vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

European Migrant Crisis Fully Exposed In 8 Minutes

See User information
Har du också undrat vad som ligger bakom den explosionsartade ökningen av flyktingströmmen den senaste tiden? Manualer som visar hur man ska gå till väga för att ta sej till tex Sverige har delats ut i mängder av....(kanske inte helt oväntat) George Soros!

Kristoffer Hell:
http://blueshift.nu/george-soros-bakom-flyktingfloden/

"Press Reset" om det hela:

Posted on: 2015/9/19 22:02
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: European Migrant Crisis Fully Exposed In 8 Minutes

See User information
Samme kille som startade "arabvåren". Han tycker säkert att det är skitskoj att sitta ensam i en skyskrapa nånstans på Manhattan och tillbringa nätterna med att fnissande se på TV hur allt sker på riktigt långt borta.

Kunde man inte be Obama om att låta ett "kapat" plan fullt med folk i exvis tomtedräkter få flyga in i huset?

Posted on: 2015/9/20 9:29
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Precis som du säjer Asgeir så var det Soros propagandaorganisation som låg bakom "Protesterna" runt om i Mellanöstern, nordAfrika och även Ukraina. Och vi såg ju vad det ledde till.

Så här såg det tex ut i Libyen efter Soros och NATO gjort sitt: http://www.uruknet.info/pic.php?f=4sirte-ivrq3p1l.jpg

Ukraina Donetsk:
http://www.telegraph.co.uk/news/world ... sted-Donetsk-airport.html

Å så här ser det ut här i Europa just nu (Men hur ser det ut sedan?):
http://www.maxresistance.com/germany-on-the-edge/

Intressant diskussion om flyktingläget (2 tim):
http://original.livestream.com/fprnra ... 75-46ae-a614-7d26368b576e

Posted on: 2015/9/24 8:18

See User information
Jag var lite ilsk i den första kommentaren därför att han passar perfekt in på rollen som hatobjektet nr 1 just nu.

Man skall dock aldrig döma någon ohörd så istället för att önska karln åt helvete hade jag nu tänkt att kolla upp vad han egentligen tycker, alltså gå igenom hans uttalanden i olika frågor och försöka förstå hans djupare tankegångar och mål.

En bra grej som är enkelt att genomföra är att söka på ett urval av någons texter och se vad dom INTE uttalat sig om.

Han har t.ex aldrig uttalat sig om Sverige eller 9.11... eller om Sanningsrörelsen (men kanske har jag bara inte hittat rätt sökord).

Det har hänt mig förut att jag haft förutfattade meningar om kontroversiella rörelser och vid närmare skärskådande plötsligt förstått deras ståndpunkter och därefter blivit betydligt mindre fördömande.

Det gäller vitt skilda grupper... som dock har det gemensamt att de misstros alldeles våldsamt av "media"

Posted on: 2015/9/25 8:37
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Quote:

Asgeir skrev:
Jag var lite ilsk i den första kommentaren därför att han passar perfekt in på rollen som hatobjektet nr 1 just nu.

Man skall dock aldrig döma någon ohörd så istället för att önska karln åt helvete hade jag nu tänkt att kolla upp vad han egentligen tycker, alltså gå igenom hans uttalanden i olika frågor och försöka förstå hans djupare tankegångar och mål.

En bra grej som är enkelt att genomföra är att söka på ett urval av någons texter och se vad dom INTE uttalat sig om.

Han har t.ex aldrig uttalat sig om Sverige eller 9.11... eller om Sanningsrörelsen (men kanske har jag bara inte hittat rätt sökord).

Det har hänt mig förut att jag haft förutfattade meningar om kontroversiella rörelser och vid närmare skärskådande plötsligt förstått deras ståndpunkter och därefter blivit betydligt mindre fördömande.

Det gäller vitt skilda grupper... som dock har det gemensamt att de misstros alldeles våldsamt av "media"

Det handlar inte om någon "kontroversiella rörelser,
Vad Soros har för "tankegångar och mål" saknar helt betydelse.
Soros organisation är bara ett verktyg för att utföra statskupper i syfte att leda landet i den riktning uppdragsgivaren vill.

Posted on: 2015/9/29 12:15

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper