vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

"Jag är ingen rymdödla"

See User information

Posted on: 2014/2/19 9:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: "Jag är ingen rymdödla"

See User information
Vetitusan varför David Icke håller på och tjatar om dessa ödlor, har har ju massor av vettigt att säja annars. Är det för att för att få en tokstämpel så han inte behöver känna sej hotad? Det finns ju flera som menar att dom på det viset kan fortsätta med sitt utan att bli maskmat. Eller är det så enkelt som att han vill få uppmärksamhet?

Posted on: 2014/2/19 13:42
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
För det första har Icke mer eller mindre papper på att han är galen och det har han aldrig förnekat. Det var nåt om att han slängde kläderna i sändning och sprang omkring naken, vilket hos mig genast väckte stort förtroende...

Jag hade en gång en arbetskamrat som jag såg springa omkring naken mitt på blanka förmiddagen i en förort till Göteborg och jag minns att jag efteråt tyckte att han var en verklig tillgång på arbetsplatsen.

Men rent frånsett det... Media tar tacksamt varje chans att förklena Ickes olika budskap. Givetvis har han inte upprepat det här gång efter gång, precis like lite som en porrfilm blir ny verklighet varje gång man ser den.

Finns rymdödlor i verkligheten?

Förmodligen... var väldigt realistisk nu... varför skulle just det vara otroligt när det finns så mycket annat helt fantastiskt?

Enoks Bok som avskaffades av katolska kyrkan handlar om nån sorts "övervakare" som infiltrerat människornas släkten.

Den är fortfarande huvudlitteratur i etiopiska koptiska kyrkan.

Om man tar utgångspunkt i Bibeln finns det en hel del mer eller mindre svårfattbara grejer i den, typ hav som delar sig på befallning, flygande farkoster med hjul som snurrar åt alla håll samtidigt, folk som blir svalda av havsdjur och spottas ut igen levande efter flera dagar och annat inklusive Kristi Himmelsfärd som faktiskt är helgdag i Sverige.

Det är upp till var och en att tro på vad han förmår...

Posted on: 2014/2/19 18:37

Edited by Asgeir on 2014/2/19 18:56:39
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Läs lite Erich von Däniken så inser ni nog att vi har haft långväga besök väldigt länge, av ödlor, astronauter eller något liknande. Så den gode Icke kanske trots allt har ngt viktigt att förmedla. För er som inte orkar läsa finns von Dänikens böcker också som ljudböcker. På youtube kan ni hitta mkt också.

Posted on: 2014/2/19 20:38
"Livet e bara en period man går igenom"

See User information
Det går inte att avgöra som saker är sanna eller illusioner på grund av nån sorts konsensus eller majoritetsbeslut.

Jag hade en gång en bok om illusionism, i den beskrevs det hur ett fullsatt tennisstadion med betalande åskådare satt och såg på hur en indisk mästare stod på kanten av en vattenfylld ganska stor provisorisk vattenbassäng och sedan såg man hur han gick ut över vattnet och vandrade runt i cirklar med lyftade armar tills han återvände till utgångspunkten.

När han sedan bugade för publiken applåderade alla, typ tretusen personer, och vart mäkta imponerade av honom.

Men det fanns en uppriggad kamera som tog bilder hela tiden och den visade att han stod blickstilla hela tiden medan publiken väntade. Sedan såg man hur folk stirrade häpet och slutligen kom applåderna.

Men han hade inte rört sig ur fläcken!

Vilket var sant? Det alla sett eller det ingen sett???

Posted on: 2014/2/19 20:49
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Some of the Best Reptilian Shapeshifting Ever Captured on Camera (HD- SourceVideo)

http://www.youtube.com/watch?v=NnZ7vSDQaOQ

Posted on: 2014/2/19 21:47

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper