vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Våran passivitet= NWO Glädje

See User information
Vi MÅSTE dela ut infot vi redan vet är SANT!!!
Till folk på gatorna och möta de med glädje och positiva vibbar (Tack Frida för stavningen)

As a group we are WORSE than those that do nothing.

How many of you have DONE something like that, the internet is NWO by the way and will be shut down.

On the streets groups of 3 or more dela ut info, what the fuck?

Easy peasy

C'mon ww3 is heating up----

Posted on: 2006/7/28 21:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Våran passivitet= NWO Glädje
Jag känner exakt vad du känner. Ingen ide att hålla tillbaka. Jag vill köra samma sak ASAP.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
You talk the talk, but can you walk the walk? ^^

Posted on: 2006/7/29 12:50

See User information
Grejjen, är ju även detta - att det faktum - måste till ett "möte" - liksom...

Likt AA-grupper eller andra psykedeliska ligor - så har ju allt att göra med det personliga "mötet"...

Det som kan spridas är bara delar av möjliga "informatiions-bitar" - som borde gå ut på tidsangivelser för personliga möten - det är då någonting kan "hända"...

Folk måste "komma samman" (Come Together!- Som Lennon menade...) På något annat sätt kan man inte "förändra" något...

Det är där vi måste sätta in kraften - DEt är ju det 2kraftlösa2 som NWO - Gläds åt, liksom...

Posted on: 2006/7/29 21:06
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

See User information
Quote:

PriMo skrev:
You talk the talk, but can you walk the walk? ^^

Haha!

I think I can walk it yeah Woohoo!

Have been designing and handing out info about 911

designed posters

Just bought a 50 pack dvd and creating a 5-6 film dvd with documents and websites to send out

Have make preliminary plans for 2 film discussion events

And you?

Posted on: 2006/7/30 13:54

See User information
Quote:

SHYGETS skrev:
Grejjen, är ju även detta - att det faktum - måste till ett "möte" - liksom...

Likt AA-grupper eller andra psykedeliska ligor - så har ju allt att göra med det personliga "mötet"...

Det som kan spridas är bara delar av möjliga "informatiions-bitar" - som borde gå ut på tidsangivelser för personliga möten - det är då någonting kan "hända"...

Folk måste "komma samman" (Come Together!- Som Lennon menade...) På något annat sätt kan man inte "förändra" något...

Det är där vi måste sätta in kraften - DEt är ju det 2kraftlösa2 som NWO - Gläds åt, liksom...

Jag håller med 100%

Nätet är illuminati kontrollerat och om det nödvändigtvis behövs stänger ner hela grejan om de vill

Då bli det svårt med kontakt etc

Ett möte visst, MED ideen att det ledar till aktioner, typ roliga info utdelningar i städer, pratar med andra folk...dela information

Posted on: 2006/7/30 13:57

See User information
Dela ut info tillsammans bli kul!

Posted on: 2006/7/31 17:21

See User information
Besöker gärna Stockholm om ni drar ihop nåt evenemang.. Sen kan vi gå på gröna lund och dricka öl på kvällen

Posted on: 2006/7/31 18:47
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Detta har jag sagt i flera år nu, men människan, speciellt då den feta lata svensken sitter på sitt arsel och håller käft är det då konstigt att jag som är halvvägs på Dampskalan blir sjuk när man inte får nåt gensvar??? Sen när man berättar så ploppar det upp mängder med personer som slänger ur sej gamla klyshor att "du skall nog inte läsa så mycket" bla bla bla,

inte utan anledning att jag vill grunda "Antibilderberg" hade jag bara haft resurser i form av pengar som ju är allt i denna världen så hade jag lagt stora summor på att bilda denna grupp,

är historien och framtiden redan skriven? eller kab vi ändra den?

See User information
Quote:

sune skrev:
Detta har jag sagt i flera år nu, men människan, speciellt då den feta lata svensken sitter på sitt arsel och håller käft är det då konstigt att jag som är halvvägs på Dampskalan blir sjuk när man inte får nåt gensvar??? Sen när man berättar så ploppar det upp mängder med personer som slänger ur sej gamla klyshor att "du skall nog inte läsa så mycket" bla bla bla,

inte utan anledning att jag vill grunda "Antibilderberg" hade jag bara haft resurser i form av pengar som ju är allt i denna världen så hade jag lagt stora summor på att bilda denna grupp,

är historien och framtiden redan skriven? eller kab vi ändra den?

Jag tror vi kan ändra den. Det blir förbaskat tråkigt att tro att
man inte kan det. Vi får hålla lågan brinnande!

Posted on: 2006/7/31 21:26
Religion separerar - Andlighet förenar

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper