vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Messages of the Elohim

See User information

Vad tror ni om detta gott folk?

En planet utan arbeten, utan pengar. Och folk slutar lyssna direkt.

Ekonomin var väl på 1970-talet ganska "rolig ekonomi" där man kunde få lån enkelt.. Så jag kan förstå folket som buar när han berättar att dom inte arbetar på deras planet eller har pengar.

Vet nån om Ambassaden byggts?

Är detta anti-christ?

Jag vet att antichrist vill bli avgudad och antagligen genom att folk avgudar fejkpengar..

Elohim har väl inga pengar, som han förklarar , så det känns väl inte logiskt att säga att Elohim kommer med krig och fejkpengar och ett mikrochip att sätta i handen på människor..

Känns fatist som att detta möjligtvis är sannt..

För visst skulle väl vi människor finna nån sorts "nöjje" i att åka och plantera några celler från oss och lite evolutionsprogram startar på nån planet som är helt öde..

Kanske inte leka gud så mycket som Elohim verkar gjort, utan bara plantera nån cell så evolution kan starta och atmosfär kan börja skapas.. På en öde planet.

Varför inte?

Kram

Posted on: 2012/12/25 21:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Messages of the Elohim

See User information

Posted on: 2012/12/25 21:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Media verkar mena att det är bäst att vi beväpnar oss nu hahaha vilka galningar till människor det finns i media..

NASA Scientist Says World Should Prepare For Visitors:

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=n01BQuZfsZg

Posted on: 2012/12/25 21:54
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

See User information
Elohim säger att dom har evigt-liv-teknologi för alla människor som kämpar för fred och frihet på Jorden.
dom kommer inte innan vi vill det osv osv..

Och på CNN förklarar dom att en utomjordisk messias ska komma och skapa fred..

Sanna mina ord gott folk, nu får vi möta snälla eller onda aliens beroende på vad vi gör..

evigt liv om vi väljer fred innan nån kommer från rymden och skapar "fred" åt oss för att vi hoppas på lösningar utanför oss själva..

Galet

Posted on: 2012/12/25 22:07
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

See User information

Posted on: 2012/12/25 23:03

See User information

Posted on: 2012/12/25 23:31

See User information

Posted on: 2012/12/25 23:49

See User information

Posted on: 2012/12/26 0:58

See User information
Part 4/12: Preparedness and Intuition http://www.youtube.com/watch?v=JlEEXFmT_Iw
Part 5/12: Knowledge and Meaning http://www.youtube.com/watch?v=TOYuWT3bDa4
Part 6/12: Responsibility and Courage http://www.youtube.com/watch?v=1kOqER_X1p4
Part 7/12: Integrity and Self-Love http://www.youtube.com/watch?v=3PwHCCXjR7Y
Part 8/12: Fear and Love http://www.youtube.com/watch?v=jK82ZId-5yE
Part 9/12: Detachment and Loss http://www.youtube.com/watch?v=tqp93VVjUNs
Part 10/12: Duality and The Sexes http://www.youtube.com/watch?v=7aLhbewNTec
Part 11/12: The Gift of Choice http://www.youtube.com/watch?v=Ft8Mmc88gd0
Part 12/12: 2012 and Beyond http://www.youtube.com/watch?v=mmRxj2WJCCk

Posted on: 2012/12/26 1:28

See User information

Posted on: 2012/12/26 2:15

See User information
Ooh wow..

Som jag tolkar det så finns det 2 raser av utomjordingar här..

Elohim, som var en människoliknande ras som körde hiit och skapade oss. Och dom vill att vi ska äta naturligt och skapa fred och kärlek genom meditering och dom menar att dom har evigt-liv-teknologi till alla människor som kämpar för fred på jorden. Dom kommer hit bara när vi vill det, och antagligen när vi skapat fred på jorden vilket dom stödjer.. Tydligen.

Och en annan sorts utomjordingar som i princip kontrollerar oss genom politik och media och har gjort väldigt länge.
Och den rasen vill at vi äter kött, gift, skaffar vapen, riktar mot varandra och mot himmel mot utomjordingar..
För då "anser" dom att dom har rätten att komma ner hit och äta upp oss innan vi skjuter ihjäl varandra och spränger planeten..

Och så känns det som att jag haft ganska halvrätt hela tiden i min "intiution"/känsla, hade vi valt kärlek och fred på stor skala för länge sen hade vi nog redan bott i ett paradis på jorden med frukt-träd längs alla gator och inga behov för pengar..
Och vi hade haft evigt liv och hälsan i behåll för det verkar som att lögner, oärlighet och diverse obalanserade energier kan göra folk sjuka.

Jag har inte åldrats på 10 år gott folk, jag skulle kunna köra med barnbiljett på bussen , nästan 30 år gammal..

Och jag är ganska säker på att folk åldras genom stress och lögner och kanske även gör sig själv sjuka..

Och nu istället har vi byggt våran egen bur, gjord av pengar som ett privatägt företag skapade utan gränser, så människors pengar förlorade värde och slaveri utvecklades..

Och nu sitter vi här, Elohims budskap och kärlek har funnits sen 70-talet för dom som öppna sig för buskapet..
Jaque Fresco har visat världen en annan typ av värld där pengar inte existerar längre, redan 1974 berätta han att alla monotoma arbeten kan ersättas med robotar bara vi väljer att nytt system med resursbaserad ekonomi..

Och vi springer och slavar runt för dessa fejkpengar, medans gifter stoppas i maten och DNA förändras i grödorna..

Medans nån "astrotraveler" menar att det står ett rymdskepp med insekter uppe vid Jupiter som manipulerar nere på våran planet för dom förbereder in invsion och dom vill ha lågvibrerande människor som äter mycket kött, ämnen och GMO, för det passar insekterna mycket bättre när dom ska äta människor..

Och mängdeer med medium och spirituella gurus skriker ät frukt och grönt, älska planet vi är alla en osv osv.. Höjj vibrationer!!

Och här sitter vi, i världens bästa film som vi kallar livet, väldens bästa dröm som vi kallar för livet..

Wow. Ganska mäktigt att få svaren på allt detta grävande, var allt en bluff?

Tiden får berätta antar jag..

-.--------------------------

Det som var så intressant att tänka på är religioner..
För bibeln beskriver ju Elohim och Jesus var tydligen son av en Elohim och son av en "jordmor"..
Men ändå , trots Elohims budskap om kärlek och fred på jorden och att visa en människa deras planet där inte pengar och arbeten existerar, så ignorerar religionerna det och istället stödjer religionerna principen att folk arbetar för att få pengar och sen skänker dom till kyrkan.
Som en slavdrivare.

Medans Elohims budskap är motsatsen.

Muslimer och kristna planerar att kriga mot varandra , vilket jag tolkar som"dom onda utomjordingarnas" plan , som vi ignorant följt för länge för vi tror politiker ÄR riktiga människor, trots att dom agerar omänskligt..

Så religionerna står för att människor riktar vapen mot varandra och är allmänt rädda att leva livet och ha åsikter.. För att religionerna menar at gud är ond och slänger vissa ner i helvetet och därför kan vi också dömma folk utan problem hahaha

Och det är väl själva problemet antar jag, vi dömmer..
Precis som vi antagligen skulle dömma Elohim som ett hot , och varandra som ett hot..

Så länge pengar får vara fejk och människor gör mer och mer drastiska saker för att betala tillbaka dom evigt stigande skulderna, då vet jag inte hur länge moder jord kommer hålla ut innan hos kastar av dom flesta av oss för vi var parasiter, eller så kommer det parasiter och äter parasiterna som inte bryr sig om planeten.. Typ..

Bara ett perspektiv.

Posted on: 2012/12/26 2:44

Edited by anvendernamn on 2012/12/26 2:59:32

See User information
I slutet så säger dom gå alltid mot ljuset..
Och dom använder ordet "lightworkers".

Och enligt 13thSun så är lightworkers satanister som försöker locka själar in i ljuset genom att ropa folks namn tills dom går in i ljuset.. Han mena att ljuset är själar som brinner och att det är som ett evigt stup om man går in i ljuset.

Han menar att ether är mörkt och ljus har ingenting med godhet att göra..

Sen vet jag inte om dom pratar om den mörka materian eller vafan dom pratar om egentligen.

13thSun säger att vi ska äta äkta mat och planeten kommer skkydda oss för planeten ska dela sig och en del ska åka iväg till bättre tider med dom människor med höga energier..

Och dessa lightworker och Elohim verkar mena at det kommer en stor katastrof, och vi har redan förbestämmt om vi ska stryka med i början, i mitten eller klara oss levande ur katastroferna som kommer att hända.. Det har vi redan bestämmt med gud innan, men vi kan ändra oss för vi har fria val.

Och dom som klarar sig igenom kommer vara dom som skapar den nya världen..

Så lightworkers och Elohim vill alltså att vi ska tro att gud har i princip bestämmt att det kommer kollapsa eller händanått stort så folk dör, jo det är typ vad jag tycker att religioner säger faktist..

Kanske det är bäst att lyssna på 13thSun istället trots att det är han som menar att det står isekter i rymdskepp vid Jupiter och väntar på att få äta upp dom människor som lämnas kvar efter att jorden startats upp och delat på sig och ena delen körts iväg..

Men vem är det som bluffar av dom?

Kanske är det dom på TVn det kunde man ge sig fan på, för Elohim var ju på TV såklart.

Inte 13thSun, han gjorde sitt med webcam och folk lyssnar som om att han var från en annan dimension, och sen när han berättar att han är från enn annan dimension och har kommit för att ge medelande att det är dags att göra sig redo..

Mycket olika som drar i oss nu gott folk, lightworkers som han påstår är satan..
Och lightworkers som säger att allt är godhet, följ ljuset..

Kanske är detta nånting det kan vara bra att diiskutera.. Men mig själv, för ingen vill väl ha några åsikter på om man ska gå in i ljuset om ni ropar ens namn eller om man går ner i ett hål precis som 13thSun säger..

Klart det kan ligga i baktankarna för jag skulle inte vilja gå ut för nått stup där brinnande själar brinner hahahahaha

Okej kanske 13thSun är galen, vad vet jag..

Ska filosifera på detta,. lightworkers vs 13thSun som säger att det kommer en budbärare vid varje shifte, och han är det 13e budbäraren..
MVH

Posted on: 2012/12/26 8:58

See User information
En alien lär inte komma till jorden på din eller min livstid. Det kan jag lova dig.

Ur sin kontext är detta bara ren sörja. Denna mannen sitter och ljuger bara. Saker han har läst och hittat på för att få lite uppmärksamhet. Whatever works för honom.

Tanken är som jag har..Livet..hur ser det ut? Har inte varenda levande varelse som levt som vi känner till genom historien arbetat och slitit med sin kropp och psyke för att skapa ett liv som fungerar eftersom livet är uppbyggt på konstant förändring?
Denna utopi du/ni pratar om hur kan det fungera i längden?

Verkligheten kan vara tråkig ibland...allt är i konstant föränring. Absolut inget varar. Krig kommer och går,ekonomiska kriser kommer och går. Det är en del av livet.

Tycker detta är gojja...Finns inget som tyder på att aliens har skapat oss. En spännande teori men med lite kött på benen ingenting mer.

//A

Posted on: 2012/12/28 1:40

See User information
Då är du väl en av dom som kommer avguda nån som ser ut som en människa, med avancerad teknologi, som kommer från himmlen och ger dig fred på jorden.. Kanske ger dig 5 miljon kronor på kontot bara du sätter in i mikrochip i handen.

Fejkpengar kommer och går, precis som civilisationer kommer och går, så länge dom har fejkekonommi som människor fortfarande tror är äkta, och värda att avguda..

Lite kött på benen,om Elohim säger att dom har evigt liv teknologi till allasom kämpar för fred och frihet på Jorden. Och dom respekterar och älskar oss och kommer inte hit om inte vi vill det.

Är inte det en fruktansvärt klok fadersfigur som säger så?

För dom skulle väl minst sagt kunna krossa oss om dom kan teleportera sig överallt som man kan om man är i en högre dimension än vad vi är..

Medans religionerna tror att messias ska landa i Jerusalem , när det egentligen satan som vill komma ner och bli avgudad..

Man tror fortfarande att gud går på 2 ben..

Och du tror väl varken på gud , aliens eller att pengar är fejk..

MVH

Posted on: 2012/12/28 1:56

See User information
Nja du har rätt. Aliens? nej jag kan tyvärr inte tro på aliens...några som gömmer sig från jorden och transporterar en människa lite där och där som ska berätta en lustighistoria.
Gud? nej varför ska jag tro på Gud? Gud existerar ej för mig iallfall. Jag behöver handfasta bevis.

Pengar? Ja pengar är på riktigt. Klart det är. Sedan kan vi ju alltid diskutera "luftpengarna". Men pengar finns alltid oavsett om du eller jag vill det eller ej.

5 miljoner? skulle jag få så mycket? av vem då? elohim? Fan vad snällt av han...ja det är klart att han kan sätta i ett chip i handen då. Det är ju bara att ta ut skiten med kniv efter ett tag när jag tröttnat så kan jag njuta av de där 5 miljonerna.

Har elohim sagt detta till dig? Ja kul för dig att du blivit hans utvalda profet då. Eller de. Elohim betyder flera såklart..
Jag antar att du kommer få evigt liv snart för det är något på g?

Vem tror att gud står på 2 ben? Varför inte 3 ben?

Vadå krossa? Jag är inte rädd för dessa myror du påstår ligger på lur vid jupiter.

Vet du varför jag inte är rädd? Vi har ju turtles...de skyddar oss alltid från strimmlaren och de onda mutanterna från dimension x.

Känns alltid tryggt att ha 4 sköldpaddor som bor i kloakerna... kan alltid lita på dom.

Posted on: 2012/12/28 2:23

See User information
hahahaha klockrent!

Jo men vi människor ska kunna uppfatta en skillnad mellan nånting som är designat av intelligens och nått som är slump..
Och om jag säger en sten i skogen så säger du slump.
Och om jag säger människor och djur, då säger du också slump eftersom skolan lurade dig att intelligens inte existerar utanför människor, vi är intelligentast..

Trots att designen på allt i universum, ner till atomerna.. ÄR intelligent designat och måste därför komma från en intelligens som både du och jag är en del av, precis som alla material och galaxer är en del av samma..

Zoomar du in med ett bra mikroskop på din hand eller på en betongvägg så får du sa samma sak, 99% luft och atomer som snurrar i en cirkel väldigt snabbt.

Kan en slump rita en perfekt cirkel?
Eller behöv intelligens till en perfekt cirkel?

Säger ganska mycket om vatten egentligen för en vattendroppe skapa många ringar om det släpps i vatten.
Men är det slump eller intelligens som ligger bakom perfekta cirklar?
För vi har dom cirklarna i allt från atomer till vattendroppar, planeter till galaxer..

Vi har alla evigt liv eftersom döden inte existerar som du tror att den existerar. MEn du får veta allt om det där när du dör folk regerar så konstigt när dom är rädda för döden, precis som att jag försöker döda nån med info om att döden inte existerar och vad människor som varit döda säger.. hahaha

Bra att du inte är rädd, för myrorna har ingen chans och dom kan antagligen inte ens vara här på jorden..

Precis som många säger, att det är alltid utomjordingar som försöker ta över mänskligheten vid den här tiden när vi åker genom den här delen av Milkyway..
Med dom misslyckas varje gång och dom får lov att dra ur jordens atmosfär..

Dom vill hålla människor kvar på planeten.

Men som jag hörde nu så kan dom inte använda några fler negativa trolldommar på planeten utan att skynda på våran separering. Så dom sitter i ett hål och vill dra med er ner..

Jag tänker inte predika om några insekter för jag har inte sett dom med mitt eget tredje ögat..

Jag ska dock lära mig astrotraveling nu och sen ska jag dra upp och kolla vid jupiter och berätta om det står ett rymdskepp där precis som han säger..

Posted on: 2012/12/28 2:36

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper