fortsätter att säljas i affärerna för såklart det finns inte tillräckligt mycket människor i Sverige som bryr sig om andra tillräckligt mycket för att informera om chemtrails och aspartam tex. Telefonerna är avlyssnade men det klagar inte tillräckligt många på för dom har ju inget att dölja så varför ska man då bryr sig om att försvaret registrerar åsikter trots att åsiktsregistrering varit olagligt i evigheter..

Tur att jag lyssnat på människor som varit på andra sidan för annars skulle minst sagt en panik börja byggas när folk ignorerar mitt brevprojekt, förutom cannabis-rökarna dom bryr sig om att få röka så det är dom jag kör brevprojekt med..

Min dröm skulle dock vara att göra brevprojekt med Vaken-folket eftersom det är mycket mer än cannabis och krig mot droger som folk bör få veta innan deras plan skriver historia..

Svenska brev-revolutionen, njaae det blev bara en tråd på Vaken. Inget mer än det.. :(

MVH

Posted on: 2012/9/14 23:26
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: WW3 Comin & here is why!?
#4


See User information
Jag följer den här prognosen, ganska lätt att förstå. Tiden är ett hjul. Den går en cykel och börjar sedan om på nytt.

Resized Image

Posted on: 2012/9/15 1:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: WW3 Comin & here is why!?
#5


See User information
Hej Mister anti-yttrandefrihet..

Jag förstår inte diagrammet..

Posted on: 2012/9/15 15:20
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: WW3 Comin & here is why!?
#6


See User information
Vad är det du inte förstår? Att krig kommer med jämna mellanrum pga stigande priser på resurser, stigande priser som gör att människor får det jobbigare och blir lättare att manipulera till att bli kanonmat?

Arbetslösa i USA går med i militären för att inte gå arbetslösa. Människor gör uppror när deras mat stiger i pris och skickar medelklassen direkt in i fattigdom. Alla blir mer nationalistiska och börjar anklaga varandra. (Mer rasism och polariseringar mellan grupper)

Vad exakt är det du inte förstår från grafen?




Posted on: 2012/9/16 12:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: WW3 Comin & here is why!?
#7


See User information
Finns mycket underliggande lögner för att få folk att bli kanonmat..

Man måste måla upp en bild av "den onde"/fienden genom media så folk tror på det..


Jag pratade hur som helst om kriget i Sverige som är det kriget som vi kan påverka och som i sin tur kommer påverka hela världen till det bättre..

Men media har "gjort det så bra" när Sverige skulle starta krig mot sin egen befolkning så vanliga människor idag märker väl inte av att vi har något krig mot svenskar i landet.. Eller så är svenskar blåögda och tror stenhårt på att det finns "oonda" svenskar som förstås tar droger och därför måste dom hatas och slängas i fängelset.

Kriget i Sverige skapar väldigt mycket pengar till ett fåtal kriminella händer, och regeringen försvarar dom kriminelas inkomster bara genom att ignorera att fler och fler tar droger sen regeringen starta fantasin om ett drogfritt samhälle, ett fantasisamhälle som fick droger att säljas i varenda skola i hela Sverige trots att dom spelar så bra skådespel så alla tror att dom inte vill att nån ska använda droger..

Svenska politiker är nog fullt medvetna om hur många som lider av kriget i Sverige , iaf några av dom..

Men hur som helst så är det nog upp till oss att informera oss och andra för att kunna säga nej till krig, våld och tvång en gång för alla..

MVh

Posted on: 2012/9/16 20:09
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: WW3 Comin & here is why!?
#8


See User information

Posted on: 2012/9/17 12:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
35 user(s) are online (35 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 35

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS