Vakencorner
|
Anonym
|
Re: "Steward Swerdlow"
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jupp, jag känner till honom väl. Jag är ofta i kontakt med både Janet och Stewart. Dom jobbar också tillsammans med andra som besitter riklig kunskap.
När jag klättrade uppåt på kunskaps stegen så hamnade jag där, det finns ingen som ligger över dom med tanke på vilka bevis dom grundar sina föredrag och kurser på. Jag har också gått igenom större delen av deras "spacelanguage" kunskaper. Effekten är enorm om man förstår sig på hur det egentligen fungerar. Jag skall leta efter alla mail och ta det bästa ur dom och posta dom här. Mycket positivt är också att dom stäler sig inte på snedden när man kommer med åsikter imot deras eventuella teorier, väldigt öppna och otroligt trevliga och jordnära. Materialet som dom har är dessvärre lite dyrt. Jag skulle föreslå att vi går ihop så många som möjligt och köper allt dom har då informationen är vital, min mening. Jag kan hosta upp en tusing om så behöves, hur många fler är intresserade av detta? - Om jag kommer ihåg rätt så kostar allt deras video-material ca: 16.000 spänn. Jag har sett större delen av det och vill verkligen ha tag på riktiga kopior för att studera det närmare och jämföra. Jag har även en del radio med Stewart som jag skall se till att få upp på min webb... Jag återkommer när jag fixat upp det... Hare gott så länge. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Har du någon länk till filen??
Posted on: 2005/7/6 12:01
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har dom också, sätt upp en ftp så skickar jag dom till Dig, jag kan tyvär inte sätta upp en server själv då det bråkar med dom andra progsen jag håller igång.
Eller fanns det någon vaken DC hub igång någonstans? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
absolut!
85.226.11.112 : 21 upload/upload =) |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hehe, hur mycket vill Du ha, jag har 9000 timmar :)
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
dios mio.. allt typ då..
:) nä men prova med dina top 10 då.. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ok, du får ett gäng... Det går dock lite sakta, jag sitter bara på en mbit i dag. Skit samma, det kommer fram till slut ju :)
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
tack..!
dock missade du att jag hade history of mind contróll redan.. 1 dags uploadande helt i onödan.. :)= skicka gärna dom andra.. :) |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Skit vart, jag laddar upp nå anat i morrn :)
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
jag hade den nera hela dagen..
provade san adreas hela dagen.. vikket lir assåa.. :) sätter upp den över natten om du pllar kasta in något nytt.. förresten så märkte jag att det fattades en heldag (sista) på hans "history of mind controll" har du med den? |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login