vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Märkliga omständigheter kring Anna Lindhs död - politiken.biz

See User information
"Var det Mossad som mördade henne?

9.9.2006

Skrivet av Christopher Bollyn, AFP 26 sept. 2003

Sveriges populära utrikesminister Anna Lindh är den tredje högtrankade svenska politiska motståndare till zionismen som har blivit mördad sedan 1948 och man frågade sig om Anna Lindh mördades eftersom hon var en frispråkig motståndare till Israels ockupation av Palestina."

Fortsättning här.

Posted on: 2006/9/13 6:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Märkliga omständigheter kring Anna Lindhs död - politiken.biz

See User information
Det är troligare att Anna Linds mord hade med Balkan Kriget att göra eftersom en av dom höga krigsherrarna (kommer inte ihåg namnet) blev mördad på väg till ett möte med Anna och Anna blev mördad av en exilserb.

Posted on: 2006/9/13 8:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Att Anna Linds mördare Mijailo Mijailovic gjorde dådet för han hörde "inre röster" är det något ni anser vara riktigt?

Anonym
Om man bara ytterst lite bemödar sig med att tänka i termer om konspiratism så talar saker för sig själva.

Det är bortom allt tvivel att Mijalovic dödade Anna Lindh. Han hörde säkert röster som motiverade honom till gärningen.

Inte konstigare än att det finns självmordsbombare, samma princip ligger bakom.

Underrättelsetjänster tränar och hjärntvättar personer som sedan under åratal finns och lever ute i samhället. Det är en typ av vad som kallas Mind ControlPå given signal utför de sedan vad de har i uppdrag att göra.

Så, skulle det som politiken.biz hävdar, att Mossad ligger bakom, vara orimligt?

Jag utesluter intet.

Anonym
Efter att ha läst otaliga inlägg av mer eller mindre uppenbart galna människor här på vaken så gör dena tråd att jag kliver av sekten Vaken.
Fattar ni inte hur skruvade ni är? Jag måste säga att många här är helt klart en fara för sammhället och troligtvis kommer vi att hitta någon/några av er på förstasidan i tidningarna förknippat med ett vansinnes dåd.

Om den lilla microben hade något under pannbenet så skulle han utesluta 40 - 50% av galingarna här. Men i stället står han där med sin stav och föser hjorden framförsig, som skydd mot sin egen galenskap.

Jag uppmanar alla ni som kan tänka själv att gå ur denna vansinniga sekt, även mina allierade ZPZ, verkligen mf.

Låt galningarna ha sin bakgård ifred.

Ni är vansinniga. Skeptisk1
Adjö.

Anonym
Merparten här förespråkar ickevåld.

Galenskap är enligt subjektiv bedömning, en sekt är alltid en sekt även om den kallas civilisation och har miljarder medlemmar.

Tack och adjö och ha det bra.

Anonym
Det som jag tycker är intressant är att Anna Lindh var tvungen att byta kläder innan hon skulle vara med i tv-debbaten.
svt sade till henne att handla kläder och när hon var på sin shoping-runda blev hon attackerad.

"där blev man av med regeringens då enda antisionist och en kritiker till irak invasionen"

toppbetyg!

sedan om det var en programerad ung man som hörde röster eller ett väl planerat dåd så passade det som handen i handsen.
eller om de båda har något gemensamt

ja minns några galna kärringar på mitt jobb som då sade "jag ska faktiskt rösta ja till EMU nu för att stödja anna"

See User information
visst, Balkan-kriget (stavning)

Posted on: 2006/12/19 13:21
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Quote:

maggot wrote:
Det som jag tycker är intressant är att Anna Lindh var tvungen att byta kläder innan hon skulle vara med i tv-debbaten.
svt sade till henne att handla kläder och när hon var på sin shoping-runda blev hon attackerad.

"där blev man av med regeringens då enda antisionist och en kritiker till irak invasionen"

toppbetyg!

sedan om det var en programerad ung man som hörde röster eller ett väl planerat dåd så passade det som handen i handsen.
eller om de båda har något gemensamt

ja minns några galna kärringar på mitt jobb som då sade "jag ska faktiskt rösta ja till EMU nu för att stödja anna"

Visst, Irak-invasionen (stavning)

Posted on: 2006/12/19 13:22
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper