vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Dansk tog röven på Al Quaida

See User information
Jag följer dåligt med i svenska media just nu men tycker mig inte ha hört att det senaste om säkerhetsorganen diskuterats i Sverige.

Vad som hänt är att en f.d mcgängsmedlem, Morten Storm, för en del år sedan efter sin kriminella-gäng-period blev fanatisk islamist och reste en hel del runt i de miljöerna.

Han kom in i militanta kretsar och började få förtroende i alltmer ökad grad samtidigt som han naturligtvis iakttogs med oblida ögon av PET (Politiets Efterretnings Tjeneste).

Inte minst hans förbindelse med en person som kan ha varit Al Quaidas andre man, Anwar al-Awlaki, verkade förstås mystisk och synnerligen misstänkt.

Awlaki som hade bott i USA uppehöll sig i Yemen och tyckte att de jemenitiskor han träffade var lite väl tråkiga och behövde lite intellektuella utmaningar och frågade Morten Storm om han inte kände några roliga västeuropeiska muslimtjejer. Gärna nån som inte såg för bylsig ut under den svarta kåpan.

Och se, det kunde Morten hala upp ur rockärmen direkt. Han kände nämligen en hyfsat snygg tjej, en kroatiska, som just blivit omvänd till islam och törstade efter äventyr.

Aminah, som hon hette efter sin omvändelse, var med på att om så krävdes bo i tält och flytta runt på den jemeniska landsbygden om Anwar al Awlaki behövde flytta ur huset han lånat av en kompis.

Vad ingen visste var att Morten Storm var en total förrädare mot sina islamistvänner.

Men han höll masken och Amina reste lycklig iväg med en radiosändare i bagaget till sin förväntansfulle Al Quaida-ledare i Yemen. De hade hittills endast kommunicerat via en särskild kontaktkanal (som lätt hittas på internet men man måste ha en särskild login, men det är inte konstigare än Vaken, egentligen).

Siten heter Inspire, akta er följaktligen för att besöka såna sidor om ni inte vill figurera i dessa synnerligen farliga sammanhang, gott folk.

Det hela slutade förstås med en dron i plytet för den förhoppningsfulle Al Awlaki men Aminah uppnådde tyvärr inte martyrskapets ära.

Vad som är intressant i affären är samtidigheten med den svenska Saudiaffären och att ett antal av säkerhetstjänsten fingerade företag använts för diverse pengatransaktioner.

Posted on: 2012/10/16 18:24
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Dansk tog röven på Al Quaida

See User information
Jaha, jag vet inte vad jag ska tolka av detta men det känns lite som Sverigedemokraternas "internethjältars" propaganda som jag brukar se på diverse forum.

För en gemensam sak har jag märkt och det är att man gillar att skriva att muslimen fick en dron i ansiktet och att "dom där muslimerna" är äventyrsvilliga precis som tjejen du skrev om Asgeir. Oj hon var muslim .. jadu dom där muslimerna kan nog sätta en bomb på ryggen vettu dom gillar äventyr det är lika bra dom förbjuds inna dom spräner oss alla i luften..

Är det fortfarande inte hhets mot folkgrupp bara för att du säger såklart att det är yttrandefrihet att skriva att det är rätt åt muslimen att han får en drönare i ansiktet för dom är äventyrsökande muslimer som antagligen alla gillar att ha bomber på ryggen när dom går på äventyr? hahah närå..

Du får ursäkta Asgeir det var inte meninge att lägga mig i propagandan du skulle förmedla till svenskars undermedvetna med detta inlägg.. Jag ska vara tyst från och med nu..

Ursäktar igen..

Posted on: 2012/10/16 19:04
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag är bara en passagerare men jag tolkar givetvis vad jag ser. Den som tar till våld får inte bli förvånad om han själv drabbas av våld. Det gäller båda sidor... al Awlakis sida skjuter skolflickor i skallen.

Men inte små pojkar, dom har dom roligt med...

Det är inga charmtroll precis.

Jag gillar trevligt och sansat folk, dom andra kan dra åt helvete

Posted on: 2012/10/16 19:20
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Ja det brukar låta så.. vi känner dom där muslimerna och det är därför vi vet att dom är farliga och måste förbjudas..

Likaså med knarkarna i Sverige, alla knarkmotståndare känner mängder med knarkare och det är därför dom hatar knarkare och knark..

Eller är det kanske så att om ni kände muslimerna och knarkarna så skulle ni märka att dom är människor precis som er och som vill ungefär samma saker med livet, ha ett tryggt samhälle utan hat, ett ställe att skaffa familj..

Men det är väl klart vi inte kan vara kompisar med knarkare eller muslimer ni har väl läst i tidningen hur farilga dom är? dom är så farliga så dom bör förbjudas, för allt farligt förbjuder vi bara så försvinner problemen..

Det uppstår absolut ingaproblem av förbud och hat.. Nej det löser problem med hat och främlingfientlighet, se bara på SD.. 95% av befolkningen mot sig..

Det går framåt säger SD.. zzzzzzzzzz

kämpa på ni, sorry jag är inte medlem eller påverkbar..

Kram eller ska jag säga klapp på ryggen eller kanske dunk i ryggen jag vet inte hur ni hälsar på varandra när man är fylld med hat för främlingar..

Kram

Posted on: 2012/10/16 20:09
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

See User information
Kriget vi talar om handlar just om hat mot främlingar. Detta handlar INTE om medmänsklighet precis. Den enda form för medmänsklighet man kan visa mot en fiende är att slå ihjäl honom så snabbt som möjligt så att han slipper lida. OBS! Detta är ingen åsikt jag skulle ha, detta är rena rama fakta...

Posted on: 2012/10/17 6:26

See User information
Okej det är inte din åsikt det är fakta. Men din åsikt skiner rakt igenom faktan när du skriver "han fick en drönare i ansiktet" som en positiv händelse..

Posted on: 2012/10/17 9:33

See User information
Med tanke på att han tillhör småflicksmördarmaffian har jag begränsad sympati för killen och hans kvinnliga medbrottsling. Jag tror inte riktigt att du förstår att krig som man frivilligt ansluter sig till i syfte att döda minskar chansen att bli godtagen som kompis av MIG.

Detta kräver givetvis att historien håller hela vägen. Om allt skulle visa sig vara fel och talibanerna vara gulliga velourgossar som bara vill väl enligt dolda principer i Koranen som undgått alla andra skulle jag ju givetvis byta åsikt.

En iskall teoretiker som gör propaganda för ett krig som han själv sedan dödas i väcker INTE min medkänsla i nån högre grad.

Detta innebär inte att jag tar ställning i konflikten som sådan annat än på så sätt att jag råkar bo i ett område dit konflikten förhoppningsvis inte sprider sig och tycker att det är bra när den sidan som skulle kunna anfalla mig och de mina decimeras.

Jag säger detta utan att ha någon åsikt i frågan om rätt eller fel, jag konstaterar helt enkelt fakta. Jag har dessutom inte på något sätt velat påverka något annat än möjligtvis att hoppas att någon nån gång skall inse att det finns andra sätt att lösa konflikter än genom krig.

Så jag vänder mig till båda sidor, men eftersom de sitter med fingrarna instoppade till knogarna i öronen hör de mig
nog inte så värst bra.

Allt jag ville var att uppdatera vakenläsare om vad som händer hist och här. Och nu tog en dansk röven på Al Quaida. Nästa gång är det väl dom som lurar ut nån pedofil på hal is genom att erbjuda en liten gulleplutt i uniform till nån amerikan med såna böjelser.

Och då kanske jag raljerar också.

Dom här människorna har ingen respekt för människoliv.

Varken mitt eller ditt.

Varför skall då jag ha respekt för dom?????

Posted on: 2012/10/17 15:25

See User information
Hat kan aldrig "bota" hat, bara kärlek kan göra det..
Så du är för döds-straff som amerikanerna har tex?
Om det gäller muslimer..
För vi svenskar har sagt nej till döds-straff av en anledning.
Och den anledningen är att ävem om man är en mördare eller pedofil såhar man rättigheter till rättvis rätegång och advokat och man sjunker inte till samma nivå som en mördare helt enkelt. För det är väl det som man gör om man mördar en mördare då är man inte bättre själv, eller?

Jag tycker du ska ta dig en funderare på det iomed att du inte ser behov i att visa respekt för en folkgrupp vilket kan resultera i mord och diverse idioti. Det finns rötägg inom alla folkgrupper men mänskligheten är till största delen oskyldiga människor som inte lägger sig nån annans liv överhuvutaget. Dom flesta har empati som är en egenskap som endast inteligenta varelser kan ha.

Ett köttätande rovdjur kan inte ha empati. En struts kan inte ha empati som kan bevisttnas tex när strutsarna står på led och går in i en maskin somkapar huvudet på dom. Dom förstår inte att deras kompis ligger halshuggen framför.

Empati och förståelsen att inse att vi människor är lika varandra till 98% trots annan hudfärg och religion så har vi fruktansvärt mycket mer likheter än skillnader.

Hur länge ska vi kriga över små skillnader utan att fråga vem som drar i trådarna till båda sidorna i ett krig.. Om ingen tjänar på ett krig borde inte folk förstå att våld och tvång ine är nån lösning på nått problem här i världen..

Känns lite tråkigt att ni ska hetsa mot muslimerna precis som att ni vill att Sverige ska utsättas för kärnvapenattack eller vad som planeras skyllas på muslimerna.. Nån attack vill ni väl kunna skylle på muslimer så hur länge väntar SD på att muslimer ska göra brott eller gör dom en egen attack och snabbt går ut i media oc förklarar att det måste vara muslimerna som attackerade..

Men vad är målet då? inga muslimer på hela planeten?

Var det inte judar man skulle utrota?

Tror man att miljontals muslimer var personliga vänner med Osama Bin Laden?

zzzzzzzzzz hahahaa

Posted on: 2012/10/18 1:14

See User information
Nä jag tror att dom flesta muslimer har betydligt mer vardagsnära problem än knäppgökar som al-Awlaki och Osama bin Laden.

Grejen är mycket enkel: MUHAMMEDGESTALTEN.

Denne profet hade mer på sin lyra än att upplysa sin omgivning om "Ljuset" förmedlat av ärkeängeln Gabriel i en grotta under nattliga besök.

Han var också en synnerligen företagsam stråtrövare och bekrigade hela städer och bedrev etnisk utrensning av folkslag som inte passade honom.

Detta ingår som nån slags bakgrundsmusik om man verkligen vill förstå islam.

Tänk på hur västerländska hela Bin Ladens familj ser... dom ser ut som amerikanska ungdomar vilka som helst, inga slöjor här utan tjejer med långt hår i jeans och killar i sportkläder.

Men bin Laden gjorde sitt bästa för att likna en stråtrövare i forna tider... ända till slutet i maj förra året.

Likaså al-Awlaki som var en lika hängiven profetbeundrare. Han var ju uppväxt i USA och gick till slut i fällan för att hans västerländska uppväxt fanns i hans bakhuvud mitt i all röverromantiken.

Som sagt, för att förstå islam måste man kunna tänka sig exempelvis att Egil Skallagrimsson hade blivit nordens profet.

Han försökte göra inbrott men upptäcktes och blev bakbunden i hop med sina män. Folket på gården lät dom ligga i ett uthus och gick till sängs medan de funderade på vad de skulle göra med de fångade tjuvarna.

Då lyckades Egil vrista sig ur repen och komma undan. Han stal allt som inte var fastskruvat och begav sig tungt lastad med sina kumpaner i släptåg ner mot båten, som de hade gömt. Men halvvägs fick han dåligt samvete:

"Där ligger dom och sover och vet inte ens att vi snott alla deras grejer. Detta är inte rätt!!"

Och så raskt tillbaka, han satte eld på huset och när de uppskrämda invånarna försökte ta sig ut så slog han ihjäl allihop och lät huset brinna upp.

Jobb skall göras ordentligt, liksom.

En sådan man var Muhammed.

Känner du suget...

(???)

Posted on: 2012/10/18 6:08

See User information
Lol men jag läste en artikel på Newmill där en muslim förklara att profeten Mohammed ALDRIG skulle använda våld mot folk som ritar teckningar på honom och därför bör inte nån av hans anhängare göra det heller.

Men jag antar att SD har gett dig mycket mer verklighetsbaserad information än vad en ovärd muslim pratar för smörja det går inte att lyssna på med tanke på vilken korrupt profet dom har haha skärp dig nu..

Och sluta hetsa mot en religion och folkgrupp om du inte vill att Sverige övervägas som måltavla för attacker a muslimer..

SD får snart byta namn till TD .. Trams Demokraterna som till skillnad från svenska folket villa att Sverige ska in i krig med muslimer..?? zzzzzzzzzzzz

Posted on: 2012/10/18 11:05

See User information
Man vaknar inte på morgonen och upptäcker att man är muslim eller kristen precis, det rör sig om saker man blir itutad sen man är en tvärhand hög. Om det inte smyger sig på en som ett substitut för nåt annat... många längtar ju efter en auktoritet och/eller ett auktoritärt styre, titta bara på alla ultragrupper som finns.

Mohammed var en man som utförde diverse massakrer på oliktänkande. Läs på om detta så har du alla svaren på frågan om varför det är krig i Mellanöstern.

Om någon på rent allvar försöker ta kål på mig för att jag vill vara fri och sköta mig själv så svarar jag med det grövsta artilleri jag kan få tag i. Detta är ren självbevarelsedrift.

al-Awlaki var en person som skulle offra en sån som mig utan att blinka. Om han dör på ett lustigt sätt skrattar jag.

Om helt oskyldiga människor som råkar befinna sig i ett muslimskt land mördas och är helt saklösa är det ett fruktansvärt brott och ett hot mot mänskligheten. Oavsett vem som utför dådet.

Man får det inte roligare än man gör sig... det gäller al-Awlaki och hans gangsterbrud också.

Observera att Morten Storm faktiskt delade dom här värderingarna men till slut vaknade upp och insåg vad han syltat in sig i.

Att han idag står fram och berättar om detta gör honom givetvis till måltavla för såna här grupperingar.

Posted on: 2012/10/18 16:28

See User information
Från vissa perspektiv skulle man då kunna säga att du minsan inte lärt dig läxan att det inte kommer nått gott ur att skratta åt dödsfall eller hata..

Som sagt så måste man nånstans kunna säga att även mördare och pedofiler har rättigheter tilla dvokat och annat som alla har. Rättvis räättegång. För annars öppnar dörren till diktatur om ett fåtal själva ska avgöra vilka som är tex. terrorister..

Det är där jag tycker att SD försöker öppna dörren (som kanske redan öppnats av andra politiker jag vet inte) dörren till att dom på egen hand ska få avgöra vilka som är terrorister och därför inte behöver rättegång eller advokat utan kan skickas direkt på tortyr för att pressas på svar som inte finns men som efter lite tortyr är bevis för att det är erkännt mängder med brott (som erkännts under tortyr som är ganska självklart iomed att man vill få slut på tortyren man utsätts för)

Jag tar avstånd från allt våld oh tvång men det känns som tammefan ska man behöva ut och bevittna nån sorts krig på gatorna mellan muslimer och kristna eller sköts det med kärnvapen?

Känns fruktansvärt att se dig skriva sådär om nån profet som muslimer blir arga om man driver med. Det är ungefär som du skriker -skjut oss med kärnvapen muslimerna! skjut oss här i Sverige kritiserar vi eran profet och det enda jag kan tänka är varför?

Om du vet att dom blir arga, vill du att dom ska överväga Sverige som attackmål? eller kommer SD annordna en attack på svenskar och skylla på muslimer?

För målet har ju redan varit klart från början. SD vill förbjuda muslimer och en religion.

zzzzzzzzzzz..

Posted on: 2012/10/18 16:57

See User information
Jag förstår precis vad du menar. Jag är ingen Lars Vilks men problemet finns där faktiskt.

Det inser även sansade muslimer.

Men vi har så lätt att se världen som en plats fylld av muslimer. Buddhismen är en större åskådning och omfattas av minst dubbelt så många som muslimerna, och dom har vi mig veterligt inget otalt med.

Det innebär samtidigt att vad dom än hittar på så får dom se till att ha ryggen fri. I Kina finns det drygt hundra miljoner muslimer som man försöker hålla en praktisk dialog med från statens sida, därför ligger Kina lågt i frågan.

Det är nog där frågan kommer att avgöras snarare än i Rosengård...

Ragnarök eller ej, det finns mäktiga intressen på båda sidor och vi stirrar oss blinda på USA:s roll i alla lägen.

Mitt eget recept i frågan är att tvinga kvinnorna i arabvärlden att delta i samhällslivet. Dom tar inget som helst ansvar och kryper in i sina mammaroller och gör inget annat än jollrar med barnen och tigger fickpengar av männen.

Det är på tiden att "frigöra" dom och ge dom en uppgift i samhällsbygget och inte låta männen dra hela lasset.

Men latmasken är en av mänsklighetens värsta fiender...

Posted on: 2012/10/19 8:38

See User information
oj nu fick du det skrivet också, dom lata muslimerna drar bara benen efter sig.

Jag är mer inne på att ge gratis vatten, mat och bostad till alla människor UTAN UNDANTAG för det är inte svårt att framställa mat så länge solen skiner. Och sen vara lite kloka och inse att alla länder har kärnvapen så antingen spränger vi oss och planeten i bitar för att vi inte kunde förstå varandra tillräckligt bra..

Eller så förstår vi att vi är cirka 98% lika varandra och att det är onödigt att bråka över att dom sista 2%en inte var exakt lika..

Närå nu skojjar jag, berätta gärna hur mycket ondska muslimernas 2% är så vi kan förgöra planeten lite snabbare. Japp tvinga kvinnorna det låter bra. Det blir dom nog arga över.

Profeten var mördare det har du nog också träffat på ett känsligt ämne så dom blir arga.

Ska vi inte diskutera om barnen ska arbeta om dom är muslimer och kommer till Sverige?

Behöver om inget tvång för att "hjälpa" dom att bli "normala" människor...

Du är nog inget annat än en Vilks. Man är inte rasist för man tror på media och politiker när dom säger att det är yttrandefrihet att hetsa mot muslimer. Man är istället en rasist för man tror på det SD har sagt om att muslimerna är problemet, roten till alla problem som nånsin existerat i svenska samhället.

Och vad grundas då detta i, all denna rasism.

Jo det baseras i att George Bush hittade på att det var en muslim som gjorde terrorattack. Sen kunde man invadera muslimernas länder och mörda miljoner människor.

Efter att man dödat miljoner människor i dom följande krigen efter terrorattacken så förklarar man att det är muslimer som helhet som är det egentliga problemet.

Dom dödade 3000 människor i en terrorattack, så det är fortfarande dom vi ska ha siktet på för dom är farliga.

Och det enda jag kan säga är varför i hela friden lyssnar man på en människa som startar krig och mördar miljoner oskyldiga människor bara med farten.. Är det verkligen dom man ska lyssna på när dom ger en förklaring på vem man ska akta sig för?

Om mördaren sa att du skulle ta på dig ögonbindel och följa med honom. Skulle du gjort det också?

nädu dags att införskaffa gasmask om ni ska provocera fram kärnvapenattacker från mördaren för att han ska kunna skylla på muslimen..

Jag har ingenting emot nån människa, men jag har nånting emot hatiska handlingar och krigshandlingar. Det är inget annat än en krigsproovokation om man säger att folk som är muslimer inte får be till sin gud eller komma innanför Sveriges gränser utan att känna att dom är skyldiga oss nånting.

Förr i Sverige hjälpte vi folk som flyr från krig. Inte med dom nya vilsna svenskarna dock dom går med enkelthet att hetsa till krig det vet man sedan lång tid tillbaka hur enkelt det var att hetsa människor mot droganvändare. Tänk dom kan fortfarande inte prata om droger i Sverige 30 år senare. Folk hatar knarkare för det hjälper dom att hålla sig borde från det dödliga knarket.. zzzzzzzzzz

Posted on: 2012/10/19 10:30

See User information
jag tänkte på en grejj. Är inte SD lite emot politiker också enligt dom sjäva?

För jag kan uppfatta det som lite hets mot politiker också samtidigt som politikerna har svårt för att hetsa mot rasismen för att rasisterna kallar det för yttrandefrihet och då vet politikerna inte hur dom ska handskas med det, det blir för komplicerat helt enkelt..

Politikerna vill inte längre säga att rasismen är felet utan det är personerna i SD som är det egentliga problemet.. När det är politikerna själva som tillåter hets mot folkgrupp passera som yttrandefrihet utan att säga ett ord om det, som egentligen kunde ses som det riktiga problemet..

Varför ordnar inte Vänsterpartister möten på torg där man öppet hetsar mot Sverigedemokrater? för SD har yttrandefrihet att göra det mot muslimer och få beskydd av polisen när dom gör det så alla har rätt att demonstrera även om det handlar om att hetsa mot en folkgrupp eller parti.. kanske är lite mer öppen med det och provocerar precis som SD gör.. ställer upp lite SD-klädda dockor som barnen får träna brottning på och hals-sving, stryp-grepp..

Så kan vänsterpartister hålla tal om att ordna lyxiga festlokaler åt alla SD medlemmar så vi aldrig behöver stöta på dom ute i samhället eller lyssna på deras åsikter osv.. Så folket kanske köper idén om att SDare är mindre värda att gå på gatorna i Sverige och ha yttrandefrihet osv..

zzzzzzzzzzzz do it så vi får det överstökat..

Posted on: 2012/10/19 16:42

See User information
aa ok jag tänkte på det att det blir svårt iomed att SD kan ljuga för befolkningen utan nån som helst känsla eller empati.. medans vanliga svenskar skulle ha svårt med att dra en sån lögn att vi ska fixa festlokaler för vi bryr oss om sverigedemokrater när dom i själva verket hatar dom så det skulle bli som att vänsterpartister sa till folket i sitt land att dom är idioter som går på att dom bryr sig om sverigedemolrater...

Näädu vill du ha lögner på löpande band då kan vi inte räkna med sånna som protesterar mot rasister men helt klart kan du vända dig till SD om du vill bli lurad att dom bryr sig om muslimer som dom försöker säga vissa dagar..

Dom vill ju bry sig om muslimerna borta i sina länder vill vi hjälpadom hahahaha jajaja okej men sa ni just till svenskarna att dom är dumma i huvudet?

hahahahahazzzzzzzzzzzz

Posted on: 2012/10/19 16:53

See User information
Jag anser mig ha testat de flesta extrema rörelser genom antingen medlemskap eller ren faktainsamling. Och har funnit att det finns bra och dåliga människor i alla läger.

Tänk om dom konstruktiva och framsynta kunde lära sig att bygga upp ett samarbete!

Då hade mänskligheten kunnat byta ut det eviga rullandet av stenen till bergets topp för att sedan springa efter den och försöka stoppa fallet mot en helt annan tingens ordning.

Det hela skulle kunna ersättas av en helt fri och icke religiös kult.

Tänk dig en fyrkantig byggnad med ett fyrkantigt torn i mitten med två ögon som tittar ner på dig när du ställer dig framför en av väggarna.

Detta för att påminna dig om att vad du än gör så finns det någon som ser dig, om inte annat lagras allt du gjort i Tiden.

Titta sedan på en bild som föreställer en leende man som sitter med kupade händer i en bekväm yogaställning.

En blick uppåt som möter de två ögonen och så går du försiktig runt hörnet till nästa bild. Det föreställer samme man med en handen lyftad görande tecknet OK vilket utförs med tummen mot pekfingret. En blick uppåt som möter de två ögonen och så runt hörnet igen.

Här finns det ett hål i väggen med ett rum som bara rymmer en vissnad ros och så ett litet hål uppe i högra hörnet. Det symboliserar att när det du älskar en gång vissnat så finns det en väg ut. En titt uppåt på de två stirrande ögonen och så snabbt runt hörnet och då står framför ett nytt hål i väggen.

Allt som finns här är en bronsplatta med inskriften "Tomheten är den rena energins outtömliga källa!". När du läst detta och förstått bugar du försiktig åt alla fyra håll, kollar att du är sedd med en snabb blick uppåt och så kan du löpa vidare på din träningsrunda eller gå och sätta dig på ett rockcafé eller vad du nu brukar göra.

Detta är all "religion" en människa behöver, det fullständigt onödiga efterliknandet av "heliga män" som levde för flera tusen år sedan är träligt och obegripligt.

Gör som jag, släpp loss och tänk själv.

Om allt man behöver veta finns i en bok, varför inte låta den som vet allt ta ansvaret då. Vi fick hjärnan för att tänka med den.

Allt annat är olika stadier av hedendom.

Posted on: 2012/10/19 20:07

See User information
Ja vi fick hjärnan att tänka med men vi är också det enda djuret med inteligens stor nog att bli så pass nerdummad så vi kan utrota oss själva och mängder av andra djurarter som ingår i samma system som kallas naturens system..

Religioner har gett folk en förklaring på varför det existerar inteligent designade djur och ekosystem på planeten. Sen kom evolutionteorin och allt brakade loss i nån sorts satanistisk avgudning av sig själv eftersom det finns enligt eolutionsteorin ingen inteligens nånstans i naturen eller universum.. allt liv är bara en slump, big bang sen fanns allt färdigskapat med inteligenta designer..

Trots att den enda källan för inteligenta koder tex. DNA är inteligens och det är den enda källan för avancerade designer..

Man kan utesluta vissa saker när man ser en sanning tex. att en innekatt gräver på golvet om vattnet tagit slut i en skål. Det enda som det kan bevisa är att katter har det inprogramerat att gräva om vattnet tar slut i en pöl.

Du kan även utesluta vissa saker om du försöker fokusera på en människa som inte seratt du tittar. Du kommer se direkt att människan känner att du fokuserar på dom som person med din blick, och dom reagerar direkt.

Det du kan utesluta efter du har testat det för dig själv när rätt läge dyker upp. Det är att vi är separerade från varandra. Enda chansen till att telepati och sånnt skulle kunna fungera är om vi sitter ihop alla människor och all natur iomed DNAt,.. Vi sitter inte ihop fysiskt med nånstans i det undermedvetna så är vi exakt likadana och därför är allt hat och alla orättviso totalt slöseri på tid, liv och energi som kunde gå till att föra mänskligheten framåt ut i universum istället för att bråka som barn över små skilllnader i tänkande , hudfärg eller klädstil, val av berusningmedel/drog, kön, religion..

zzzzz

Posted on: 2012/10/19 22:17

See User information
Jag tycker att du kom in på en väldigt intressant sak när du nämnde det där med ögonkontakt. Det är precis vad som saknas på ett sånt här nätforum! Visst finns det webkameror men detta är ju s.a.s skåpmat, vi skriver och sen ser nån det och svarar, det ger inte alls samma kontakt!

Jag har härmed inte sagt att det är fel på något sätt, men kanske det gör att man lättare provokerar varandra eller nåt... faktiskt något att grubbla lite över!

Posted on: 2012/10/20 6:48

See User information
För att vi skriver här är inget bevis för att vi är separerarde, jag har fått bevisat för mig att telepati fungerar med folk från internet..

Telefontelepati har nog alla varit med om, att man får en tanke om en person i huvudet och sen ringer den människan i telefonen nån sekund efteråt. När man talar om trollen brukar man säga..

Sen tänker man inte mer på det..

Men det finns fortfarande bara en förklaring..

vi sitter ihop allihop och naturen, så innan vi hatar på varandra och förstör naturen så kan vi väl tänka på oss själva innan. Det människan gör mot varandra och naturen gör han mot sig själv ii slutändan. tror du inte?

Posted on: 2012/10/20 10:04

See User information
Man skall se var man trampar inte bara stirra mot fjärran

Posted on: 2012/10/20 14:13

See User information
mann ska inte bajsa om man hänger uppåner

Posted on: 2012/10/20 18:25

See User information
Den var bra

Posted on: 2012/10/22 15:56

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper