Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Avlidna svenskar finansierar Homopropaganda
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ja, jag håller med dig om en hel del, t ex att man behöver ju inte packa ihop alla på samma ställe, och att det är stökigare i invandrartäta områden. Visst kan det ofta vara så.
Har funderat på vad det kan ha att göra med,...om det ligger i deras kultur hemifrån. Många är ju t ex mer temperamentsfulla, t ex de från mellanöstern,...vad det nu kan bero på,...om det har med deras miljö där, att den är sådan,...men jag är övertygad om att det är deras kultur som är sådan. Ett kulturarv är inte så lätt att ta bort, eller förrändra. En kultur ändras mycket långsamt. Men, men,...man får försöka se det goda i varje människa,...och vara medveten om att ondskan inte har någon hudfärg eller religionstillhörighet. Var och en har rätt att skydda sig emot ondska. Jag är för vapen i självförsvars syfte. Jag anser att en av de mest grundläggande mänskliga rättigheterna är att få skydda sig själv, sin familj och sin egendom - med vapenmakt. Men, nu lever vi inte i USA, utan här i Sverige, och här har bara de kriminella vapen, och det är där problemet ligger. Den vanliga obeväpnade medborgaren blir därför ett lätt byte för de fula fiskarna. Om de fula fiskarna visste att alla har rätt och möjlighet att bära vapen, så skulle de inte ha den makt de har idag. Jag tror folk skulle tänka sig för både en och två gånger då det vet att alla kan ha en revolver i innefickan. En kula från 80 åring som försvarar sig själv, är lika effektiv som en 17 årig rånares... Avslutningsvis;...ondska är inte alla dessa vapen,...ty de är endast redskap...det är människan som är ond, eller god. Frid |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login