Vakencorner
|
Re: Nobelpriset
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Hur skulle man kunna vara emot NWO om man inte ens nämner chemtrails? om man ignorerar kriget mot droger och kaoset det skapat , alla tusentals dödsfall?
Jag skulle tolka det som att man är "villig att delta" i NWO om man är tyst om vissa saker.. som tex att ens befolkning andas in olika metaller dagligen.. Men hur som helst så är det starkt att du försöker fiska lite vilsna svenskar här på Vaken tllsamans med dina kompanjoner men jag tror inte många vakna människor går på propagandor från SD som fortfarande har samma rasistiska mål.. Stoppa invandrarna och bunta ihopp alla under namnet muslimer sen nekar vi både barn och kvinnor som flyr från krig på grund av att dom är från den folkgruppen som vi tror oss skapa ett bättre Sverige när vi hatar mot.. zzzzzzz Det blir mer och mer logiskt att låta militanta muslimer och militanta SDare kriga mot varandra och låta oss vanliga människor vara utanför.. Jag är varken muslim eller kristen men det skullevara över min döda kropp att jag skulle ställa mig och håna nåns religion för det har jag inte ett jota med att göra.. SD tycker dock det är yttrandefrihet att säga att böner i moskéer borde förbjudas.. Om jag medvetet vela uppmana muslimer att överväga Sverige som mål för attacker så skulle jag gå med i SD och gapat på om att deras religion är farlig och alla är rötägg utan undantag. Ja barn , kvinnor och pensionärer också dom är inget värda om dom är muslimer för alla är rötägg när det är muslimer tillåmed barnen och äldre försvarslösa.. Det får ni stå för helt själva att skapa tillsamans med 5% av befolkningen medans vi 95% av befokningen sitter och skäms över bilden SD ger av svensken som en rädd liten råtta som inte vågar möta främlingar fårn andra länder längre utan vi måste förbjuda dom.. Urs.. Svenskar är inte främlingfientliga, det enda vi är , är blåögda.. Och vi tror inte att nån ljuger för oss.. MVh
Posted on: 2012/10/16 20:33
|
|||
|
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login