vaken

Vakencorner

Botten   Föregående ämne   Nästa Ämne  Registrera dig för att posta

« 1 (2)

Re: How to wake up for the 2012 ascension shift

Registrerade sig:
2012-10-29 07:54
Från Larsboda
Du är i alla fall på gott humör anvendernamn, vilket är ett plus.

Postat den: 2012-12-08 12:24

Registrerade sig:
2012-10-25 22:02
Från Sverige
va fan gillar ni inte ens mitt skämt, det var ju lite tråkligt :) ni gillar heller inte allvar, så tänkte att det ända ni tycker om är en boots i röven, vilke visar att det får en att skratta och på bra humör... eller hur Norrman och magnus ?

Postat den: 2012-12-08 16:11
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.

Registrerade sig:
Från Larsboda
Det var en fin liten saga utan någon punch-line. Är det Breivik du vill prata om, eller vad menar du?

Postat den: 2012-12-08 16:19

Registrerade sig:
Från Sverige
Du får bestämma dig om du vill vara norrman eller magnus? låer du som vill bara både och o turas om med botsen :)

Postat den: 2012-12-08 16:48

Registrerade sig:
2012-07-05 15:55
Från här
Är ni redo för ascension shift grabbar?

Era rule-breakers!!

REady nowww?

Postat den: 2012-12-08 16:54

Registrerade sig:
Från Sverige
Förlåt magnus= Anvandarnamn, jag visste inte att du skulel bli så berörd och ledesen att du gråtit för admins att ta bort dessa inlägg.. jag försökte ta bort dessa med men gdet är försent nu... Men jag ska inte göra om det... Say cheese till pappa :|)>

Postat den: 2012-12-13 18:26

Registrerade sig:
Från här
hahahaha klockrent!! sluta gör så denna man får hemligt besök av beundrare och kvinnor från hela Sverige om du säger att jag bor där.. Skärp dig nu. Ska du skapa "lycka" för nån Magnus i Stockholm baserat på vad jag skrivit?

Är inte detta lite snällt gjort av nightmaster, jag tycker det är klockrent gjort av dig..

hahahahaha klockrent att killen som luskat fram mitt namn har antagligen luskat fram nått random namn som jag användt vid registering under paranoida förhållanden hahaha

Wow detta är så underbart klockrent nightmaster , du är tammefan kung du..

Mycket respekt..

Kram

Postat den: 2012-12-13 18:33

Registrerade sig:
Från här
Arbetar Magnus-sökaren Nightmaster på Vaken.se och lägger ut namn jag registerar i forumet?
Och adress?

Postat den: 2012-12-13 18:37

Registrerade sig:
Från Sverige
Jaaa, alla kvinnor har Spetsiga skor, du vet skinn-boots...

Så dem kan testa sina skor , varför tror du man lägger ut den annars...
Hur jag fick adressen är en annan femma soom du inte kommer få reda på.. Men den är inte ny om man säger så :))

Hursomhelst.. förlåt o jag menar verklgien det. Det var lite överdrift att lägga ut din adress. du är en Människa trots allt, även om du förlorat din själ och beter dig som ett äckel så är du från samma kött och blood som alla andra...

Jag kommer itne att göra påhopp mot dig mera så du vet, om du vill göra det så varsågod...

Postat den: 2012-12-13 18:48

Registrerade sig:
Från här
Ja bla bla nu blev jag extremt rädd när du skrev skinnboots..

Fortfarande inte min adress men när ni hittar min riktiga som ni säkert kan om ni anstränger er lite mer än att tro att jag använder mitt riktiga namn om jag inte känner personen som äger hemsidan, då är ni välkommna till förorten där jag sitter i harmoni innanför plåtdörr några våningar upp och ett krig utanför dörren med knarkare som springer upp och ner i trapphuset dygnet runt..

Så ni är välkommna att bevaka både trapphus, hiss och allt utanför plåtdörren. När ni väl hittat den riktiga adressen.

Jag tycker det är snällt gjort att ni får lite ordning på springet i trapphuset och hissen , ibland så undrar jag om jag kanske skulle ha gett er min adress så ni för hålla koll på dom där knarkarna som springer upp och ner..

Du får ursäkta om sannigen svider men att försöka jaga fantasipersoner på fantasiadresser tror jag inte alls att du kommer långt med..

Känns lite som raisternas gammla vanliga , påpekar för mäniskor att dom har deras adress hahahaha så att människorna sen lever i skräck för att nån vet deras adress hahaha

Välkommen till helvetet när ni vill, men hitta rätt adress först..

Jag förlåter dig min rasistiske vän, du vet inte ditt eget bästa och är säkert kontrollerad av en större rasist som sitter brevid dig och kontrollerar ditt liv för du är en stor sissy om du vill kolla upp det ordet på google..

KRam vännen
Snart är du fri som fågeln

Postat den: 2012-12-13 19:00

Registrerade sig:
Från Sverige
alltså snart kommer dem även som trodde på dig att det inte var din adress, komma tro att det är din för du pratar för mycket... Man brukar ju vara tyst och glad när man anvisat till fel adress, du gör ju allt för att skydda den.... lägg av...

jag bad om ursäkt och ingen ska förfölja dig var ej orolig för det.
Bete dig däremot som en man.

och rasister finns det inte många kvar, det är nationalister du menar. det är två olika saker mange.

vi slutför detta nu.

Postat den: 2012-12-13 19:25

Registrerade sig:
Från här
Jag bryr väl mig om en okänd människa på en okänd adress, jag vet att detta tänkande är väldigt främmande för dig.. Men jag tänker på alla svenskar och även om ni tror att nån Magnus bor på nån adress och har mna åsikter hahaha

Är väl kanske för jag känner på mig vad det är för dårar som skriver så du skulle vara synd om nån Magnus på nån påhittad adress för "spö" av skinnskallar på grund av mina åsikter .. MEn vad skall jag göra?

Ska jag be för att nån Magnus också bor i ett helvete med beväpnade knarkare som springer fram och tillbaka dygnet runt utanför dörren?

Knarkare för nämligen inte hjälp av någon polis när det gäller droger eller pengar så dom flesta väljer att beväpna sig, såklart jag tänker på eran säkerhet också..

Ta inte med er skinnbots till en pistolduell i nån förort i letandet efter nån magnus för att jag använde ett påhittat namn och adress på nått forum..

Det är inte rätt väg att gå men jag tror heller inte ni kommer ta er till några förorter eller ens till den där påhittade gatan som du luskat fram.. Men åk dit och kolla du och berätta gärna om det verkligen bor nån där.

För jag vet ärligt talat inte, det kan det antagligen inte göra för den där adressen existrerar nog inte..

hahahaha ja nationalister är lite mer nerdummade och nerfegade jämmfört med rasister som vågar stå för sin sak, ellr hur då?

Nejdå jag ska inte vara sån jag vet att ni har problem med självförtroendet och diverse menatala problem för ni inte vågar se sanningen som är att ni har gjort bort er totalt, spirituellt..

Krig löser krig? fortfarande?
Vart finns bevisen för att krig fungerar mot krig?
Ja just det, natinalism :D
KRig krig mer krig, yiiihaaaa

Postat den: 2012-12-13 19:39

Registrerade sig:
Från Larsboda
Jag tillhör ju dom som inte kan hålla käften och tror man att man är bror duktig och lägger ut fel adress till någon är det ju klart man förlöjligar fjanten och du är en fjant NightMaster.

Hade anvendarnamn varit denne Magnus hade du fortfarande varit en stor fjant, eftersom du uppenbarligen inte har någon känsla för andras integritet.

Du är en stor loser som postar faktafel efter faktafel och blir arg på de som städar upp begreppen efter dig.

Du tror du är något NightMaster, men du är inte värd mer än skiten under mina naglar. Trots att anvendarnamn själv inte blir så upprörd över ditt tilltag blir jag ruskigt upprörd över din brist på respekt för andra människor och dessutom försöker du få det till att jag skulle vara anvendarnamn.

det är inte länge sedan då påstod Solo, Avatar, Shen, Abyssina och Swift var samma person, alltså comperror.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=188832#forumpost188832

Det verkar som om man säger emot dig är man automatiskt den användaren och det visar hur fel du tänker. Idiot!

Postat den: 2012-12-13 19:56

Registrerade sig:
Från här
Men hallå, det är väl fruktansvärt roligt att beskåda detta ärligt talat?

Underbar tid att leva gott folk..

KRam

Postat den: 2012-12-13 20:02

Registrerade sig:
Från Sverige
Va fan bara han inte bor tillsammans med sina föräldrar, eller mor mor och farfar så löser det nog sig.

Du behöver inte splittra på dig , mange du funkar bättre när du är 1 än 2 halvor sluta inta olika "Avatars" för att införa inlägg iMe och anvandarnamn... Bigbrother looking at you!

var itne rädd förfan jag sa lägg av med snacket nu o gå vidare..

jag har redan bett om ursäkt.

Du behöver inte bomba sönder min inbox med pms....

Postat den: 2012-12-13 20:08

Registrerade sig:
Från Larsboda
Blanda inte samman mig med anvendarnamn. ok? Och inte heller med någon annan.

Det var inte länge sedan du sa Swift, Shen, Avatar, Abyssina, Solo-Ragazza osv osv var samma person.

Det verkar som om så fort man säger emot dig är man samma person, denne comperror. Det blir väl lättare för dig att hantera att bara en tycker du är en stor fjant än flera stycken.

Men det är rätt din jävla idiot. Dela med dig av allas personuppgifter som du inte gillar, så de alla kan åsiktregistreras för vad de skriver på vaken.

Det är just såna idioter som du, stasiluder, som gör att jag skriver på vaken. Du skulle slicka mycket röv va i nazityskland eller det gamla öst?

Postat den: 2012-12-13 20:10

Registrerade sig:
Från Sverige
hahahahah :))) Cheese Broder.

vill du ha skinnbots i röven och du ha mera ost i det tysta eller vad sa du , förstår inte riktigt.

Postat den: 2012-12-13 20:16

Redigerat av NightMaster den 2012-12-13 20:42:31
Redigerat av NightMaster den 2012-12-13 20:44:04
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.

Registrerade sig:
Från här
hahahah klockrent iMe men jag hoppas du skrev det där med en positiv inställning så du inte bär på hat och ilska i dessa dagar..

Det är upp till rasisterna att döda sig själva genom sitt hat mot andra..

Dom vet bara inte om det än, att dom är pjäser i ett stort spel..

Kram

Postat den: 2012-12-13 20:24

Registrerade sig:
2006-12-20 12:17

Postat den: 2012-12-13 20:58

« 1 (2)

Registrera dig för att posta

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper