vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 5 6 »

Anonym
Re: Sionistisk agenda
Det är JUDAR/SIONISTER som styr världen via USA. Det är uppenbart att det just handlar om en JUDISK konspiration. På alla strategiska nyckelpositioner på den internationella arenan har de makten och herraväldet. De kontrollerar den globala politiken, ekonomin, massmedian, förlagsbranchen, filmindustrin, rättsväsendet, krigsindustrin, läkemedelsbranchen, mm, mm.

Det är ingen "förlegad" syn som någon skrev tidigare, det är ju FAKTA. Det existerar en konspiration som följer en sedan länge antagen agenda. Frimurarna, Illuminaterna är sedan långt tillbaka skapade av "judiska intressen"...

Dags att vakna...?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jag är vell medveten om att många högt uppsata frimurare är judar men jag tycker det e så dumt att kalla det för en judiskkonspiration.
tänk så många som inte sitter högst upp i toppen som ändå vet om detta och arbetar för det (NWO) som inte är judar...
och visst många har judiskt ursprung men då betyder det ej att det e judisk konspiration,

lixom detta är ju jättestort alla som ex är med i bilderbergsgruppen är inte judar osv

jag tror oxå man bränner så otroligt mycket broar med detta judiska snacket att "vanliga" tror att vi här på vaken.se är ett gäng paranoida nihilistiska nazister!

men det är vell ifs kul att vi på vaken.se går åt olika håll

ha det gött
Maggot

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
visst kan det vara en del som stegrar sig så fort dom får höra ordet "judisk", eller "sionistisk konspiration". Orden är mycket laddade, och det har dom till slut blivit av den anledningen att folk blivit anklagade och skrämda till tystnad. Har man invändningar eller kritik mot något judiskt eller sionistiskt, så blir man genast kallad antisemit. Det handlar varken om att vara antisemit eller att bränna broar, det handlar om att diskutera och påvisa fakta även om det är obekvämt.

Uppvaknadet hos folk bromsas allvarligt pga alla dessa "plast-revolutionärer" som inte ens rakryggade vågar säga sanningen. Jag hoppas dock att fler folk inser "att vi inte har råd att skämmas" i kampen mot religiös rasism och ondska.

frid

See User information
maggot
Detaljerna är egentligen oviktiga, finns väl lite olika uppgifter.
Världsbyggarnas bedrägeri är en lunta på över 500 sidor,
inte helt lätt att reda ut alla knutar.
Det finns en artikel här på vakna, som heter någon om
en avhoppad illuminats berättelse. Läs den.

Jag har läst den nu. Mycket av det jag trott bekräftades,
endel stämmer inte.
Viktigast är väl att man får en uppfattning om hur den
NWO syns/påverkar vårt samhälle.

"paranoida nihilistiska nazister", hur menar du?

Posted on: 2005/6/27 21:17

Anonym
Är det inte intressantare att veta vilka det är som sitter i den absoluta toppen? Om vi vet det, då kan vi ju bekämpa dessa. Att sitta och prata och beskylla judarna för en världskonspiration för ju ingenting till nytta, då det ändå inte avslöjar vem/vilka det är som styr i den absoluta toppen.

See User information
hej A
Jag har lite andra intressen, bryr mej inte om dom mäktigas organ.
En bra sak är att bilda sej en uppfattning om vad NWO syftar till,
hur nätverken sammarbetar.
Nästan alla rika eller mäktiga är medlemmar i ett ordenssällskap.
Jag har trott att USA, Europa och Ryssland var enda området,
men lärde mej igår att också Kina ingår.

Dom mest kända på toppen är släkterna Rothschild,Rockefeller,
men ochså Bush.
Bilderberggruppen är en sådan grupp som jag tror har stort inflytande över EU.

Posted on: 2005/6/28 9:22

Anonym
zysse
Vi vet inte med någon säkerhet alls att det är de som du nämner som sitter i den absoluta toppen. De sitter nog mycket högt, men hur högt vet vi inte med säkerhet.

See User information
A
Ser att du är webbis här, och därmed anger du tonen.
Just för att vi med säkerhet inte vet så är ämnet intressant
att diskutera.
Jag trodde att vaken var ett seriös forum.

Jag blir lite betänksam när webbis lägger ut länkar
över Dick Cheneys könsorgan, men tydligen vill
strypa vidare diskuttion om judas/sionister och
ordenssällskap.
Dessutom är rubriken Nya världsordningen
är det Dickens kön som är den nya världsordningen?
Klargör gärna nivån på detta forum.

Posted on: 2005/6/28 11:43

Anonym
Håller faktiskt med, det är inte vidare seriöst av "eliten" på vaken.se då det gjorts upprepade försök att tysta ned, eller vilseleda diskussionen/debatten om sionismen och judisk konspiration.

Anonym
Nivån ska vara hög på detta forum, och det är vår eftersträvan. Hur dumt än vissa finner att jag publicerar bilder på Cheney, så tror jag att vissa har förstått det seriösa med det.

När exempelvis Psilocyber kommer med påståenden som att (citata):

Det är JUDAR/SIONISTER som styr världen via USA. Det är uppenbart att det just handlar om en JUDISK konspiration. På alla strategiska nyckelpositioner på den internationella arenan har de makten och herraväldet. De kontrollerar den globala politiken, ekonomin, massmedian, förlagsbranchen, filmindustrin, rättsväsendet, krigsindustrin, läkemedelsbranchen, mm, mm.

Så är jag mycket intresserad att veta vad man baserar detta på (att det ÄR en judisk konspiration). Lägger man ut konkreta påståenden att så här är det, då måste man visa också lite belägg för det. I ett forum som inte håller en hög nivå är exempelvis hänvisning till källor och belägg dåligt.

Anonym
Re: Sionistisk agenda kanske propaganda skapad av eliten
För det första vet vi inte vilka som e högst upp i toppen det kan finnas folk över 33gradens frimurare och illuminati..och om det vissar sig att alla högst upp är sionister,så har dom ändå sina undergrupper som jobbar för världsordningen..
jag tycker vell att till viss del att så länge man jobbar för detta så är man med ...om det så är att man är svensk och kanske medlemm i bilderbergsgruppen så ingår man ju.
men alla som ingår i detta gör nog inte det friviligt en del blir kanske hotade osv

det måste ju finnas mer en judar som arbetar (med vilja) för en ny världsordning eller världsregeringen.

See User information
A
Berätta vilken seriös gruppering av människor som tycker att
det är seriöst att starta en ny tråd om Dick Cheneys könsorgan.
Är det högutbildade kvinnor och män? Är det vuxna människor
i medelåldern? Vad är man för människa om man sitter och påstår
att det är seriöst?

Att judar/sionister styr världen, det är en utbredd uppfattning
som många ser som en sanning.
Sedan jag blev medveten om detta ser jag i skeendet i världen, alltmer som passar in i detta mönster. Inte minst det sätt som
vi nu med lögner och halvsanningar manövreras in i EU.

Att judarna/sionisterna fortfarande använder Talmud och sions vise som sina ledstjärnor, det säger mycket om detta folk.

Vad har du själv läst om frimurarna?
Dethär är ett ämne som man behöver kunskap och en viss
livserfarenhet för att förstå.
Ifall jag säger att dessa ordenssällskap fostrar sina barn till mod och lydnad, genom att sätta dom i en bur med elstötar för att slutligen tvinga barnet att bryta nacken av sin kattunge, då tror du inte på mej.
Eller att möten i vissa grader används seremonier där man dricker blod, låser in varandra i likkistor.m.m.
Tror du på dethär?

Posted on: 2005/6/28 16:25

Anonym
Kära "A",...jag har haft detta specialintresset i snart 40 års tid, och har hunnit med att undersöka ett och annat när det gäller sionism och judaism. Åtskilliga pusselbitar har pusslats ihop genom åren, och jag har hänvisat till en del olika källor som t ex Talmud, Sions de vises protokoll, bankirsläkterna osv, osv, osv.

Det är ju faktiskt inte min sak att "tänka åt dig", utan du får ta och undersöka själv så får du väl inse fakta, om du nu kan konfrontera sanningen?

Anonym
zysse
Om du vill diskutera Dick Cheney så gör det i den huvudsakliga tråden. Och läs igenom den tråden från första början, så ser du vad det ytterst seriösa ligger. Du tänker och stannar bara vid Dick Cheneys könsorgan, och uppfattar då det som oseriöst. Och visst, jag håller med dig, det skulle inte vara så seriöst om vi bara diskuterade om en persons könsorgan. Men läser du som sagt igenom, så ser du att det inte handlar om hans könsorgan, utan om bevis för extrema påståenden om att makthavare är pedofiler.

Och tillbaka till ämnet.
Och nej, jag ifrågasätter inte judiska gruppers inflytande och kontroll inom olika maktfaktorer. Jag eftersöker belägg för att det när man påstår att det är judar i den absoluta toppen som styr. Det finns faktiskt ingen idag, inte ens de som studerat ämnet mest om NWO som kan peka ut att säga vem/vilka som styr i toppen. Bara för att det påstås att det finns judar inblandade betyder det inte automatiskt att det är judar i toppen som styr.

Vad är det som utesluter helt att judarna som många andra grupper kan fungera som marionettdockor åt toppeliten? Det är ungefär som att bara skylla på George W. Bush för allt han gör, men inte ens tänka tanken på att det kan finnas andra som styr honom, och låter honom ta skulden.

See User information
Tjabba, maggoth och alla andra...
Jag sitter för tillfället, i Stockholm och "kladdar" på en av mina grabbars Data och tänkte "klämma" in en liten grejj - ang. "ämnet"...
Visst är det väl så att det är männsikor som inte har någon aning om det där med Jehovas/JAHAWE´s utvaldas truppers göranden och låtanden - Men det är ju nu då att - det där med "judaiseringen" och det bretyder ju att det finns sålunda människor som genom sina nytillvunna "egenskaper"- genom en anpassning till det rådande "läget" - En kombination av överlevnad och ambitioner att "klara" av situationen, gör sig till villiga "verktyg" för NWO-s "agenda" =spel-plan och många av dessa verktyg är genom yttre press /kniven på strupen - mentalt tvingade att "lyda" det rådande systemet - så är det ju bara - eller åtminstone att vara passiva gentemot händelseutvecklingen eftersom det inte synns värt att motarbeta det som händer...
Ni kanske minns den där höga ryska militären - eller nått som fick ta del av Sions vises Protokoll i början på förra seklet - han menade ju att det inte längre fanns något att göra - så allt måste få gå sin "giulla gång", liksom...
Men nog finns det alltså människor, som utan att ha uppfostrats i dden judiska id(i)ologin, faktum tycks tro att man bör befinna sig på den "segrandes" sida .... För man vill ju i alla väder "överleva" - men det är bara de som inte hajar vad detegentligen är frågan om - "De nyttiga idioterna" - Om man nu talar i Stalin´s vokabulär, liksom.... Nåja...
Vi kan väl i alla fall försöka att hålla oss på den "lagliga sidan och sköta oss" och då är det den sanna bilden av händelseutvecklingen som bör "råda" och inget annat - Tills döden "skiljer" oss - som det heter...

Posted on: 2005/6/28 21:33

See User information
Tjabba, alla - konfunderande "teorister"... Hö, hö...
"Det", vet väl vem F-N, som helst - "vilken" som det är som "STYR"
Det är ju den där sk. "stamguden Jahwe" - den där lilla grå blodtörstiga rackaren med ödleskinn - Den baktalande= "Lögnens fader" =ORMEN /DRAKEN!!! - Eller hur? Det har ju David Icke påvisat länge och VÄL - Det "köper" jag, helt klart!
Indianerna kallar dessa varelser, för "Myrfolket - för att de ser så äckliga och spinkiga ut - precis som myror - fast det är ödlor, förståss... HÖ, hö...
Hö, hö...

Posted on: 2005/6/30 1:21

Anonym
Vem är toppeliten, ni som vet? De är ju uppenbarligen judar enligt vissa här, men det säger mig ju ingenting för det finns ju miljoner judar i hela världen. Berätta, jag väntar fortfarande på svar.

Anonym
Det säger ju sig självt att det INTE är alla judiska människor, men majoriteten av de inflytelserika. T ex de som kontrollerar och samarbetar inom ekonomi, massmedia, filmindustri, militärväsende, politik, rättsväsende, krigsindustri, osv.

Denna elit styr världen, skapar krig och fattigdom, det är BIG, BIG BUSSINESS. Dessa tungtkriminella bryr sig inte om någonting annat, inte ens om framtiden för jorden och alla dess livsformer.

Det finns otaliga bevis för detta och att denna utveckling har följt en sedan långt tillbaka antagen agenda. "A",...återigen, du kan väl orientera dig lite, eller förstår du inte vad den judiska/sionistiska konspirationen är?

frid

Anonym
Jag frågar mig fortfarande vem som är toppeliten, inte de undergrupper som styr direkt massmedia, politik, ekonomi etcetera. Vad är det som är så svårt med min frågeställning att uppfatta?

Anonym
Toppeliten består till en MAJORITET av just judiska/sionistiska nätverk. Denna toppelit kontrollerar frimurarna/illuminaterna. Denna toppelit styr världen. Har du aldrig hjört talas om Rockefeller, Rothchild osv? Soros? Goldman & Sachs? osv, osv. Agendan som funnits i tusentals år och som arbetats på för att göra NWO till ett faktum, har du aldrig hört talas om den heller? Bilderberggruppen, CFR, Romklubben, Rundabordet, Trilaterala Kommissionen osv, osv, osv. ??

Det är bara att börja gräva...

See User information
A
Du ställer samma fråga ca 8 gånger nu. Den frågan avslöjar
att du inte vet så mycket vad du pratar om.
Har du läst länkarna som ligger i huvudinlägget.
Har du läst den sista som handlar om judar och sionisters
placering på endel viktiga poster. Är det en slump eller?
Jag tror det inte.
Makten ser väl mera ut som ett nät skulle jag föreställa
mej, med otaliga förgreningar till andra maktbaser.
Det finns flera sätt att ha makt och inflytande.
Så jag tror inte att någon sitter absolut högst upp

Posted on: 2005/7/1 21:44

Anonym
zysse
Ok, då är det judar som styr världen. Skönt att det äntligen klarnade, jag vet inget om ämnet nämligen, kanske därför jag ställde så okunniga frågor. Shit happens to everyone...

Anonym
nyttiga idioter är vi väl allihopa enligt min mening.
med tanke på att sverige är ett av dom bästa ställerna för frimurare att hålla hus..
med undatag för norge kanske..

om vi ska skapa revolution någon gång så bör den börja i ett land som detta då "frimurar systemet" som finns här är mest lämpad för en stor förändring som en "revolution".

polisen i sverige är inte så överdrivet stor som i andra frimurar länder. dessutom är den väl insatt i situationen som råder och därmed korruptare än vanlig.. detta gäller väl rättssystemet i övrigt med domare, anstallter osv..
rymmnigarna från fjolåret är ett väldigt bra exempel.

Hells Angels har stort inflytande i flera brancher bland annat bygg, riv och säkerhets industrierna som växer sig större.
detta är oxå i hemlighet så klart och bidrar till att korruptionen ökar med storm steg i smyg.

dessutom har sverige inga storföretag som är svensk ägda längre förutom ikea kanske.. resten är sålda till yänkarna..
volvo, saab, ericsson, osv.

CitiBank gör reklam på tv där dom erbjuder sig att låna ut
150 000:- och det enda man behöver är sitt bank konto nummer..

att maffian idag helt oblygt sysslar med att låna ut pengar till vem som helst via tv'n är ett väldigt starkt bevis på hur hjärndöda vi massan är..
vi måste alla börja väcka folk på allvar.

Anonym
En revolution, det låter vackert, jag hoppas det då blir en ordentlig revolution bortom all politik, religion och andra ismer. En revolution som drivs av revolutionärer som kämpar för sanning och frihet, inte av politiska övertygelser eller religiöst svammel. Revolutionärer som kämpar för en ny värld...

« 1 (2) 3 4 5 6 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper