vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Christiania TV visar en eventuell framtidskille

See User information
https://www.facebook.com/jfk21/videos/301509570507967/

Detta program kom härom dagen i Christiania TV som ibland har bra nyheter.

Han heter Mads Palvig och började fundera på politik efter att ha fått sparken från alla tänkbara jobb efter att ha råkat försäga sig på ett möte med en "mkt högt uppsatt person".

Han visste att "personen" råkade vara styrelsens chef i Världsbanken men inte att denna var privat.

Trist men så kan det gå...

Men man kan rösta på honom i det kommande valet i Danmark senare i år.

Han har en idé om att återföra bankernas pengar till insättarna genom en återbäring istället för att låta dom dela ut pengarna till sig själva som tack för insatsen, så att säga... till dom som äger riksbankerna... ähum.

Posted on: 2019/2/3 11:15
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Christiania TV visar en eventuell framtidskille

See User information
Kære Alle,

Dette bliver måske den sidste post du ser fra mig på facebook.

Ikke fordi jeg hermed stopper med facebook, jeg fortsætter med at have en tilstedeværelse på facebook indtil valget, så træffer jeg beslutning fremefter, hvad der skal ske.

Men fordi facebook nu begynder direkte at skrive, at de vil sørge for ingen ser mine posts, fordi jeg spreder FAKTA om 5G.

5G er et dødeligt våben udviklet af militæret, som dræber fertilitet og er cancerfremkaldende.

Hele verdens dybt korrupte "corrupticians" har lavet en "aftale" (læs: "konspiration") imod verdens befolkning om at SAMTIDIGT OVER HELE VERDEN opsætte disse master og udsætte alle for disse stråler.

Hvad er sandsynligheden for at alle lande i verden kan blive enige om noget, og så SAMTIDIGT indføre det? Ved alle ikke at hvert lands bureaukrati og lovgivning arbejder i forskellig hastighed? Kan det lade sig gøre at ALLE lande beslutter sig for noget så indlysende idiotisk at udsætte sin befolkning for noget så farligt? OG OVENIKØBET SAMTIDIGT?

Denne besked fra Facebook kommer samtidigt med at Påvirkningsloven er blevet gennemført, en lov som i oktober versionen fastlslog at man kunne blive sat i fængsel i op til 12 år, hvis man kritiserede NATO.

JEG VIL GODT HERMED SKRIFTLIGT KRITISERE NATO FOR AT HAVE TÆPPEBOMBET LIBYEN OG IKKE MINDST GADDAFIS "GREAT MAN MADE RIVER" MED URANINUM DEPLETED BULLETS!

Folk er naturligvis bange for at ryge i fængsel i 12 år, journalister jeg kender tør ikke skrive noget, dels fordi de mister jobbet, dels fordi de kan ikke se hvorfor de skulle ryge i fængsel, når så få ser det de skriver alligevel, fordi aviserne ikke vil skrive artiklerne og facebook og andre sociale medier ghost banner posten, altså simpelthen som facebook skriver nedenfor direkte vil forhindre spredningen af ens posts.

Derfor hvis du vil have en chance for at ændre noget, så kom med på gaderne og tal med folk og del flyers ud.

At sofasurfe med en kop kaffe og dele posts er desværre en luksus, der snart er ovre, i hvert fald hvis du er en sandhedssøger.

Min opfordring til dig hvis du ikke vil depopuleres af globalisterne:

KOM OP AD SOFAEN. Det gælder bogstaveligt talt liv og død, ikke kun kampen imod den indlysende fascisme, korruption, ondskab og foragt magthaverne i landet udviser for befolkningen men liv og død.

Mads Palsvig

KOM MED TIL DEMONSTRATION FORAN CHRISTIANSBORG PÅ BERTEL THORVALDSENS PLADS I DAG LØRDAG KL 13:30

Posted on: 2019/3/26 10:12
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Christiania TV visar en eventuell framtidskille

See User information
Roligt att se att en del hänger kvar på detta gamla forum. Har följt Mads och träffat honom, allt stöd man kan ge honom är bra. Om det är att göra något mer aktivt eller att sprida hans budskap, videos, texter etc.

Posted on: 2019/3/28 8:23

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper