vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


How to wake up for the 2012 ascension shift
#1


See User information
Tror den här kan träffa många av er rakt in i hjärtat..





Kram

Posted on: 2012/11/29 11:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: How to wake up for the 2012 ascension shift
#2


See User information
Va bara tvungen att lägga in denna bilden, köpte en Miklshake eller nåt liknande idag och så råkade denna datum vara som utgångs datum... lite kontstigt trots allt , men jag åt upp den innan för säkerhets skull :)))


Observra ordet längst upp Raise

Och Sedan choko Late
Resized Image

Posted on: 2012/12/2 21:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: How to wake up for the 2012 ascension shift
#3


See User information
Och du menar, we are to late to raise?

Posted on: 2012/12/2 22:27
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: How to wake up for the 2012 ascension shift
#4


See User information
Nja inte riktigt rakt på sak... det kommer resas människor dagligen självklart, men att dem skulle skulle missa 21 dec har ingen som helst betydelse nu för att dem har redan haft gott om tid på sig men dem har valt bort det och skrattat istället åt dem som sökt och försökt varna dem.. dem valde den andra vägen...

Du borde veta själv, vad du fick gå genom när du vaknade och när du sedan gick genom aktiverings tid, och det skedde precis inte på 2 veckor eller 3 månader, det pågick i år.

Om du nu har gjort det men jag anser att du har, dock har du förvirrad mig lite med den där cannon kvinnan så jag vet inte var du står någonstans.

Du vet ju vad som pågår med planeterna där ute och hur dem kommer stå i rätt linje, dessa planeter representerar vi var och en av oss har en som vi tillhör, och planeterna håller ett möte med sin skapare dem cirklar runt, och skaparen i sig står också i en linje på möte med sin egen skapare ( galktiska centrum) ..

Ingen planet kan plötslig hoppa i sin bana och linje om dem inte förberett sig innan vilket dem har gjort under många år för att hamna där, och på vägen har dem mött både motståndskrafter men även dragnings krafter.

Därför anser jag att det inte är vikitgt/lönt att tala till nya människor nu denna tid då dem valt att vara meteorer och kometer och dessa står ju inte i linje och dem valde att vara en motstånds kraft.

Om du står och skriker och försöker varan hela tiden meterorer och kometer att dem är på väg att gå genom en meteroid svärm istället för att du ska se frammåt så kommer du snart själv gå emot en svärm och bli förgjord utan att någon for chans att förvarna dig.


Posted on: 2012/12/2 23:26
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: How to wake up for the 2012 ascension shift
#5


See User information
Äh va fan, en meteorsvärm ska la en karl tåla. Nä, men om det nu händer ngt den 21:e så e det nog för sent att krypa till korset...och jag som icke religiös vet absolut inte vad som händer med poolskifte hit och dit, Niburu och fake invasions. Hoppas bara gud är god och inte bara mot judarna, det utvalda folket ni vet, utan även oss andra... men det e ju klart. Enligt GT är gud en avundsjuk gud och därför bör det finnas fler sådana... Kanske Buddha och Oden kommer och räddar oss ifrån armageddon... eller fotonbältet, eller NWO... OBS! Bara ett kåseri i natten.

Posted on: 2012/12/3 0:40
"Livet e bara en period man går igenom"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: How to wake up for the 2012 ascension shift
#6


See User information
Jo men jag litar på att många andra människor bara inte fått rätt info i deta infokrig och ett brevprjekt cirka 5 miljoner brev ut i Svenska postlådor..

Det skull väcka hur många människor som helst, medans ni säger skit i dom , vi har slutat bry oss om dom..

Och jag tror inte på det, tyvär..

Jag tror ni sabbar eran chans med just den energin..

Sen kan ni försöka vrida det så det enda rätta är att inte ens försöka få ut ett enda brev när det har varit en lösning som 1 människa med rätt mängd pengar skulle kunna göra ..

Perspektivpartiet, skulle folk få veta om det att politik kan avslutas genom att bry sig om allas perspektiv..

För mig känns det som simpel matematik.. 5 miljoner brev i brevlådor, cirka 4 miljoner kommer bli lästa, inget kan stoppa vad som händer inom folket när info sätter dom fria..

VAr dom mindre värda enligt er för at jag inte fick nån med mig på ett brevprojekt för att ge dom info som media inte ger dom?


Högre intelligenser lägger sig inte i våra liv för själva läxan vi ska lära oss skulle saboteras..

Men jag är ingen högre intelligens och jag ser lixom inget förstånd i att alla sitter och mediterar, visst jag gör det också.. men internet är fortfarande nyckeln till frihet..

Visst mycket är korrupt men det finns många som bara inte kan hitta rätt info, och det verkar som folk helldre ger upp än att testa brevprjekt.. och det är skrämmande för en revolutionär att se i dessa tider..

Spelar lixom ingen roll om vi ska dra nånstans så borde alla kämpa med hull och hår för ett brevprojekt för det är enda vägen till dom sovande..

Vi har fått våra varningar.. Hur många lärde vi oss?

Nej nu ska vi meditera bort människor som är halvt robotar och saknar känslor, det är framtiden om ingen gör nått drastiskt som att 1 rik människa kör brevprjekt tex.

Men hur som helst så blir allt bra hur det än går, för vi är fortfarande eviga liv och det borde rensa alla från rädsla när man väl förstår det, det är du revolution och att ha åsikter, brevprojekt.. blir Möjligt genom internet..

Tänk om vi fick internet då, som en teknologi som vi ska komma till lösningar på problem.. tillsamans..

Klarade vi av det eller är internets fulla potential verkligen utnyttjat än?

Slängde bara ur mig idéer där tror jag men det känndes bra och jag litar på det.. ursäktar stavfel ..

Kram

Posted on: 2012/12/3 5:45
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: How to wake up for the 2012 ascension shift
#7


See User information
Användarnamn jag känner ej till din brevprojekt men ser att du skriver ganska tätt om det, och det är bra att du har sådan kämpar förmåga.

Personligen anser jag att man heller ska ta hand om dem man har nära sig i sitt lokala plats.. Kommer ej ihåg vem som sa "Tänk globalt, Handla lokalt" .. Jag själv har lagt mycket energi och även skakat loss en del personer i min lokala stad, men det har ej varit lätt, och dem som väckts har bara få tal försökt sprida vidare.. med andra ord många bryr sig verkligen inte.

Sedan finns dem som när dem vaknar blir istället mera förvirrde än vad dem varit tidigare. Det är en farlig grej för vissa personer har jag insett..
När du tittar mot natthimmeln så ser du att det inte är alla stjärnor som lyser lika starkt, och det är så det är även med människor, det är inte meningen att alla ska lysa samtidigt då hade vi blivit blinda..

Se bara denna forum där vi anser oss vara vakna men vi själva kommer knappt överens om en enda sak, så hur skulle ne hel värld komm aöverens när dem tror sig veta bäst om allt.

Tycker inte du ska oroa dig för folket, då dem flesta har 100 år på sig innan deras vatten kokar, och dem väljer faktist själva vad dem vill göra.. många väljer att sitta glo på tv och skratta åt sinnessjuka serier som dem tycker är roliga, adnra sitter och tycker synd om baranen i afrika som torkats men , det är det enda , Dem tycker synd om dem istället för att göra något, och dem tror visst dem är goda för att dem tycker synd om dem.. Det är självbedrägeri på hög och låg nivå.

Sedan ska jag säga dig att du inte ska oroa dig för mänskligheten för det minsta, då det inte är massan som avgör förändringen, det är den där lilla gruppen som avgör allt. Vi knaske ej kan göra något i våran livstid, men vi låter hjulen rulla för dem kommande så dem får slutföra vad deras förfäder har påbörjat.

kram på dig.

Posted on: 2012/12/3 11:08
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: How to wake up for the 2012 ascension shift
#8


See User information
Jasså inlägg nummer 66 av dig menar du att vi ska inte bry oss om människor som inte kunnat ta del av info på internet..

Detta är exakt vad som gör att du inte kommer in på båten till en annan dimension ..

Jag har hoppet uppe och kämpar till det sista med dom små medel jag har framför en laptop, om bara en rik människa skulle kontakta mig om brevprojekt så skulle väldigt många kunna ta del av information genom vreb som skulle få ett helt land att vakna på en gång..

det finns dom som fortfarande bryr sig om människor och ser vägar till global kärlek genom informations-spridning i brevlådor..

Jag anser inte att nån var mindre värd att få ta del av sanningen från internet för att ingen mer än mig tyckte att det var en satsningsbar idé att rädda folkmassor av människor och planeten genom brevprojekt..

Och det kommer vara min fulla satsning tills båten kommer om det ens kommer någon båt vilket ingen kan veta än..

Om ett brevprojekt kan rädda 1 människa innan 21 December så är jag villig att hålla hoppet uppe för en fredlig lösning på maktelitens planer..

som sagt så är det inte logiskt nånstans att säga att folk inte behöver veta sanningen längre...

Det är väl nu det ska ske.. Om inte alla satt och meditera så jävla mycket..

Kram

Posted on: 2012/12/3 15:25
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: How to wake up for the 2012 ascension shift
#9


See User information
En sak som jag vet, är att detta går bara göra tillsammans... Vi har lite större "issues" att hantera än vikten av projekten vi kommer på.

"We can only do this together!"

En annan sak, vilket jag sett "mönster" på, är att varendaste en, kommer på projekt, då vi först "knäcker skrickan på skalet". En insikt jag själv har, vilket dom vänt upp och ner, är "för att få, behöver du ge...". Världen framför dig är en spegel, vilket "reflekterar" allt vi har inom oss själva...

Så låt oss göra detta kreativt, och för ett högre syfte än våra egna...

Däremot är första steget att slita av oss skiten dom indoktrinerat och tvingat för våra ögon, vilket vi gladeligen accepterat. Detta gäller allt från fotbollslaget till religioner och länder...

I fred och <3!

Det är dags att vända på "Devide and Conquer", på rätt köl igen...






Posted on: 2012/12/3 17:23

Edited by Avatar on 2012/12/3 17:52:02
Edited by Avatar on 2012/12/3 17:56:33
Edited by Avatar on 2012/12/3 17:57:10

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: How to wake up for the 2012 ascension shift
#10


See User information
Användarnamn, kan du vara snäll och skicka ett Brev till Abyssina, du behöver ej påkosta dig några frakt avgifter dock , därmed ingen rik som behöver betala dig 6 kr, skicka ett mail til han.

vaknar inte han den 21 december så faller din teori till grunden , och du får bygga upp dig på nytt... Det är därför vi är här, innan 21 dec och ska vara här efter 21 dec...

Däremot var det inte min 66 inlägg. då jag haft adnra namn reggade vilka uppfyllt sina mål... När änglen fluger iväg så brukar jag radera nicken. För att komma tillbaka med nya vingar så länge han är vid mig:)


Posted on: 2012/12/3 21:48
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: How to wake up for the 2012 ascension shift
#11


See User information
Kollade genom nyss stjärnprogrammet och såg att inte ens planeterna kommer stå i någon ovanligt linje som dem inte brukar göra var annat elelr vart 3.e år... 2016 kommer dem stå önny mer symetriska än nu 2012 som det talas så mycket om...

Du är perfekt förberedd för New World Order, New World thoughs, New World Age. Knappen verkar ju trycklas denna dag av dem fåren själva.

Posted on: 2012/12/3 22:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: How to wake up for the 2012 ascension shift
#12


See User information
Jag ser tyvär bara brevprojekt som den enda lösningen men absolut ingen har tagit den idén trots att det är många som hört ordet nu och ingen verkar vilja trots att det skulle kunna rädda mängder med foolk imroogon om dom fick gratis el tex. en simpel lösning..

Det spelar lixom ingen roll för mig för jag känner mig ren på något sätt jag vet att ingen valt att bli ond så hur ska man kunn vara arg på nån för att dom inte fick kärlek som barn, det fungerar ju inte..

Jag ger inte upp men jag tror enbart på brevpprjekt och gravitationskraft för att ge folk gratis el och info , det skulle förändra världen..


Hinner det inte hända för attt folk har fullt upp med annat så har jag trots allt försökt allt när jag väl förstod attd et är rejält ohållbart..


Kanske är det redan kört precis som Dolores säger att Jorden varit skadad sen dom sprängde atombomb på Japan..
Jag kan förlåta alla för det eftersom dom inte rår för det dom gjorde , dom trodde det var för att stoppa krig som dom smällde atombomb.. Typ..

Dom valde trots allt inte att bli onda innan dom föddes så varför hata människor och system skapade av människor som inte fick kärlek som barn..

Klart det måste bli en fredlig väg ut och jag ser internet och postlådor tillsamans med sanning och informationsbrev skulle förändra ett helt land i ett svep...

Men kanske är det redan kört men jag håller hoppet uppe hur som helst..

Hoppas det dyker ner ett brev i min brevlåda nån dag samtidigt som hela resten av Sveirges befolkning får axakt samma info..

Gratis el , vipps till alla, och helt plötsligt blev dynamiken annorlunda, hur ska man kunna styra över nån som har gratis el och kan ta sig överallt och tillverka vad som helst?


Men hur som helst så är jag fruktansvärt lycklig att det kommer en förändring, hahahahah 2016 ja du är för gullig när du vill stanna kvar och kriga..

Kram

Posted on: 2012/12/4 0:50
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: How to wake up for the 2012 ascension shift
#13


See User information
Resized Image

Posted on: 2012/12/4 1:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: How to wake up for the 2012 ascension shift
#14


See User information
Resized Image

Posted on: 2012/12/4 4:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: How to wake up for the 2012 ascension shift
#15


See User information





https://www.youtube.com/watch?v=Qj2v0RxN14E


Vaken ADMs?

Dessa jäkla Secure script, borde det finnas "Subs", kontrakt för? Här ser jag hur begränsningarna kommer bokstavligt...

Kan nu fråga hur gamla bank cert, överlåts och sätts mot vanliga publika script på youtube?

Posted on: 2012/12/4 4:34

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: How to wake up for the 2012 ascension shift
#16


See User information
Resized Image



Tack att du visar oss Anvandarnamn , ditt riktiga "Jag" Ditt äkta "falskhet"

Detta bild valde jag tidigare som jag postade inann, för att på ett symboliskt sätt berätta att jag lagt ut fällor och skrivit vad jag inte står för, men med handling som en viss typ här skrivier mycket omjust det och gör narr av folk på ett visst sätt....

Resized Image

Posted on: 2012/12/6 13:45

Edited by NightMaster on 2012/12/6 14:18:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: How to wake up for the 2012 ascension shift
#17


See User information
hahahahaha klockrent !!

men jag förstår inte ens vad du menar i nått av det du skriver.. du är fortfarande en illusion tror ja..


Posted on: 2012/12/6 19:38
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: How to wake up for the 2012 ascension shift
#18


See User information
Denna kna träffa en viss person rakt i hjärtat som han tror han kan försöka motverka: http://vaken.se/modules/smartsection/item.php?itemid=1919

Posted on: 2012/12/7 20:22
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: How to wake up for the 2012 ascension shift
#19


See User information
Fortfarande klockren musikvideo i början a tråden, eller hur då nightmaster?

Posted on: 2012/12/8 2:28
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: How to wake up for the 2012 ascension shift
#20


See User information
Visst var den anvandarnamn::)

här får du en liten morgon skämt som kan passa dig.

Det var en gång en Norrman som var ute och gick på stan och handlade skor, plötslig mötte han sin vän Magnus utanför affären som frågade norrman vad han hade köpt för nytt och Norrman visade upp sina nya skinn-boots, magnus tyckte dem var så fina och frågade vad det var för skinn på den fina bootsen och norrman svarade dem är gjorda av kuk-skinn, Magnus vände plötslig om sig och sa, snälla sparka mig i röven. Och magnus fann sitt nya hängställe att stå på och där stod han med en broschyr där det stod, ni som köper dem nya bootsen får 50% rabbat av mig när ni kommer ut.

Posted on: 2012/12/8 6:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: How to wake up for the 2012 ascension shift
#21


See User information
Tråkigt hur vissa tror de är så upplysta, men de bara kan komma med sitt ordbajseri...

Vissa användare här på vaken har inte presterat ett enda viktigt inlägg. Ni drar ner på kreativiteten för andra.

Ni som tror ni måste kommentera i varenda tråd, tänk om.

Posted on: 2012/12/8 10:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: How to wake up for the 2012 ascension shift
#22


See User information
Ni som har åsikter på vad andra gör, tänk om..

Posted on: 2012/12/8 12:05
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: How to wake up for the 2012 ascension shift
#23


See User information
Så länge folk förstör för mig och klottrar ner forum jag läser har jag rätt att ha åsikter om det.

Posted on: 2012/12/8 12:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: How to wake up for the 2012 ascension shift
#24


See User information
aaah hahahaha nice :D

Posted on: 2012/12/8 12:22
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
76 user(s) are online (76 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 76

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS