vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Bra mjukstart för att informera folk om 911
#1


See User information
UUAA Radio Podcast

http://web.mac.com/studioneuf/iWeb/D7 ... 4D-8A0F-798F494839E2.html

Detta var en utmärkt information om 911 av Mikael Wälivaara. Mycket lämplig att på ett mjukt och sansat sätt försöka få folk att tänka till om 911 för att förhoppningsvis vilja gå vidare och söka mer info. Mikael har spelat in 28 podcast hittills tror jag. Detta är den första jag har lyssnat på men kommer fortsätta med de andra.

Jag har den erfarenheten att det stöter bort många om man går för hårt fram i början.





Posted on: 2006/7/31 12:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bra mjukstart för att informera folk om 911
#2


See User information
.Quote:

Skywatcher skrev:
UUAA Radio Podcast

http://web.mac.com/studioneuf/iWeb/D7 ... 4D-8A0F-798F494839E2.html

Detta var en utmärkt information om 911 av Mikael Wälivaara. Mycket lämplig att på ett mjukt och sansat sätt försöka få folk att tänka till om 911 för att förhoppningsvis vilja gå vidare och söka mer info. Mikael har spelat in 28 podcast hittills tror jag. Detta är den första jag har lyssnat på men kommer fortsätta med de andra.

Jag har den erfarenheten att det stöter bort många om man går för hårt fram i början.







Ett bra jobb av Mikael Wälivaara

Posted on: 2006/7/31 12:28
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bra mjukstart för att informera folk om 911
#3


See User information
Nu har jag lyssnat på 3 program. Det är helt otroligt bra. Mikael berättar om illuminati och Skull and Bones samt olika konspirationer som Pearl Habor, Estonia etc. Mycket pedagogiskt. Önskar man kunde sprida detta till många människor. Jag fortsätter lyssna.

Posted on: 2006/7/31 16:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Bra mjukstart för att informera folk om 911
#4
Skön snubbe den där Mikael! Skitbra!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bra mjukstart för att informera folk om 911
#5


See User information
Ja visst är han bra. så naturlig och avslappad. Man kan verkligen slappna av och lyssna till honom och njuta även om det mesta han säger är sådant man redan vet. Men jag tänker på dem som inte ha en aning om dessa frågor. Det måste vara en bra start. Undrar lite hur det går med hans business. Det kan ju vara problem om kunderna får kännedom om hans engagemang i dessa kontroversiella frågor. Hoppas verkligen att han inte blir drabbad. Jag har nu lyssnat till 9 program och tänker fortsätta.

Posted on: 2006/8/1 16:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
52 user(s) are online (52 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 52

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS