vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Polisstat anno 2017...
Liten profetia inför det som komma skall...

2017 genomförs tvångsimplantering av det nya biologiska microchipet på alla människor i alla länder på planeten. Som anledning ges "kriget mot terrorismen", samt fördelar med ett kontantlöst samhälle, utan kreditkort och banker. Människan är via det nya microchipets kompatibilitet med sinnets gränssnitt (sinnets bildskärm) uppkopplad online på internet dygnet runt. Människan övervakas via gps och styrs via chipets mentala processer som kontrolleras av "eliten". Tankar hos varje människa (slav) kan avläsas, liksom tankar kan skapas.

Mars har börjat kolloniseras av den globala "eliten" sedan atmosfär på konstgjord väg skapats. Eliten överflyttas till mars, och jorden används mer och mer som arbetsläger. Klonerna har inga mänskliga rättigheter, och används därför enbart som arbetskraft (slavar) för utvinning av "resurser" som kommer de på mars till godo. Kloner används även som sexslavar av de ytterst perversa på mars.

fortsättning följer...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Polistat anno 2017...
Psilocyber
Jag vet inte om ditt inlägg är ironiskt och eller ett skämt. Alla oseriösa inlägg undanbedes.

Om ditt inlägg är seriöst, får du gärna hänvisa vart du funnit denna information.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Polistat anno 2017...
Hmm, nog för att jag tror precis vad som helst angående vad storheten tänker göra framöver, men att titta så långt fram i tiden, nja! ... Att tvångs implementera chippet håller dom redan på med, dom tvingar också vaccinationer på människor mm, ja ni vet hur det ser ut ...

Som sagt, källan till infon e intressant, är det
- http://www.2012.com.au - eller?

Hare gutt!

Anonym
Re: Polisstat anno 2017...
När det gäller "chipet" så är det inte "verichip" det handlar om,...det nya chipet 2017 förpassar verichip till stenåldern, om man nu skall jämföra dem.

frid

Anonym
...fortsättning

Det nya biochipet kommer att innehålla en mängd finesser som
t ex telefoni, GPS-positionering, IP-ID, Internetuppkoppling, radio, TV (spelas upp på sinnets grafiska gränssnitt), plug-in/out (använd vid t ex läkarbesök för diagnos, programering av mentala resor mm).

Hehe...

Anonym
Var så snäll och dela med Dig av källor så vi andra också kan studera lite, det börjar som sagt storma info nu, skulle va kul och hänga med på alla dess hörn...

Hare...

Anonym
Jag är personligen övertygad att denna epok av negativt herravälde som Illuminati har och försöker förstärka, kommer att motvändas efter 2012 (Mayakalendern).

Jag betvivlar starkt att tvångschippning av människor på hela jorden är möjlig. Jag betvivlar att det kan "uppfinna" en så bra orsak och motivation som att ALLA människor 2017 tvångschippas.

psilocyber
Du för inga som helst källhänvisningar till dina påståenden. Först påstod du att du fick denna vision genom dina psykiska förmågor. Nu har du tagit bort det påståendet, varför?

Anonym
Tydligen så retar det alltid någon om man är synsk...därför tog jag bort det,...det är inte viktigt.

frid

Anonym
psilocyber
Absolut retar det ingen att man är synsk här på vaken.se, varför skulle det? Jag är det själv.

Men kommer man med påståenden om att alla människor ska få microchip 2017 måste man nog uppge vart man fått det ifrån, än att bara säga "så här är det, punkt slut!".

See User information
Visst skulle en sådan här grej kunna vara riktigt - man bara känner det på sig liksom - på ett eller ett annat sätt - kom igen psilocyber - Vi orkar nog med att bedöma grejerna efter hand - men visst vore det skoj med - eller rättare sagt lite mer "verkligt" om du kanhända kunde visa på en Webbaddress - men om det nu är så att du får grejerna genom "andra" kanaler - så är väl det ok!
Hälsar Shygets...

Posted on: 2005/6/15 19:57

Anonym
Det uppskattas ta c:a 200 år att terraforma Mars. Så jag tror inte eliten bor där om 12 år.

See User information
Säga vad man vill om att vara synsk osv.. men jag tycker att det vore bra att ta bort den här och någon till tråd. Inte för att jag ej är öppen för tanken på fjärrskådning osv, men ska vi sprida information om Illuminati till folket genom att t.ex. länka till denna sida, så skulle den nog framstå som lite mer seriös för medel-Svensson om det första dom såg inte var något sånt här.

Bara en tanke.

Posted on: 2005/7/26 14:34

See User information
Eliten kanske är begravda på mars om 12 år, och då som
en liknelse kan man säga dem "bo" där då.

Posted on: 2005/7/27 1:45

Anonym
Fortsättningsvis så ska all typ sån här info, fjärrskådning eller annat ligga under forumdelen "Paranormalt".

See User information
Det är nog omöjligt att hindra folk att diskutera dessa "tokigheter".

Jag skulle gärna ha en sida som är lite lättare att ta till sig som svenson. Det vore bra om det fanns en lite stelare sida i samma andra.

Jag har ju i alla fall den nya sidan aktivist.se. Där ska det bli stilrent och snyggt. Dock så kommer det inget forum dit.

Men kanske går det att dela in vaken i två delar. En öppen där alla kan se inläggen och en lite mer stängd där man kan läsa om det som inte anses lättsmält.

Vad tycker alla andra?

Posted on: 2005/8/10 21:47

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper