Vakencorner
|
Anonym
|
Re: ekonomi = fängelset utan galler
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Visst är det som du säger, att vi lever i ett fängelse, eller rättare sagt,...vi föds i ett fängelse, vi föds i ett globalt koncentrationsläger som ägs och kontrolleras av eliten. Vi föds som "bränsle" till elitens maskin. Galler finns av olika slag,...ekonomiska galler, religiösa, politiska osv,...allt detta är skapat av eliten för att fänglsa och skörda "resurserna" (bränslet, slavfolket).
Det här med FN:s deklaration om mänskliga rättigheter är bara rent skitsnack,...vi är inte människor, vi är "resurser", vi är "förbrukningsvara". I deklaration nr:1 står det att varje människa föds fri, trots detta föds vi ofria dömda till slavarbete livet ut. Välkommen till helvetet... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
visst glömde jag några galler.
:) inte för att verka oberörd av allt men jag känner mig mkt friare än någonsin dom senaste dagarna och efter att ha sett ( www.Lets.nu ) hemsida så hoppade några pusselbitar till in i pusslet.. hoppas detta system kan explodera så starkt och fort som bara möjligt så alla lögner och all falskt uppblåst valuta kan jämnas med marken. vi är alla förbrukningvaror.. det finns till och med en internationell lag som styrker ditt utalande.. "den internationella maritima lagen" den känner väl du redan till vid det här laget antar jag.. men jag slavar inte längre bara så ni vet.' |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Skillnaden mellan marknadsekonomin och politiken är att vi väljer politikerna, vi väljer inte de som styr företagen
Posted on: 2006/1/7 23:34
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
BRÖDERNA styr både Politiken och Företagen |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login