vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Religion och samhällsformer styrs av sexuella faktorer

See User information
"Varför gör dom så?", skämtade man ofta när man såg porrfilmer den gången det var politiskt korrekt.

Faktum är att det finns ett därför. Om det styrande skiktet i ett samhälle exempelvis består av till synes väldigt självuppfrande personer som manar till efterföljd kan det vara ett maskerat sätt att få umgås även fysiskt.

Den som exempelvis lever väldigt asketiskt framstår då för den oinvigde som en person som offrar väldigt mycket för sina ideal.

Men så fan heller! Det finns väl ingen roligare miljö för en person som gillar smisk och inlåsning med andra män eller kvinnor en den enkönade tillvaron i ett fängelse eller ett kloster?

För en asexuell person som avskyr personlig intim kontakt finns det väl inget skönare än att omge sig med likasinnade och sedan är steget kort till att utpeka alla som har lustar som degenerade monster.

När det gäller dagsfrågorna har det flera gånger i min egen krets kunnat iaktagas att en hel sk "feminister" nog snarast varit ute efter "kvinnor i nöd att hjälpa" på dom s.k "kriscentren" där man övernattat i sovsäckar på golvet och kramats väldigt mycket i ren "syskonkärlek"!.

Pyttsan! Vad med att kalla saker vid deras rätta namn...

Allt detta har vänts mot heterosexuella män, som till råga på allt möts av en skog av kvinnliga saksbehandlare om dom skulle behöva hjälp själva.

Den nuvarande svenska pk-gruppen sitter tungt på yttrandefrihetsfrågan och sådant som invandrarfrågor. Eftersom det tycks existera en helig allians mellan kvinnorättsförkämpar och förespråkare för "sexuell frihet" i form av HBQT och liknande har man också lånat in attityder från hela andra frågor och utnyttjat och provokerat ointresserade eller annorledes tyckande med att kleta uttryck som -fober på saker i stil med "islamofober".

Med hjälp av pressen har man lyckats få en stor del av svenska folket idiotförklarade som hopplösa bakåtsträvare som får mobbas hur som helst och hatförklarar deras fruktlösa försök att upplysa om följderna av det egna vanvettet.

Detta har fört oss fram till dagens spända läge... man bara väntar på att nån skall släppa Breivik loss i protest.

Tillbaka till utgångspunkten: Sexualitet och samhällssyn

https://www.youtube.com/watch?v=nLbltj-tD1Y

Kan islams framtoning bero på en smärtsam inre kamp i själva islam? Jag hade en bekant i min ungdom som fick jobb på ett fartyg som seglade i fast trafik på Alexandria i Egypten. Han berättade att han aldrig sett så mycket kukar och rövgänga som i Egypten, dom höll på precis hela dagen och vad som hände på natten var väl ännu värre... detta i Egypten som ju var ett strängt muslimskt land. Jag såg också reportaget på svensk TV om taxichaufförerna i Kairo som erbjöd alla passagerare en kuksugning ihop med transporten.

Eftersom detta tycks vara sant måste egypterna besitta en enorm dubbelmoral och eftersom könen lever strängt åtskilda i islam kan man förmoda att det nog gnids och slickas en hel del i sovrummen hucklena emellan när mannen är ute. Något alternativ finns inte och det har också sagts att islam endast ser allvarligt på manlig homosexualitet.

Men eftersom detta är djupt nerärvda sedvänjor sedan många generationer kommer dom här mönstren att finnas i Sverige framöver, följderna har redan börjat visa sig och detta är bara början.

Tyvärr är sånt här inte nåt man röstar om precis...

Men nu börjar jag inse ironin i det som jag trodde var ett skämt, nämligen att svenskarna borde utvandra. Och siste man tar flaggan med sig.

Och jag är inte sämre än att jag har ett förslag till lösning:

Emigrera ihop med mig till ett land där svenska män är välkomna och lämna vettvillingarna här hemma åt sina öden... jag har en färdig plan!

Välkomna!

Posted on: 2016/3/18 9:50
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Religion och samhällsformer styrs av sexuella faktorer

See User information
Hoppasn det blev fel video här är den rätta

https://www.youtube.com/watch?v=nLbltj-tD1Y

Posted on: 2016/3/18 10:01
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Här passar jag in själv, se på denna video. Det är för intellektuellt men ändå inskränkt till tusen och inget "drag" i Sverige, jag åker snart ner igen. Om nån är intresserad av lite verkligt liv, häng med skriv till mig via hemsidan.

https://www.youtube.com/watch?v=D_nCW1 ... _nCW1Cjcp4&has_verified=1

Här träffar ni roliga frigjorda kvinnor, kan leka rollspel hur mycket ni vill och se hur intressanta kultplatser och fantastiska naturmiljöer ni vill. Sluta plaska fram på regnvåta väger i mörk granskog och släpp loss...

Tänk på Helle Klein - och kräks! Det är såna som bestämmer i vårt land idag.

Gift er med nån av dom rakade dansöserna och träffa en kvinna som VILL nåt.

Posted on: 2016/3/19 21:41

Edited by Asgeir on 2016/3/19 21:58:52

See User information
För en tid sedan insåg jag tack vare blueshift.nu att det finns något som heter Kalergi-planen som är en synnerligen personligt färgad idé om ett framtida Europa.

Det är svårt att sammanfatta det hela i få ord men den förklarar hela skeendet bakom "flyktingkatastrofen" och en hel del annat på ett fullständigt klarläggande sätt...

Problemet för min egen del var att jag plötsligt vaknade upp och fann att jag GILLADE tänkandet bakom Kalergi-planen en liten smula...

Skapandet av en trälras av blandat blod och en härskande överklass bestående av judar var ju ett debattinlägg mot rasism och nazism som ropades ut i samma tonläge men det är intressant att se att se att paneuroparörelsen och nazismen är exakt parallella både i tid och rum.

Det föregående inlägget och den video jag bifogade är en form av ultra-kalergiplan som jag själv praktiserar!

Läs på wiki och andra websidor om Kalergiplanen så ramlar en hel drös av tioöringar ner gott folk.

Sällan har så mycket äkta uppvaknande kunnat erhållas på så kort tid... för övrigt var Sigmund Freud en i kretsen av Kalergis beundrare.

Posted on: 2016/3/22 10:44

See User information
Jag kan inte låta bli att spinna lite vidare på tråden, eftersom jag tror att det med den sexuella och därmed förnuftsvidriga utvecklingen av politiska maktkoncentrationer faktiskt håller!

Tänk bara på pridefestivalerna där man markerar sin solidaritet på ett sätt som säkrar att vissa ledande personer stöder ens kandidatur.

Men tänk också på sådant som det som de icke inbjudna till gymnasiernas "studentikosa" arrangemang upplever som Mobbning. Här lär sig "arbetarbarnen" som går i "fel skola" sin plats...

Här där jag bor florerar exempelvis fester där snygga tjejer som börjar i första ring blir inbjudna till "puttefester" där de ytterst smickrade lär sig att manövrera i en tuff värld där de får trycka ner avundsjuka hos de mindre lyckligt lottade som de alltså redan i sextonårsåldern lär sig att förakta.

Den som vill begå brott måste ha medsammansvurna. Det är i det ljuset man får se de s.k pedofilringarna som bygger på att man bildar ett falskt brödraskap där personer med fallenhet för att tycka om barnsex blir dokumenterade i känsliga situationer. Skulle dom sedan knysta kommer bilderna fram, eller också hittas det barnlik i deras trädgårdar osv. I Bryssel praktiserades detta med flera skandaler som följd under början av nittiotalet.

Det ovanstående kanske är en otrolig nyhet för den som råkar läsa denna spalten, men metoden är uråldrig och det finns varianter för varje kulturkrets...

Glöm inte att din egen inställning är den andra änden av hävstången.

Jag glömmer aldrig en gång när en finne skämtade om att alla svenskar är bögar. Beviset är att dom är så klemiga att dom ju umgås med kvinnor!

Den som sitter vid makten kan alltså ha kommit dit genom att ha utnyttjat exempelvis kvinnors röster eftersom dom traditionellt röstar mer med känslan än männen som är mer traditionsbundna.

Och för att spela med musklerna inför män måste man ha kontroll över sånt som det militärindustriella komplexet och exportindustrin, men för att locka kvinnorna måste man ha tillgång till personlig affektion och då spelar man i en helt annan klass...

Det är i detta perspektivet demokratins förträfflighet men också farlighet måste ses!

Posted on: 2016/4/1 6:41

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper