vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Tjena Theo här, ny på forumet! Söker skype kompisar! =)

See User information
Tjena jag heter Theo och gick precis med i vakens forum. Jag har varit på två träffar (på medborgarplatsen) i Stockholm den som var i förggår och den innan.

Jag är 27 år nu, journaliststudent (snart klar) och har lagt väldigt många timmar på research och jag känner att jag vill GÖRA NGT med den tiden jag lagt.

Har precis startat en podcast jag söker gäster till vilket beskrivs här:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... p?topic_id=23842&forum=10

Hursomhelst. Jag skulle gärna få fler skype-kompisar att snacka med om vaken.se ämnen. Nu har jag två kompisar som är "vakna" och sett alla de viktiga dokumentärerna och hänger ned i svängen.

Jag har även hemsidan

http://www.vaccingardasilpandemrix.se/

som jag gjorde som en del av mitt examensarbete som journalist. Så om DU undrar något om vaccin är det bara att fråga, hahaa, där har jag gjort min research.

Det var typ det. Hej =)

/T

Posted on: 2013/10/13 15:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Tjena Theo här, ny på forumet! Söker skype kompisar! =)

See User information

En vaken journalist!? Låter lovande det här. Problemet har ofta varit precis den klyftan, där överförandet av informationen, från en klåpare till en annan, ofta haltat och förhindrats, av ren avsaknaden av "know how". I alla fall är detta min erfarenhet.

Lite olja i det gånggärnet är aldrig fel, för att göra informationen mer lättsmält för den som är kvar i drömmarnas värld.

Så PMa om du inte finner mina inlägg, "way out there".

I fred och <3!

Posted on: 2013/10/14 5:52

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!