vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anti-Semitism

See User information
Jag anser att vi inte bör diskutera specifikt hur judar och sionism rellaterar till världsordningen.

Jag har inget imot att höra alla argumentoch alla ideer, men för många så låter det inte bra att höra detta och det är inte en riktning som jag vill uppmuntra.

Vaken är inte till för att lägga skulden hos någon, utan att berätta hur världen fungerar. Det kan man göra utan att ta med etnisitet.

Använd istället grupper som, tex Världsbyggarna, Illuminati, Frimurare från Israel mm.

Både sionister och Judar är ändå en alldeles för diffus term och kan omöjligt inkludera endast de skyldiga.

Hoppas att ni förstår och tycker att det låter rimligt...

Posted on: 2005/6/29 9:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Anti-Semitism
Då får jag tacka för mig! Jag vill inte och har ingen tid till att vara medlem i ett så här oseriöst forum där man inte kan diskutera fakta. Forumet är tyvärr fyllt av för många som aktivt motarbetar att viktiga fakta kommer folket till del, även om det är obekväma och hårda fakta.

Jag har nu insett att "eliten" på vaken.se inte står upp för sanning och uppvaknande, och då vill inte jag medverka i detta forum.

Frid

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Hej då.. Det var roligt att ha dig..

Posted on: 2005/6/29 10:09

Anonym

Hej psilocyber.

Jag tycker du skall vara kvar, men bli lite mer ödmjuk.

Har du studerat detta i 40 år så har du ju helt klart stor kunskap i ämnena.

Har du studerat Jesuit-orden med med hans Kolvenbach.

http://www.remnantofgod.org/blackpope.htm

The Black Pope.

mvh so88

Anonym
Psilocyber
Det är din sanning att judar styr världen. Vi predikar ingen enfaldig sanning här på vaken.se utan vi söker sanningar.

Tack och hej.

Anonym
detta är en svår fråga men jag tycker absolut inte du ska sluta vara här på vaken.se

en droppe i en flod har inte kraften att forsa fram själv det måste vi vara flera för.

jag tycker att man ska få diskutera allt på vaken.se
trots att jag egentligen inte gillar reptil och judesnacket men tycker vell ändå det ska finnas där,

men som det står på hemsidan

Vaken.se är helt oberoende av någon organisation, grupp, åsikt, politisk åsikt eller liknande. Materialet bidras från alla som är villiga att hjälpa till. Vaken.se fungerar som en samlingsplats för alternativ information.

Vaken.se belyser saker som annars inte kommer fram. Huvudsakligen inriktas detta på djup samhällskritik där vi diskuterar och sprider kunskap om den styrade samhällsklassens hemligheter, propaganda, korruption mm.

Vaken.se har i syfte att informera allmänheten och genom detta höja medvetandet och vidga perspektivet för så många som möjligt. Detta hoppas vi i sin tur ska leda till en bättre värld.

asså medlemmarna e "skyldiga till sina egna inlägg då slipper vaken.se stå för antisemitism och tron på rymdödlor.

må alla få säga sitt
MVH Maggot

See User information
micro
Hur får du ihop dethär?
Hur kan man "berätta hur världen fungerar" ifall man
inte får nämna de mest dominerande vid namn?
Väldigt, väldigt många vet att det är denna grupp
som är roten till det onda.
Få har arrangerat ett vattentätt skyddsnät så som
dessa.
När någon påtalar gruppens grova brott då ropar man
antisemit.
Vilken annan grupp har en sådan imunitet?

Posted on: 2005/6/29 16:04

See User information
Låter helt rimligt.
Bra klargörande tycker jag Micro.

Posted on: 2005/6/29 18:34

See User information
illumati verkar genom alla organisationer,nätverk,grupper.

Kristna,muslimska,kommunistiska såväl som judiska.Vi är alla
grundlurade vilket trossystem eller politiskt system vi än tror på.

I den meningen blir det fel att utpeka en viss grupp av mäniskor
med en viss identitet för att ligga bakom världskonspirationen.

Det gäller att se bortom sionismen och se illumatis hand.Att hålla
på och tjata om judar leder väldigt lätt till att vi missar den större
bilden.

Alfred

Posted on: 2005/6/29 19:09

Anonym
Jag vill bara meddela att jag dock fortsätter att medverka,...trots allt. Så lät blir ni inte av med mig...

Anonym
Alla grupper utnyttjas av Illuminati. De utnyttjar vissa grupper mer än andra, exempelvis judarna. Och om man inte orkar tänka längre, så ger man ju skulden till judarna, utan att ens tänka tanken på att det finns andra bakomliggande makthavare. Se bara på Windsors, drottningen som är av de högst styrande (enligt någon dokumentär styrande över frimurarna) och de är inte judar. Bara där spricker argumentet att det är en judisk världskonspiration som styr.

See User information
Jag tycker att man ska få diskutera allt här på vaken. Det är dock så att många kan tar avstånd från denna sida om det diskuteras på ett allt för icke-politiskt-korrekt sätt.

Redan att diskutera reptiler får mig att rysa lite då jag tänker på att vissa kommer att tycka att vi är knäppa. Men att diskutera judar som grupp skulle kunna skapa mycket större bekymmer.

Faktum är ju att man inte kan dra alla judar över samma kan. Man kan heller inte dra alla så kallade sionister över samma kam, för detta är även det ett luddigt uttryck.

Så behärska språken och skriv till en tänkt publik av färska och nyfikna sanningssökare.

Posted on: 2005/6/29 22:46

See User information
micro
Jag förstår vad du skriver, men inte hur du tänker och hur du
får ihop det.
Man får diskutera allt UTOM??
Då får man inte tala om allt, detta är ett motsatsförhållande.

Om man måste välja bort det som är huvuddelen, enligt
väldigt måna bedömmare, då har ämnet fallit, iallafall som
öppen diskussion.

Men "färska och nyfikna sanningssökare", bör inte just dom få
ta del av hela debatten? Att endast servera utvalda delar,
det brukar kallas censur. Lite konstigt att välja namnet
vaken.se, ifall man inte förstår innebörden i det man framför
som ledtråden.

Min tolkning av det du säger, ni får tycka som ni vill bara ni
tycker som jag.

Vad kan du mena med ordet "vaken.se en samlingsplats för alternativ information" i reglerna,
ifall du samtidigt i dina inlägg kräver "politisk korrekt" debatt?
Det är enligt mej också motsatsförhållande.

Posted on: 2005/6/30 16:03

Anonym
Zzzz....

See User information
micro
Jag vill gärna höra hur du får ihop ditt resonemang, särskilt
när du hänvisar till unga, då är det extra noga att hela
sannaingen presenteras.

Posted on: 2005/7/1 19:55

See User information
Jag håller med. Debatten här är begränsad och det tycker jag är bra.

Jag skulle teoretiskt kunna sitta här och diskutera bevisen för att det alldrig funnist några konsentrationsläger med gaskammare. Men det tänker jag inte och kommer heller inte tillåta andra att göra.

Detta pga att det ska vara en miljö som uppmuntrar andra i sitt sökande och därmed unvika vissa delar som kan stöta bort människor.

Jag tror att man kan förklara det mesta utan att skriva någonting om nationalitet och etnisitet. Om någon vill veta exakt hur tex judar är inblandade så finns det gott om material på andra sidor tex Radio Islam.

Så jag gör lite kohandel. Jag tar bort vissa känsliga bitar för att det stöter bort vissa månniskor.

Tycker man att det är för begränsande så är jag ledsen och refererar till andra forum där dessa ämnen är ok.

Jag är ju som tur för mig diktator över sidan så det är bara att svälja.

Posted on: 2005/7/2 10:06

Anonym
micro har rätt att bestämma här. Han äger sidan och han startade den. Om man vill så kan man ju starta upp en egen sida där man själv kan avgöra vad som ska diskuteras, om man tycker att det är restriktivt här.

See User information
Detta får mej osökt att tänka på mitt första jobb, chefens lilla
dotter ville använda min skrivmaskin, jag behövde den så
jag sade att det får bli en annan gång, då sade hon "vet du
vem som äger dethär kontoret, det gör min pappa faktiskt"
Jovisst killar, men vi behöver väl inte hamna under lågvattenmärket igen, det räcker med P-nissen.

Jag sade det förut, jag säger det igen.
Man kan inte deklarera att forumet är fritt, ifall det finns
begränsningar.
Man kan inte tala om att det skall vara "politiskt korrekt",
ifall man påannonserar granskning av politiken.

Det kräver enhel del erfarenhet och klokskap av den som
startar ett forum med dethär verksamhetsdeklarationen.

Posted on: 2005/7/2 13:19

Anonym
"P-nissen", vem är det, är det den ytterst välutrustade Dick Cheney du menar, eller är det stackars psilocyber som varit stygg? eller menar du "penisen" (penis-killen "A")?
Hoppas det inte är mig du menar, jag som alltid varit så snäll och ordentlig...

Sedan, micro,...du skriver i din presentation följande: "Det vi måste göra är att rasa det som förtrycker vår utveckling. Hindren är rädsla och kommer i stor del från vårat sterila materialistiska elitsyrda samhälle. Se igenom makteliten och vi kan återigen växa."

Hur får du ihop det här? rasa det som förtrycker!??!? Det som förtrycker vår utveckling är just det du håller på med här på forumet, du hindrar information som är viktig för uppvaknande och lösning av det grundläggande problemet. Hur skall man kunna hjälpa andra att "se igenom" makteliten om du censurerar och mörkar?

Jag tycker faktiskt inte du är mogen detta forum som den som håller i trådarna... Granskar eliten? Du borde granska dig själv i stället...

"Sanningen skall göra dig fri, och de som hindrar dig från att få reda på sanningen vill förtrycka dig."

Psilocyber

Anonym
Hur ska man ta dig seriöst Psilocyber, med ditt allmänt otrevliga och arrgoanta beteende gentemot andra?

See User information
Psilocyber
I första hand tänkte jag på Dicken, och då den p-nissfixerade A.
Borde jag ha tänkt på dej , skall göra det nästa gång

Ja du har rätt, dethär verkar vara helsnurrigt. Intressant det
du läst på micros sida, ur det perspektivet att ingen verkar
veta vad man avser, eller kanske den verkliga betydelsen av vissa ord.
Lite George Orvells 1984 och motsatsers betydelse.
Detsamma förekommer ju vanligt i nyliberal politik.
Man säger en sak för att det skall låta bra, och gör motsatsen.

Vad kan micro mena? Något som dom med hängselbyxorna sagt bara?
Något som han snappat upp utan att veta betydelsen...eller?
"Rasera det som förtrycker vår utveckling."..ja,ja då måste man
nog vara öppen för sanningen utan förutfattade meningar.
Det som nu förekommer är mera som omelett utan ägg..

Posted on: 2005/7/2 15:24

Anonym
Undrar vilka som egentligen är penisfixerade?

See User information
A
Hur menar du då? Jag tycker att Psilocyber är den som
har mest fakta att komma med. Det kan alltid kännas lite
obekvämt för andra som inte har kunskaper.
Tror att du kanske skall söka problemet i egna brister.

Posted on: 2005/7/2 16:00

Anonym
zysse
Du har rätt.

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper