vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

Förlåt Allihopa

See User information
Resized Image

Denna tråd skapar jag endast för att be om förlåtelse till allihopa som har eller kommer läsa vissa av dem inlägg jag NightMaster gjort pga av en kamp mellan en fallen själ som är på detta forum endast an ev orsak, att smutsa ner alla trådar som skapas av Andar med hjärta vilka i hopp om att dela med sig kunskap med andra goda Andar.

Den jag pratar om behöver jag ej nämna hans "username" då ni själva kommer att upptäcka om ni itne redan gjort det, är säker på att ni redan vet och ni kan se tydligt hur den person hoppat från tråd till tråd och ändrat sin uppfattning omodet han skrivit plötslig..

Denna person använder sig av saker som kan vara intressanta för övriga och av betydelsefulla, men på ett idiotiskt sätt framför han dem så att dem som kanske är på det spåret ej kommer vilja fortsätta pga av att man får uppfattning av vad en idiot skrivit om ämnet...

Ett mycket tydligt exemepl som ni själva kan se om ni ransaker texter är om Brevprojekt där han skriver överdrivet mycekt om det och på ett sarkastiskt sätt, men samtidigt försker han låta intresserad på riktigt.

Brevbrojektet har visat sig vara ett kraftfullt vapen för dessa Andar som verkligen i Kyla, Regn, och goda sommar dagar tillbringar sin tid med att upplysa folket. Jag hoppas Universum alltid är med dessa kämpar.

Det andra är , han finner personer somkan verka intressanta vilka delar ut god information som kan hjälpa andra att sätta samband med den kunskap dem redan har själva. Även här gr han på samma sätt , skriver om dem postar video sedan skrattar han åt dessa.

21 december verkar ha stört denna individ mycket varför kan jag ej veta än att han har fallit i själen för några år sedan och ej kunnat resa på sig igen, han verkar ha valt den mörka sidan.

Samma person var även emot att Andarna samlades på Vaken möten och förkte även på den tiden göra kraftigt motstånd men , han lyckades inte då heller.

Jag vet att 95% av er inte går på hans påhitt och demoniska påkomster och ej låter er väg beröras av han, då skulle ni ju knappast sitta här idag. Jag har varit med er tidigare och använt Master, Z103, Mizar, och nu NightMaster och alla dem gånger har jag med min respekt betalat för att avsölja honom, då jag varit tvungen bemöta han med kraft som kan vara negativ men som har gett lyckat resultat varje gång, mitt rykte kan ha skadats, men så bryr jag mig mindre om mitt rykte och ger allt för mina bröder och systrar som jag ser ibland är under attack av mörka krafter.

Jag ber verkligen om ursäkt igen och hoppas att ni hade sluppit se personer som han här inne, men även sådana som min karaktär jag ibland tar för att vända på hans mynt.

Kommer göra mitt bästa för att uppföra mig på ett sett som ni förtjänar att se, och även posta det lilla kunskap jag har inom mig och fylla dem poster jag påbörjat när jag har något vettigt och nyttigt att säga.

"Stora andar möter alltid kraftigt motstånd från medelmåttliga själar"

Må Universum vara med er, och må den speciella energi som Solen och Planeterna vidare skickar till Jorden den 21 Dec bli ett med er.

..
Önskar att admins låser denna tråd då dem som vill få svar på något kan skicka Pm till mig...

Posted on: 2012/12/11 17:12
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Förlåt Allihopa

See User information

Även om du önskar admins låser tråden, hinner jag nog före...

Du har aldrig behövt be någon om förlåtelse, än dig själv. Vad du gjort är enbart reflektera andra och andra i dig.

Så peace och så in i helsikes mycket i <3!

Posted on: 2012/12/11 17:18

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Förlåt Allihopa

See User information
Tråden låst enligt trådstartarens önskemål.

Posted on: 2012/12/11 17:37

Register To PostTopic is Locked

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper