vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Privat
Vart tog det Privata Forumet vägen ?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Privat

See User information
Exakt, vart tog det vägen?

Posted on: 2006/8/3 20:49
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Det är ganska patetiskt att det förekommer ett privat forum på vaken som bara vissa får tillträde till. Det är ju samma företeelse som man kan finna hos frimurarna, scientologerna mm. Alla har de hemliga grader och sammanslutningar endast för "vissa" där "viss information" utbyts, och som vanligt folk inte får tillgång till.

Vaken påstås hålla ett öga på makteliten,...men vem håller ett öga på vaken´s självutnämnda elit?

Psilo

Anonym
psilo!

hehe "vakens elit"

Det är inte svårt att komma in i det privata forumet.
bara bevisa att man vill vaken.se väl (typ)
göra reklam för sidan eller skriva en massa inlägg typ.

(ja vet det låter larvigt men så är det, eller micro?)

Det är ju jättebra det finns ett sk privat forum (tycker jag) där kan man snacka om aktioner
.mm lite ostört så att inte AFA får reda på allt höhö

Sen är det klart vi i eliten utbyter "tjänster" jag har blandanat startat en tråd som heter "söker lägenhet i gbg"
(0 svar och 5 tittar men ändå)
då en av mina polare kan få kris hon bor nämligen i andrahand

(ne skämt o sida lade ja tråden där för att den inte ingår i "vakens policy"
så inte "besökare" ska se den tråden bland "senaste inlägg" vore ju ganska onödigt.

MVH Masken

Anonym
Detta är mycket svårt.

Quote:
Det är ju jättebra det finns ett sk privat forum (tycker jag) där kan man snacka om aktioner .mm lite ostört så att inte AFA får reda på allt höhö

Det nämnda AFA ja... trots att de skulle flyta om man slängde dem i sjön så finns tillräckligt med hjärna till att befinna sig här
och ställa till oreda och samma gäller rassar och nassar och framför allt Vetenskap och Folkbildning som jag ständigt återkommer till...

Vem kan man lita på? Tja, precis som jag tycker man kan stryka orden "Konspirationsteori" och "Science Fiction" kan man stryka "Paranoid" ur ordlistan.

Flertalet av den stora programmerade massan som sover djupt skulle mycket väl kunna anse oss vara dårfinkar. De som inte anser det utan tar oss på allvar och bedömer oss som ett hot på ett eller annat sätt är här, med största säkerhet. Vi ska inte tro annat än att vi har ögonen på oss och vem som helst kan gå in här, bli medlem och vidare initieras "längre upp"...

Vad jag vill säga är att det finns ingen elit här. Men väl informationskedjor som har för avsikt att vara mer slutna.
Och det behövs.

Anonym
...ja, om det nu hjälper och räcker...

...the devil sends The Beast with wrath
(The Beast=Echelon med de stora ögonen och öronen)

- because he knows the time is short
(tror jag det, bara sex år kvar till transformationen
enligt bl a Mayakalendern)

- Let him who has understanding know
the mark of the beast
(typ vi och fler blir vi, fast jag hyser föga hopp för AFA och VOF)

- for it is a human mark
of 666
(RFID, verichip, "alien" implants (eller SÄPO implants) eller vad NWO nu hittar på...)

Så ser det ut!

Anonym
jag hade en diskution med någon för ett tag sedan ang "öppenget /ärlighet"

han menade att vi kör lite av frimurarnas race om vi är lite "dolda"

men ja sa att vi är ju ärliga till 100% vi vill informera vi döljer oss inte bakom "personutveckling och broderskap".

Han menade att alex jones var stor osv hade respekt för hans ärlighet,
sa att han skulle demostrera på bilderberg osv.

men ja menade i samma veva då att

okej visst "öppen till en viss nivå" men hur hade det gått om alex jones skrivit på sin hemsida att han skulle åka till san fransiso och smygfilma i graven?

hade han lyckats då?

man måste vara listig som räven!

"Det är inte de onda människornas ondska som är farlig utan de goda människornas tystanad"

MVH Masken

See User information
Det privata forumet ligger dolt. Jag måste lägga upp listor med alla som skall vara med där sedan jag bytta forumsystem..

Så alla som skall vara med måste skicka ett pm igen, eller så får jag ta och leta rätt på den gammla listan i någon backup.

Men det är lite slitsamt att sätta rättigheterna så jag har inte haft tid.

Posted on: 2006/8/4 9:26
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Det behövs väl knappast ett privat forum för att samordna aktioner mm;...det finns ju PM och uppfinningen som kallas "telefon" att använda. Konstigare än så är det ju inte,...eller vad säger du herr maggot,...din gamle bofink?

Psilo

Anonym
visst "går det" men det underlättar ju o man byter ideer o tankar osv.

precis som när man träffas i verkligheten går det bättre

See User information
håller med maggot om att det är lättare att diskutera på ett privat forum, det är ju inte så att det kommer ske globala omvälvningar efter en diskussion på ett privat forum, det går ju inte att jämföra med tex ett Bilderberger möte!!!

Posted on: 2006/8/4 16:08
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Om jag kommer med " Tokiga ideer " vill kunna lägga ut dom på

" Privat "

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper