vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
vaken.se i SVD, idag!!??
En av mina källor säger att vi ska finnas omnämnda i SVD idag.
Det ska tydligen handla om konspirationsteorier, etc.
Jag ska få artikeln i PDF på mail:en om ett tag, men jag hittar den inte online just nu. Måste dra till jobbet, kan någon annan snoka fram den och posta den BUMS!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: vaken.se i SVD, idag!!??

See User information
Oboy!

Maybe it will attract more people to awaken, or then again, more people needing to easily provoke or get attention, sigh , haha!

Bring it on!!!
Quote:

void skrev:
En av mina källor säger att vi ska finnas omnämnda i SVD idag.
Det ska tydligen handla om konspirationsteorier, etc.
Jag ska få artikeln i PDF på mail:en om ett tag, men jag hittar den inte online just nu. Måste dra till jobbet, kan någon annan snoka fram den och posta den BUMS!

Posted on: 2006/7/23 17:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Japp, sitter med tidningen framför mig... Det är ett par tre sidor som handlar om konpirationsteorier, bl a 911, Fågelinfluensan, Palme osv... Jag var först positivt överraskad vid en första anblick, men efter att sedan ha läst artikeln så blev jag lite ledsen över hur det hela framställs.
De nämner David Icke, och gör åtlöje av honom (enligt min mening).
Bl a; "Allt som skett de senaste 6000 åren är linje med en genomförd plan av brödraskapet, som är reptiler och styr verkligheten från en fjärde dimension."
Vidare: "David Icke är inte så petnoga med sin bevisning. Den plockas ihop från olika former av kunskap - från symboler i logotyperna för företag styrda av brödraskapet till samband som att pyramiderna och solens fläckar återfinns på samma latitud".
Vidare: "David Icke förnekar argt anklagelserna om antisemitism, och säger att det inte rör sig om riktiga judar, utan reptiler i det Babylonska brödraskapet förklädda till judar".
Dessa är bara ett par stycken tagna ur artikeln, men resten ligger i linje med denna stil.

Om Vaken skriver de:
"Svensk sajt som sprider de vanligaste konspirationsteorierna och därmed anser sig hålla "ett öga på den globala makteliten".

Posted on: 2006/7/23 22:01
The answer to 1984 is 1776

newworldsheep.com

Anonym
Detta ska vi fira. Vi har fått erkännande! Även om det kanske inte är det bästa som kunde skrivits om oss så är det ett erkännande.

*nynnar Aint no stopping us now*

See User information
Artikeln finns på deras hemsida nu.

http://www.svd.se/dynamiskt/utrikes/did_13294866.asp

Posted on: 2006/7/25 14:04

Anonym
Quote:
Antoine Vitkine har försökt hitta förstahandskällor till en del konspirationsteorier, men misslyckats.

"Antoine Vitkine". Fransk tv-journalist, som rest främst i arabvärlden för att hitta konspirationsteoriernas rötter.

Han kanske skulle försökt med "Ingolstadt" istället!

Anonym

Och den Gamla vanliga taktiken används.

Förlöjliga, Förlöjliga......

Men som det skrevs i Artikeln:

" En Konspirations-teori kan vara Sann " och vi som Läst på lite Vet att ofta är det så.

Vi kan ju ta Bort dom " Löjliga " ihopsnickrade som te x VM -58 som är en Fabriserad Konspiration teori som är till att FÖRLÖJLIGA övriga.

En enkel Taktik som Vanligt Folk går på.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper