vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#25


See User information
Quote:

NightMaster skrev:
hahaha... Det var det v'ärsta...

I mina ögon är Du antingen tungt SJUK, eller så är du en av Media Råttorna, vad jag hittills sett. En försöks kanin åt dem helt enkelt.. men det ser inte ut som du ska lyckats med något i detta forum iallfall... sista dagen kommer du gråta tyvär. Om jag har fel, att du inte är sjuk eller en råtta, så är du djupt deprimeratd och jag råder dig att du tar itu med det. Mer än så kan jag inte säga till dig....
Du har blandat för många kryddor min vän. :)))


Du är bland dem roligaste jag sett på länge och bland dummaste av dem vakna måste jag påstå.

Jag är ej den typ som tycker om att säga dessa ord, men jag kan ej blunda och jag ser , och känner av din energ i har ett rikitigt negativ syfte på något sätt. Men så kan du vara et bra exemepel på hur man inte ska vara och därför är du säkert här på vaken.se ;) välkommen


må ljuset nå dig.

Även om jag inte är någon anhängare av vad anvendarnamn skriver var det där ganska grova personangrepp.

Posted on: 2012/12/1 15:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#26


See User information
D¨å jag insåg detta ändrade jag detta i posten, men sedan verkar du vara den som ville få det på tavlan och jag bjuder på det. :))

Ska vi vara rädda för att säga vad vi känner och tycker? då har vi stora problem.

Jag ser att människor försöker vara andliga och snälla och förfinar sina ord... men jag är rakt på sak, och om ni inte har sett vad han sysslar med så har ni missat något viktigt.

Posted on: 2012/12/1 16:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#27


See User information
Vill bara påmmin aigen dem som kanske inte tagit reda på det Dissinfroation denna typ försöker sprida bland dem goda själarna här... Detta gäller dock inte dem som är Vakna på riktigt då jag vet med all säkerhet att dem inte kna påverkas av sådan skräp... Men det finns ju nya som troligtviss läser innlägg...


Här beskrivs denna häxa han blivit bessat av :

- Dolores Cannon: a hypnotist and spreader of distracting and distorted disinformation about Star Visitors designed to misdirect and confuse. Cannon is cloaked by the Cabal with a false "Positive" Energy Signature Field to make it more difficult to detect her role as a Cabal mole in UFO/New Age circles.

På svenska : - Dolores Cannon: en hypnotisör och spridare av störande och förvrängd desinformation om stjärn besökare som syftar till att vilseleda och förvirra. Cannon är insvepta av Cabal med en falsk "Positiv" Energi signaturfält att göra det svårare att upptäcka hennes roll som en Cabal mullvad i UFO / New Age kretsar.

Och självklart kommer även hon från en Militär familj.

På denna sida kan ni hitta hennes likar en stor lista med dessa dissinformatörer som gjort och gör allt för att förvirra människorna...

http://www.drboylan.com/goodbadugly.html


Jag ser det som uppgift att skydda mina bröder mot dissinforamtion, och om han har hjärta nog at sprida detta , så gör han en mycket större personangrepp än vad jag gör med mina ord jag säger endast om han. Demoner hör inte hemma bland andar. Dem blir snabbt likviderade..

Nör dem känner hotet och att dem blir avslöjade är deras sätt att skapa ett nytt tråd med positiv mask för att på så sätt försöka undvika bli upptöckta... Men dessa kan aldrig dölja sig från dem som Övervakar dem från mörkret i dagen, och från ljuset i natten.

Jag vill säga igen, denna kille är antingen sjuk eller så föröker han sabotera för dem nya.
Jag hoppas inte admins kickar mig för detta, och jag föröker följa reglerna så gott jag kan, men har mycket svårt att se bort från sådana saker som denna personer försöker missinformera om...

Jag vet att han kommer att gråta , och kanske innan 21 dec men säkerligen me all säkerhet efter 21.


Posted on: 2012/12/1 17:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#28


See User information
Läs på min vän..

Om du inte märkt än vad som händer på 21a december..

Posted on: 2012/12/2 3:22
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#29


See User information
Är väl förfan helt självklart att folk som arbetat inom militär kan få upp sina ögon..

Eller ska jag leta på soldater som slänger sina militärgrejjer för att dom inte tänker mörda nå mer för att nån annan tjänar på att dom gör det..

För det finns filmer på youtube med amerikanska soldater som verkligen slänger sina medaljer dom fått för att dom mördat för sitt land i krig...

Posted on: 2012/12/2 3:24
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#30


See User information
72 likes... och BARA 2 dislikes när Dolores pratar om gud..

Tror du att du är intelligentast i universum.. tyvär..

Läs mer.. kolla upp...


Och för i helvete ta ner dina jävla väggar som ska hindra dig från att se sanningen..

Du blir inte smartare av att hitta på en hiistoria om Dolores bara för att du inte kan engelska eller orkar lyssna...

Fjantigt om du frågar mig och du ska nog inte leta nå mer sanningar eftersom du verkar insatbil i psyket och tolkar folk som människor lyssnar på, för att dom skulle vara terrorister..

Det är ingen som Dolores som kahh hitta på nånting som inte stämmer alls men alla ändå tror är sannt.. det funkar inte så..

Folk kommer söka sig till henne om hon har nått intressant att säga..

Människor är inga idioter.. Visst har skolsystemet gjort för många totalt nollställda i huvudet .. Men vi har fortfarande intelligens,.. Många av oss iaf..

Ska inte störa dig i din tråd du verkar ostabil psykiskt..

Antingen tror du att du är din kropp, precis som många andra...
För då blir man rädd för att leva livet, rädd för att ha åsikter, tillåmed rädd för att en annan svensk är ärlig i närheten av dig när vi kämpat så länge för att trycka ner ärligheten i Sverige och inte klaga på nått som politiker och staten gör..


Och att skolsystemet tvingar barn att repetera uppgifter i skolan 8 timmar per dag trots att det beviseligen inte gör barn smartare eller intelligentera..


Då är det dags att vakna och stå upp för dom små i samhället, svenska samhället..

Posted on: 2012/12/2 3:35
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#31


See User information
Anvandarnamn, jag ber verkligen om ursäkt från hjärtat för dem ordval jag gjorde.

Däremot kvarstår vad jag tycker och anser om Cannon doll är för något, och är emot spridandet av denna miss information av denna häxa.


Du kanske har missat det verkliga 2012 händlesen vilket började 99 om man ska tro överhuvudtaget på något alls händer, och energin avtar 2012 då vi återgår till normal läge igen, alltså är inte 2012 21 dec den dag som är viktigast, utan det har varit perioden mellan 99-2012.

Om vi tar ett exempel på det så kan vi låt oss säga ska grilla en kykling. vi sätter på ungen i 220° och låter den värmas i 1 hel dag sedan tar vi fram det frysta kyklingen och sätter in i ungen i 10 minuter i tro att ungen e så pass varm att det ska grilla kyklingen, men kyklingen kommer ju knappast at tinas upp under denna tid då det behövt föreberedelse innan, och varit tvungen att genomgå olika processer i värmningen, för att slutligen ska den bli brun och uppnå sitt potensiella värme i mitten av det.

Ju mera du har förberedd kyklingen destu bättre kommer den att bli, och har du tinat upp den tidigare då kommer den att grillas snabbare och aknske har du marinerat den också och kryddlagt den med favorit kryddor.. då blir det mums mums.

Planeterna kommer 21 dec att stå i 12H dec linjen på himmlen , Imorgon den 3-dec förväntas three kings i orions bältet elelr 3 planter har ej kollat det noga vara i exakt linje med dem 3 pyramiderna i gaza..
Resized Image


Posted on: 2012/12/2 14:44

Edited by NightMaster on 2012/12/2 15:05:31
Edited by NightMaster on 2012/12/2 15:06:32
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
40 user(s) are online (40 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 40

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS