vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
den sjuke perverse clinton
http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,658994,00.html
förvånad om det nu är sant?
inte ja iaf

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: den sjuke perverse clinton
Ta detta med en nypa salt. Hillary Clinton bossar över Bill. Tror inte han skulle våga våldta henne. Hon är en mind controller och en r e p t i l.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
ja vem vet det där med reptiller kan vi vell ha i en egen tråd
för det går inte att bevissa
och jag tror inte på det alls
ta det med en nypa salt oxå eller ett par lastbilslass kanske
mvh David

Anonym
jag e övertygagd om att repssnacket förstör vaken.se och det skrämmer iväg medlemmar och om det är sant så är det för tidigt för folk är inte mogna för det än

Anonym
nu kan vi la lägga ner repsnacket då va

Anonym
maggot
Ämnen och information som att Chemtrails förgiftar oss, Diana mördades, Estonia sprängdes av makthavare, politiker mördas av eliten, Illuminati styr världen, Illuminati sprider sjukdomar, Illuminati vill döda stora delar av den mänskliga populationen och så mycket annat som nämns här, skrämmer nog oerhört mer än att säga att en viss "människa" är av annat biologiskt ursprung. De flesta skrattar nog åt påståendet att reptiler finns än att bli skrämda av det. Blir man skrämd av att man pratar reptiler, ja, då man måste man också tro att reptilerna existerar och därmed är det då också viktigt att diskutera det.

Räcker det inte att omvärlden redan censurerar och lägger munkavle på känslig information? Eller ska vi också verka lika och hålla tyst? Vad är vaken.se's primära syfte? Jo det är väl att framföra information som annars inte kommer fram i det offentliga?

Anonym
du gör som du vill men jag finenr milsvida skilnader på att det finns ett hål på estonias däck och det kan ha att göra med hemlig last .och att George bush är en ödla från mars och hans förfäder var här och byggde pyramider och nu sitter det ödlor i vita huset.
om du förstår
mvh maggot

ps:jag säger inte detta för att trycka ner dig utan för att få någon form av balans på forumet mellan konspirationsfakta och konspirationsteorier.

ja tycker rpetilsnacket kan vara i reptiltråden som finns på övrigt.

Anonym
fast ska jag vara helt ärlig driver jag kanske lite med ämnet.undermedvetet

Anonym
maggot
Ja, det finns ju "30" trådar om Chemtrails. Ska alla vara i samma då? Hur många gånger diskuteras inte samma ämne i flera trådar här på vaken? Ganska många. Varför ska reptilerna uteslutande behandlas i en tråd?

Och det är du som driver reptilsnacket just nu maggot. Jag nämnde bara ordet reptil, med m e l l a n r u m, och no more.

PS. Reptilerna är ingen konspirationsteori, utan konspirationsfakta, och bör respekteras och behandlas som alla andra ämnen på vaken.se som har stämpeln "konspirationsfakta".

Anonym

En massmördare i Vita Huset
SANNINGEN OM BILL CLINTON

Till att börja betraktade de amerikanska medierna det som något helt befängt, nämligen påståendet att Bill Clinton var ansvarig för uppemot hundra amerikaners död. Människor som tystats för att de visste för mycket om hans smutsiga affärer. Under Clintons presidentskap stod det dock klart att han var en lögnare, en djupt omoralisk människa, notoriskt opålitlig och inblandad i en lång rad olagligheter. Nu har både de etablerade medierna och de medier som ligger på nätet, sammanställt ett porträtt av Bill Clinton som berättar sanningen om våldtäktsmannen som blev president - och massmördare!

http://user.bahnhof.se/~wizard/HardaTider/index2.html

mvh so88

Anonym
Hmm, det ligger något viktigt i det Du säger angående hur reptil informationen behandlas. Endast tanken av att det skulle finnas reptiler inblandat i den massiva konspiration blir självklar när fakta bevisar att det står pyramider på Mars. Men, jag håller en dörr öppen om att dessa kort är förfalskade.

Om man behandlar denna information som fiction och falsk så kommer man hellre inte framåt i undersökning, är det 100% fakta eller inte, vad är det slutgiltiga svaret?

Jag bryr mig fullständigt inte om vad andra tycker om denna info, det verkar funka bättre också att föra den vidare om man bara kör på som om man skulle prata om korv o bröd... Kolla alla fakta, lägg ihop dom, se också på spridningen, vart när och hur... Det finns massvis med roliga saker att titta närmare på, ingen eld utan rök :) ... De e nåt som inte stämmer, den saken är klar...

Hade gutt som vi saja på Gotland :)

Anonym
Hehehe,..."ödlor i vita huset",...det låter det... ja vem fan vet...?

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper