Vakencorner
|
Vill du vara med och göra vaken bäst?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vaken.se har vuxit till ett begrepp. Många känner till sidan och besöker den då och då.
Det finns möjlighet för vaken att växa på alla fronter allt som behövs är friska insiativ från medmänniskor. Vill du göra någonting? Istället för att starta en ny sida eller blogg så kan du vara med och skapa under vakens flagga. Du når på en gång en stor grupp människor och förbättrar samtidigt utbudet på vaken. Låter det intressant? Kontakta micro@vaken.se Join the infowars now!
Posted on: 2006/12/20 9:13
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
|
Re: Vill du vara med och göra vaken bäst?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag var ute efter folk som ville hjälpa till, klagomuren är i ett annat forum. Men så kanske vissa över 40 är lite mer gnatiga.. ;) Ärsh skojja bara med dig jax..
Posted on: 2006/12/20 10:13
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag ser att någon svarat på mitt "gnälliga" inlägg... men jag kan tyvärr inte läsa vad det står... det blir bara suddigt och spegelvänt!
![]()
Posted on: 2006/12/20 10:21
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
hahahaha det var ju kul! äkta bonnahumor som maggot önskar |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag vill bara varna för att det finns alla möjliga typer därute och dom vill vi inte ha i våran hage!
Ska man driva ett forum måste man enligt mig vara 100% säker på att man kan lita på varandra |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
ohh holy, har inte skrivit på länge här.
orelaterat till din post här micro, hoppas det är ok. Vill bara skriva att ni gör ett fortsatt bra jobb här på vaken och samtidigt önska God Jul. Någon annan förresten som har drabbats av de lustiga förkylningarna med hosta och kliande hals och skit? Kommer ihåg att jag läste om influensa -liknande symptom för ett par år sen när det gällde chemtrails och dess effekter, hmm. Hittade en bok som heter eon btw, en bok från 84 som jag inte har börjat läsa ännu men den handlar om en asteroid som lägger sig i orbit med jorden och människorna ska tydligen lära sig en hel del om universum från den asteroiden, hmm får nog tag och läsa den innan jag kommenterar. skumt med namnet dock, eon. namn och siffror är ingen coincidence, varför är det 1-or och nollor på brandbilarna, har sett ett par och tänker jämt angående siffrorna. 101, 111, got eleven anyone? keep it up |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Micro gick in i överljudshastighet och fixade så att det lätt går att läsa alla inlägg om konspirationer och andra konstigheter igen.
Raskt jobbat Micro!
Posted on: 2006/12/20 13:45
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Maggot: Ok ett förslag då fast det strider mot min kritik av läsbarhet! Svart text mot svart bakgrund? ![]()
Posted on: 2006/12/20 13:46
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Om nån vill hjälpa till med att sprida info på nätet eller i "verkligheten" så mejlar ni till micro!
Vi ska dra ihop ett möte för alla intresserade efter nyår. Det är roligare,effektivare och bättre om man möts IRL och snackar.. Eftersom flertalet "truthsidor" blev hackade senast så hoppas jag att många förstår att denna informationsspridning är viktig!! Jag hoppas att många kommer till mötet, det behövs!
Posted on: 2006/12/20 17:07
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Är inte vaken bäst redan?
![]()
Posted on: 2006/12/20 17:27
|
|||
|
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login