Vakencorner

Anonym
|
Re: Väck med alla parasiter i kroppen!?
|
|||
---|---|---|---|---|
vad är en sjukdom ? enligt min mening så är en sjukdom ett resultat av immunförsvar kallops som kommer utav en mängd olika orsaker . Största orsaken är Maten vi stoppar i oss Psyket Förgiftningar har man ett glatt och bekymerslös läggning så klarar man både dålig mat och förgiftningar till en gräns ...
"en interessant sak är att alla människor har maskar parasiter i oss när man dör så kryper inte maskarna in i oss utan det är så att dom kryper UT !! tittar man på djungelfolken så har dom fullt med parasiter maskar och skit dom lever och mår bra sällan sjuka el liknande medans vi västlänningar skulle dö omedelbart bums om vi hade så mycket skit i oss.Och då kan man diskutera det Dr.Clark Hulda gör genom att man tar bort parasiter och maskar ur folk men eftersom psyket oftast är skadat så kan du bli sjuk igen .. Hos sjuka människor så skall man jobba med parasit rensning samt med psyket ..speciellt CANCER som är en sorgens sjukdom. När man hjälper nån naturligt el alternativt så stimulerar man kroppen som botar sig själv ... Sjukvården döljer bara problemet ex: Alvedon ? Alltså det är idiotiskt att ta en Alvedon el andra febernedsättande medel vid feber VARFÖR ? Jo så här det alvedon dödar inga bakterier utan den lurar kroppen till att tro att den är frisk ..Feber är till för att kroppen ska koka sönder bakterier virus el liknande som till ex vid Cancer behandling då man använder värme det fanns en klinik alldeles nygligen den var så otroligt effektivt och räddade så många liv att det FÖRBJÖDS hur kan så enkla saker bota andra människor det stack i alla cancer läkares ögon men min utblidning då är den inget värt !!! ![]() ![]() okej tillbaka till alvedonet så om inte kroppen får koka sönder viruset i fred händer följande man tar alvedon feber går ner "nu kommer det läskiga" viruset får nu i lung och ro fortsätta att föröka sig och är det ett aggresivt virus så får man räkna med att inom 72 tim så har det blivit så mycket virus i kroppen att sannolikheten är att man dör !! Oftast när den tradtionella sjukvården ska bota så ger man medel som tar bort symptomen man känner sig bättre bakterierna frodas senare får man operera bort sina organ pga av mediciner som döljer symptomen .."så skyller dom på din sjukdom SKOJARE!! " he he du fick inget svar på min fråga men i min mening så är cancer en av dom lättaste av dom svåra sjukdomar att bota !! ![]() lättare sjukdomar att bota som folk kan dö av ![]() Sjukhussjukan Matförgiftningar legionella Diabetes typ 3 Klara förbättringar på typ 1-2 Bältros (äldre ) Bensår (diabetes) Astma (bota el förbättra) Deppresioner Kronisk smärta Impotens Psoriasis Eksem Blodtryck (lågt och högt) mm mm mm ........... tänk va kul om man kunde gå till en läkare och få lite AloeVera mot sitt bensår el liknande ![]() det är så jag ser på det här ..det är ingen idè att kämpa emot frekvens mediciner är framtiden Homeopati o ljud (frekvenser)"som kopieras flitigt av läkemedelsbolagen kruxet är ju bara att dom kan inte göra mediciner som botar utan dom utvecklar mediciner som du måste ta hela livet SMART ! BÖRSNOTERADSJUKVÅRD Jag menar det säger väll allt ![]() ps okej kan låta sur men vilken dröm om sjukvården kunde ta och använda sig av absolut det bästa som finns att tillgå från båda ställen .... ps2 Hemligheten inom Alternativ medicin är DOSERING man kan inte ta en liten C-vitamin och tro att det hjälper ![]() utan ska man ha nån nytta av c-vitamin så ska det vara askorbinsyra 1gram regelbundet finns folk som har tagit 1gram per timma i 3-4dgr som kurerat sig från Hepatit C ? ska man jaga bort en förkylning så bör man ta 1gram varje 15min 1-2 tim sen 1gram varje timma det var ett exempel ![]() dom som lite äldre vet att när man gick till docktorn 1950 så fick man vitaminer likaså djuren ![]() absolut mest effektiva behandlings metoden för alla kända sjukdomar Är Vitamin C-Terapi som ska tas på dropp botar allt AIDS CANCER you name it ![]() ![]()
Edited by silverboy on 2006/9/3 16:07:40
|
||||
|
Re: Väck med alla parasiter i kroppen!?
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Quote:
man ska aldrig föda trollen + jag har bättre saker att läga min tid på än att förklara/besvara för folk som ändå inte är intresserade..
Posted on: 2006/9/8 20:31
|
|||
|
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login