vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#25


See User information
Nakumatt är en kedja av stora välsorterade butiker ungefär som ICA Maxi. Men dom ligger oftast i egna lokaler och inte inne i köpcentra. Denna Nakumatt ligger i anslutning till men inte inne i Westgate. Därför stängdes den inte omedelbart när attacken inträffade. Det har alltså funnits en gångkulvert mellan parkeringshuset och Nakumatt och det var nåt snack om personalen på Nakumatt som evakuerades. Men detta kan ju lika gärna ha varit för att ingen skulle se att man använde sig av kulverten. Det figurerade ju också en kulvert i samband med Breivik-attacken mot de norska regeringskvarteren.

Dessa kulvertar har ju varit använda i samband med befästningsverk sedan hedenhös. Dom är oftast dolda och används för att möjliggöra utfall från belägrade fästningar och hemliga besök och kan knappast ha varit okänd för varken regeringssidan eller terroristerna.

Det förefaller som om terroristerna förberett attackan åtminstone ett år i förväg och även om man inte säger det rent ut har dom kanske rent av hyrt in sig i huset och haft god tid att förbereda det hela.

Om man tittar på listan ser man att drygt hälften av de namnkända deltagarna kommer från olika orter i USA där de tillhört somaliska miljöer.

Man börjar ana ett mönster, detta är ungefär som omständigheten att Bin Ladens släkt är texasbor.

Posted on: 2013/9/28 8:38
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#26


See User information
Jag vet inte om alla fattade vinken när jag skrev om Falska id-handlingar till salu. Det är nämligen så att alla de här terroristerna som sägs vara brittiska medborgare, amerikanska medborgare och så vidare har fått sina papper genom en gigantisk identitsbluff där man kan få vilka papper som helst och till råga på allt bli registrerad i de olika ländernas databaser!

Det innebär att du kan köpa ett svenskt pass och vid inresa i Sverige bli kollad av misstrogna passkontrollanter som efter kontrollen tar sig på mösskärmen och säger Välkommen.

Kan man läcka hela CIA så kan man nog fan hacka Körkortsregisteret eller utstyra hela terrorkommandon med amerikanska identiteter.

De upplysningar ni nu fått här på Vaken skulle få folk att hoppa ut genom fönstren på DN om dom bara visste att just Vaken varit först med denna nyheten.

Snart förväntar jag mig nån form av tack från åtminstone Försvaret och Regeringen för att jag avslöjat detta livsfarliga förhållande.

Och du som läser Vaken, du är så välinformerad att hela EU:s samlade säkerhetsmaskineri ligger långt bakom dig.

Sträck på dig...

Posted on: 2013/9/29 8:43
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#27


See User information

Papiren bitte!

Men hur ska det gå, om dom täpper till sina egna små kryphål?
En agent, skall väl ha 70 olika pass att disponera i vårt manipulerande?

Posted on: 2013/9/29 13:34

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#28


See User information
Vad man nu undrar härnere är varför det är personal inom polisen som försett terroristerna med falska id-handlingar.

Och inte nog med det.

Hur kan någon ha lyckats plundra de dödas fickor och ta hand om alla ringar, dyra klockor och liknande - mitt under belägringen???

Och hur har butikstjuvarna lyckats med det polis och militär inte kunde - att ta sig in överallt under beskjutning och explosioner och plocka med sig kul saker samtidigt???

Jaja, man vänjes sig så småningom vid "att det är som det är" härnere, åtminstone höjer man knappt på ögonbrynen åt något som helst när man är i Svedala, ha det så bra därhemma...

(håhåjaja)

Posted on: 2013/10/1 19:15
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#29


See User information
Nu har jag fattat alltihop. Inte ett ord som statt i tidningarna eller visats pa TV har varit korrekt, nastan inget i alla fall.

Detta beror pa att detta drama har varit en helt ny typ av terrorattack!

Man skulle kunna kalla det en sadistisk orgie i blod och ranmord utford av folk som knappast drivits av nagra hogre motiv typ "fosterlandets raddning" eller "kamp mot imperialismen".

Det ar helt enkelt en samling raskinn som hittat en ny fodkrok nu nar det blivit svarare att tjana pengar pa exempelvis sjoroveri.

Syftet har helt enkelt varit att sprida skrack och forodelse och att stjala varor i butikerna och plundra de doda varpa man forsvunnit genom en förberedd utgang förmodligen hjalpt av tjallare inom polisen. Det hander att det förekommer folk i uniform som inte ar poliser vid sana har handelser, senast vid katastrofen i Bagamoi i norra Kenya, dar falska poliser vidarebefodrade upplysningar till boskapstjuvar som sedan mordade 42 polisen i en konvoj.

Vi kan vanta mer av detta i framtiden, Gud hjalpe aven Sverige!

Forovarna ar mycket riktigt till stor del somalier. I vissa kretsar i denna grupp (och kanske ocksa i de grupper som invaderat Syrien och tidigare Libyen) harskar en otroligt hatsk stamning mot allt vasterlandskt.

Jag har sjalv blivit antastad i ett snabbkop av en typiskt utseende person som vralade en massa om att "i Somalia skjuter vi pa folk bara for att det ar skoj att se dom sprattla och do" och liknande i langa banor for att han blev irriterad pa vantan vid en flaskautomat.

Glom alltsa alla teorier om iscensatta terrorattacker och tro for Guds skull inte att detta arrangerats av exempelvis Israel eller USA.

Istallet ar det kriminella som gor sana har ranmord under religionens tackmantel. Tyvarr ar det ocksa sa att det inte precis vore forsta gangen i varldhistorien som forbrytare har otillborliga kontakter med polisen!!!

Kara Vakenlasare, detta ar rena rama sanningen. Ta den till er och inse vilket jatteproblem sant har kan stalla till med om det skulle intraffa i vart land och drabba manga helt oskyldiga bade inom gruppen somaliska invandrare och MENA-personer i allmanhet men tank ocksa pa hur fasansfull exempelvis kanske julen kan bli.

Posted on: 2013/10/7 8:11
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#30


See User information
Redan för några veckor sedan hörde jag om hur landets mest kände "notoriska bloggare" försvunnit i samband med attacken. Han är fortfarande försvunnen, se denna länk som är det senaste man hört

http://www.thejackalnews.com/impact/c ... go-bosire-remains-missing

Mycket oroande att röster som Dickson försvinner så här timat med stora händelser, han var den som skulle ha haft de giftigaste kommentarerna till händelseutvecklingen men rösten kanske har tystats just på grund av detta...

Posted on: 2013/10/10 17:52
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
26 user(s) are online (26 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 26

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS