Vakencorner
|
Re: Hälsowiki
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
ADMIN, plz flytta tråden. (Hur hamna den ens här!?) Hur f*n kan den ens hamna här!?
Posted on: 2013/4/25 23:59
|
|||
|
FRI Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion. Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar. Bättring för alla! |
||||
|
||||
|
Re: Hälsowiki
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Ja, det verkar ha spårat ut lite. Är inte säker på att jag förstår vad en mental fyrarummare i nära framtidens inre marknad är för nåt, men tack för en sinnesvidgande upplevelse.
Hursomhelst, det är många, online och offline, som visat sitt stöd och tyckt att detta är en bra idé som behövs. Men hittills har det inte varit mycket redigering från andra än undertecknad och jag börjar känna mig ganska ensam. Jag skulle kunna sitta och lägga till infomation dagarna i ända men det räcker inte. För att det ska bli nåt av projektet krävs mer folk och mer redigering. Så därför ber jag ännu en gång: Var med och lägg in allt du vet eller hittar som kan hjälpa andras hälsa. Alla bidrag hjälper. OCH sprid budskapet om projektet till så många som möjligt. Med risk för spam och VoFisar är det nu tillåtet att redigera annonymt, så inte ens min egen paranoia står i vägen. ![]() Tack!
Posted on: 2013/4/27 0:23
|
|||
|
Huskurer.net - Bättre hälsa på ett naturligt sätt
Välkommen att kommentera, kritisera eller bidra! |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login