vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
David icke !?
jag har varit skeptisk till Icke ett par månader, men efter att ha lyssnat lite nogranare så har jag blivit mer och mer övertygad av han reptil spår som blir allt mer intresant...

är det några fler som öppnat ögonen för dessa genetiska spår som existerar bland eliten.?!?
eller kanske har lite mer info?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: David icke !?
Nja, David Icke har intressanta ideer, men det där med reptiler tar jag med en nypa salt...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Det står pyramider på Mars, bevisligen. Spår efter Inkastäder och annat hittas också, vad betyder det brukar jag fråga mig själv? ... Det skulle alltså inte alls vara omöjligt med lite reps eller hur?

Det är lite tufft att tänka på bara...

Anonym
om det finns pyramider på mars bevisar ingenting och om det skúlle vara så att det e utomjordingar från mars. så vad pekar på att utomjodingarna är reptiller..jag tar repsteorin med en skopa salt..
för dom bevis JAG hört är egentligen inga bevis alls..utan bara teorier

Anonym
...hittade lite trevligt om reptiler och david icke mm...

http://www.physto.se/~vetfolk/Folkvett/20042konspiration.html

Anonym
Ni som är skeptiska, förklara alla de vittnesberättelser om reptiler som strömmar in. Är det bara lögner och "teorier"?

See User information
Jag har skrivit brev till tjejen som skrev denna skeptiska smörja. Hon har inget eget intresse alls av att se om dessa teorier är sanna, utan är bara intresserad att söka anledningar till att folk skulle kunna tro att de var sanna. Detta sa hon själv till mig.

Posted on: 2005/6/22 9:38

See User information
Jag har då inte sett en så tät ström av vittnesmål. Gämför man tex med antalet vittnesmål om UFOn och greys så måste reptilerna ligga under med 1 till 10000.

Fast än det är så så tror jag inte så säkert på greys. Kalla mig skeptisk, men det kan ju vara någon form av masspsykos framkallad genom media eller liknande för att dölja någonting annat.

Posted on: 2005/6/22 9:41

Anonym
okej det finns en massa vittnen men det finns tusentals som säger sig ha sett elvis och hur många på denna planet säger sig inte ha mött jesus ...lika långsökta teorier...

Anonym
De finns ju de som tror att Elvis var Jesus reinkarnerad...

ELVIS LOVES YOU...!!

Anonym
En liten fråga till alla skeptiker :)

Lägg fram ett bevis på att alla dessa vittnen har fel!

Universum är oändligt, därefter följer många möjligheter.

Anonym
oändligt är kvantfysiken va?
vår dimension..?

här e iaf percy' syn på det..

"De så kallade Dinosaurierna har vaknat upp och de tänker inte dela med sig" Källa: Dagens Industri 2000-06-06
-Percy Barnevik

det kan du ju nämna till tjejen din "micron" innan hon förnekar oändlighetens möjligheter.

Anonym
Reptiler finns, det vet jag av personlig erfarenhet, det är det enda som räknas för min del. Jag respekterar att folk inte vill tro på reptilernas existens. Det är ett stort kliv dit att förstå att de finns. Men man ska vara försiktig med att dra snabba slutsatser.

Om jag berättar att jag såg en räv utomhus, skulle de flesta tro mig. Skulle jag berätta att jag såg en reptilvarelse skulle nog ingen tro mig. Varför? Alla har vi sett rävar, men få har sett reptilvarelser, och därmed lever man efter parollen: "Det som inte syns, finns inte."

Att jämföra Elvis och Jesus som vittnesberättelser med reptiler, är bara extremt larvigt och omoget. Detta typiska förlöjligande är tecken på oförståelse, okunskap och främst ett barnsligt beteende. Det för inte reptilfenomenet vidare på en seriös nivå. Fenomenet existerar och det har inte uppstått på grund av David Icke. Ingen rök utan eld.

Här finns en hel del samlade vittnesberättelser om reptiler:
http://www.reptilianagenda.com/menuexper.shtml
Är dessa vittnesberättelser bara lögner eller bara resultat av mentalsjuka människor? Hur kommer det sig att deras vittnesmål är likartade i reptilernas utseende och annat? Har de bara läst andras vittnesmål och "kopierat"?

Peace

Anonym
bevisa att dessa vittnen har fel e la omöjligt precis som att bevisa att gud inte finns eller finns...

att alla ljuger/inblitatsig eller e sjuka kan jag tänka mig eftersom att hela världen e en lögn
en konspiration.

Anonym
Det enklaste sättet att bemöta reptilämnet och de belägg som finns, är att antingen ignorera det eller säga att det bara är en massa lögner och påhitt, då man brister i att förklara fenomenet.

Exakt samma beteende när människor som inte är uppvaknade och får höra om en världskonspiration där en hemligt elit styr och att Chemtrails finns. Beteendet återkommer även bland de "uppväckta" när de får höra reptilfenomenet. Ironiskt.

Med andra ord: Jag ljuger.

Anonym
Visst jag har vell ingen större rätt att traka ner repsteorin för jag ej undersökt den
och A ja jag tror du ljuger
elle va fan ja e ju en sån där galen paranodid teoreteker så du kanske e här för att förlöjliga vaken.se
hehe

men jag kan även tänka mig att ex icke dragit upp detta för att skyda sig(om han inte tror det själv) för annars hade kanske eliten knäppt honom men nu har dom en hållhake drar man upp icke börjar folk skratta och tar inget på allvar.

fan nu känner jag mig så elak förlåt alla repstroende
men jag kan bara inte tro på repsen

Anonym
eller så är jag en av dom som inte är mogen för sanningen om repsen

Anonym
Ja, då kanske jag inte ska vara kvar här på vaken.se om jag ljuger och är här för att förlöjliga vaken.se. Det är ju ingen vits att vara på ett forum när man blir anklagad för sådant.

Då ska jag ta det i beaktande och se hur jag gör.

See User information
Man ska inte tro dig veta någonting innan man har egen erfarenhet, det är mitt motto.

Du ska allså varken tro sig veta att reps finns eller inte finns om du inte vet det. (Vilket A dock gör)

Man kan nästan alldrig veta någonting helt säkert, därför bör man inte tro man vet någonting helt säkert.

Så jag vet inte om det finns reps.

Posted on: 2005/6/23 18:40

Anonym
Hmm, vilket drag i forumet :) ... Allt för många "tribes", civilizationer, skulpturer, shawman kunskaper, smycken mm finns för att det bara skulle vara teori. Enligt mig då... Det som är lite synd är att, all info som är främmande stöts bort, dra in infon, sug på den... Den smakar rätt bra med tanke på att det finns fruktansvärt mycket fakta, hur man än vänder och vrider på det.

Ha e god midsommar folk...

Anonym
jag blir mer eller mindre chockad över att folk här inne på vaken.se förnekar oändliga möjligheter som kvantfysiken redan bevisat för oss matematiskt..

eller så har vi bara ingen koll och inte vaknat riktigt än..

vi har ju alla en del av hjärnan vi kallar reptilhjärnan..
säger det inget??

hur som helst alla skeptiker borde se denna oberoende dokumentär där David icke målas upp av en helt neutral reporter..

den heter.
Secret Rulers Of The World - David Icke, The Lizards And The Jews .wmv

leta..

Anonym
Gå in på www.bearshare.com och ladda ner programmet, på bearshare finns filmen...

See User information
Att blanda in kvantfysik i dessa samanhang tycker jag alltid är lite underligt. För dom som håller på mest med dessa ämnen är de som inser att dom inte förstår det alls.

Jag har heller inte sett att någon förnekat möjligheten att det kan vara reptiler som styr världen. Jag skulle inte förneka möjligheten att det var pygmer som styrde världen från jordens mittpunkt.

Att reptiler har en viktig roll i vårat samhälle och våran mytoligi, det står helt klart för mig, men jag vet kan tänka mig många olika möjligheter. Tex så har shamaner vid flera tillfällen komuniserat med reptilvarelser i andevärlden som påstår sig kontrollera världen.

Jag ser mer att dessa reptiler är någon form av var en kristen skulle kalla en demon, och att personer i våran dimension som vi skulle kalla reptiler, var på något sätt besatta av dessa varelser.

Detta har ju massor med stöd från olika källor, bla Bibeln, Magi mm.

Jag tror inte att det är så heller, jag vet ju inte, men det finns säkerligen mer vitnen som pratat om demoner än reptiler.

Posted on: 2005/6/25 14:33

See User information
Ok, effter att ha kollat på David Icke lite era idag så måste jag medge att jag tycket at hans reptilteori har bra stöd i vitnesmål. Jag skulle inte direkt bli helt paff om jag skulle se göran person bli reptil inför mina ögon. Men jag håller ändå mitt sinna öppet för andra allternativ.. Det spelar ju ändå ingen roll om det är reptiler eller zionister eller nazister som styr. Lösningen är den samma. Sluta vara en slav och be andra sluta också...

Posted on: 2005/6/25 19:50

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper