vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Project Camelot: Dolores Cannon - Convoluted Universe

See User information
För er som är intresserade av 2012 och dimensioner så har Dolores mycket att berätta om det och bland annat 2 saker man ska göra för att kunna hänga med till din nya jorden i den 5e dimensionen..

Dolores Cannon is one of the foremost pioneers in regression hypnosis, accessing the subconscious mind of her subjects. She believes by use of her techniques that she gains access to the Universal Mind. Her objective is therapy for her clients, and ultimately an investigation to recover lost or hidden knowledge into who we really are.

Posted on: 2012/11/28 2:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Project Camelot: Dolores Cannon - Convoluted Universe

See User information

Har haft nöjet att samtala med Dolores i RL... Underbar kvinna, samma med hennes barn som hjälper henne med, då hon e så gammal...

Posted on: 2012/11/28 2:21

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Underbart!

Posted on: 2012/11/28 2:30
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

See User information
Avatar, hörde du när hon prata om vad "universal mind" sagt om att Hiroshima atombomb sprängdes och att dom fick lov att göra om planen för oss människor för att vi använder teknologierna som dom ger oss på fel sätt..

Och jag börjar tänka på internet direkt, klart vi använde den teknologin rätt iaf :D

En annan sak som ploppade upp i huvudet när jag tänkte på allt det här var att jag såg en kille som arbeta inom USAs arme, och han var väldigt allvarlig när han berätta att dom hade testskjutit en atomvapen-misil..
Och medans misilen flög mot sitt mål så dök det upp ett UFO och skjöt en laserstråle på misilen som gjorde att den föll rakt ner och var helt okapabel till att smälla på grund av nån teknologi i laserstrålen som dom inte förstår sig på..

Och han spelade in video och la ut på youtube bara för att säga det att världens ledare måste lyssna för det finns nån som inte vill att vi ska hålla på med kärnvapen..

Posted on: 2012/11/28 12:21
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

See User information
Wow Avatar, jag skrev det här och sen kollade jag trådarna och fick se:

Idag 13:21 anvendernamn
Idag 13:12 Avatar

Såg bara ett mönster där i mellan siffrorna hahah, kanske vi är bästa vänner i tidigare liv eller nått vem vet :D

Posted on: 2012/11/28 12:25

See User information
Ja okej, det sista kanske var långsökt men vem vet vad vi egentligen har haft för oss i tidigare liv, jag kan ana att jag varit ganska galen och antagligen du också..
Kanske vart ett gäng rymdskepps-raggare som åker runt mellan galaxer och dunkar hög musik i rymdskeppet medans vi mediterade.. Chansen finns..

Posted on: 2012/11/28 12:27

See User information

Posted on: 2012/11/28 18:26

See User information
Quote:

anvendernamn skrev:
Wow Avatar, jag skrev det här och sen kollade jag trådarna och fick se:

Idag 13:21 anvendernamn
Idag 13:12 Avatar

Såg bara ett mönster där i mellan siffrorna hahah, kanske vi är bästa vänner i tidigare liv eller nått vem vet :D

Inget sker utan/av en orsak... Sedan vad du berör och "ser" och "vägen" för alla "oss" är redan "skriven"...

Varför ses en person som en "skådespelare som spelar en roll"?

Hur annars kan en "lag" se En som "Human": "See Monster".
Hur kan det då binda ligga samman att blacksdictionary of law och Reuters har samma logga? (Checka deras hemsidor...SYMBOLER(Ena e i botten, sen e andra i topp))

Allt detta stämmer... (För du är mer, än virrelvallan)

Däremot är symboler ett "språk" som talar "helheter" (Här är varför jag inte gillar loggan av vaken, för det är din oundvikliga färd att hamna "hem", men i sig vilseleds för att "vi" nyttjar skiten att spegla oss själva för våra egna reflektioner) , inte något "enkelhet", det kommer från ett synsätt vi visste saker.. Tex: Mannen myten tegenden, du är vad du säger dig vara, mot fader son heliga anden, detta är DIN chans mot enheten/1/I, vad folk påstår är "ENLIGHTENMENT".

Känn dig själv, innan åsikten skall skålla andra...

Allt annat än vi är idag! Vi behöver "vända på bilden", vilket Novax försökte meddela oss (Hade han inte agerat mot allt och alla mot sig(ego) själv, hade han varit kvar).
Frustrerad kanske, men uttrycket var sanningen vilket kom "ut" fel...

I er lust, hur ni än vill påstå den är vad du Är... Hjälp oss andra att se att det är frid vi vill ha!

Posted on: 2012/11/28 21:08

Edited by Avatar on 2012/11/28 21:25:32
Edited by Avatar on 2012/11/28 21:31:32
Edited by Avatar on 2012/11/28 21:32:00

FRI

Bättring för alla!

See User information
Det slog mig att den här känslan man fick förr i tiden när det var en fest som man missade, det kändes som att man missar nånting positivt och det känns jobbigt..

Men den känslan kanske hade sin plats och sin tid att få mig att kolla upp det här med 5e dimensionen och sanningen om evolutionen och dom 2 jordkloten.. Bara för att inte missa festen typ haha

Visst har det slagit mig att genom att tro på det här som Dolores pratar om så kommer man inte kriga för att förändra världen utan mer för att förändra sig själv..

Man kommer inte prata m tex. fri energi och hur enkelt man kan skapa gratis el medans folk slavar för att betala elräkning och bensin..

Om det blir 2 jordklot, ska vi då lämna folk kvar på en planet utan att dom ens har gratis el?

Visst håller jag på att ge upp att försöka få folk att förstå vad gravitationskraft är och hur enkelt vi kan skapa gratis el till alla, jag äger ju inte media och internet når inte alla människor..

Alla borde kämpa för att få ut infomration om gratis el och 2 jordklot och 5e dimensionen, till massa själar..
Jag har svårt att tro på att den principen jag hittade på youtube som visar hur man enkelt skapar oändligt med rörelseenergi i ett hjul från graavitationskraft, att folk inte skulle prova den ens om samma brev dök upp i alla brevlådor i hela Sverige, det är inte troligt..

Visst kanske lite sent ute nu då och dessutom så lyssnar ingen på mig när jag pratar om gravitationskraft..

Men om det blir 2 jordklot så får jag väl hoppas att dom kommer ihåg det jag sa så dom kan skapa gratis el..

drygt..

Posted on: 2012/11/28 21:49

See User information
Quote:

anvendernamn skrev:

Visst kanske lite sent ute nu då och dessutom så lyssnar ingen på mig när jag pratar om gravitationskraft..

Men om det blir 2 jordklot så får jag väl hoppas att dom kommer ihåg det jag sa så dom kan skapa gratis el..

Nog lyssnar folk på dig, vad gravitasionen är, är det blott en effekt av något annat, och det är här du finner din "gratis el".

Vidare gällande 2 jordklot, är detta "synsätt"/"medvetandesett". Dessa som stiger ur ekorrhjulet och andra som sitter kvar. Den synen du talar om är gammal kunskap i nytt format (Till och med den "förljugna" boken kallar det: "Rättfärdiga ska ärva jorden"...)

I fred och <3!

Posted on: 2012/11/29 5:59

FRI

Bättring för alla!

See User information
Även om jag vet att jag inte är den enda som vet detta så är det jättekul att se andra här prata om något som jag aldrig någonsin kunnat prata om med andra! :)

Posted on: 2012/11/30 22:31

See User information
Quote:

Elaher skrev:
Även om jag vet att jag inte är den enda som vet detta så är det jättekul att se andra här prata om något som jag aldrig någonsin kunnat prata om med andra! :)

Hur kan vi inte fortgå annars med uttrycket poläritet?

Älskar frågan; Ven är du, vem talar, vem är tomheten bakom ögonen? Vem utrycker sig?

Posted on: 2012/11/30 22:36

FRI

Bättring för alla!

See User information
Jag blir faktist lite skeptisk till att folk verkligen förstår vad hon menar..

För tror man på liv efter döden så är man inte rädd för döden längre och ett brevprojekt för att sprida en simpel lösning på gratis el till alla..

Jag vet inte hur många liv det skulle rädda om vi fick igång ett sånnt projekt imorgon och fram till 21 December,.

För om alla hade el på Jorden .. Och gratis , simpelt och miljövänligt, direkt hem i ett brev på posten ..

Men istället sitter folk och mediterar fram fred medans folk dör på grund av att simpel teknologi inte når folkmassor utan media..

Medans postlådorna är öppna för alla att mot-ta brev med äkta sanning för kkärlek åt hela svenska folket..

Så jag blir skeptisk på hela allt och tillåmed l lite med Dolores när hon pratar om att alla typer av droger kan störa uppkopplingen med undermedvetna

Posted on: 2012/12/1 0:21

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper